Bár elvileg váltóméret...
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#8021
Írta 2009. január 22. - 22:38
Bár elvileg váltóméret...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8022
Írta 2009. január 22. - 22:26
Azonos szélességûek a gumik? Lehet, hogy más áttételezésûek a váltók?Érdekes hogy az egyesben picit fürgébbnek tûnik és picit kevesebbet eszik, pedig mindkettõ azonosan van hajtva...
Többen is a cégnél szvesebben akasszuk lez az egyes mint a kettes kulcsát... picit halkabb, normálisabb teleszkóp, vastagabb kormány/váltógomb, szemre jobb anyagok, jobb összeszerelés...
Ismerûs is megjegyezte, hogy jobban gyorsul, mint azazonos motorizáltságú C-max-a.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#8023
Írta 2009. január 22. - 22:23
Beszéltünk is róla
A miénk 74 kW(100 Le környékén van) az újabbakban van már az erõsebb moci.
Érdekes hogy az egyesben picit fürgébbnek tûnik és picit kevesebbet eszik, pedig mindkettõ azonosan van hajtva...
Többen is a cégnél szvesebben akasszuk lez az egyes mint a kettes kulcsát... picit halkabb, normálisabb teleszkóp, vastagabb kormány/váltógomb, szemre jobb anyagok, jobb összeszerelés...
Olee, sztem mindegy. Nem az én tapasztalataom hanem a szerelõké és több helyen ezt hallom/olvasom, volt munkatársam saját tapasztalataival is ezt támasztja alá.
A képzeletbeli dobogó legalsó fokára a tddi 1,8as álíltanám, második a 2,5pdtdi, felül az 1,9
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8024
Írta 2009. január 22. - 22:14
Lehet az a baj, nem értem mit írsz.Olee, nem 1 autó nem 1 tulaj nem 1 szerelõ tapasztalata - de pont ezt mondtam, mindegy, nem érdekel; majd elmondod hogy az 1,9/2,5 pdtdivel ezek a legmegbízhatóbb motorok
.
Henger, azért a 110es simán pariba van általában egy kétezres benzinessel, ha nem lenne hangos és büdös egyértelmû királynak kiáltalám ki. Meg ha nem lenne szívás ennek a kéttömegû lendkerekével is mint más modern dízelnél - bár úgy tudom már õk is simával szerelik.
Gabi,
#8025
Írta 2009. január 22. - 21:36
Beszéltünk is rólaTudom, pont ezért írtam. 110 ló, szívómotor, hatezerig elforog. Nem fogyaszt sokat.
Mentem benzinessel, meg 1,8 tddi-vel. Dízel padlón már egész fickós, de mire erõre kapna, ki is fullad háromezer táján. Vezettem tdci-t is, no az már sokkal jobb. Viszont alig fogyaszt kevesebbet mint a benzines, és sokkal bonyolultabb (több dolog mehet benne tönkre). Meg az a traktorhang...
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#8026
Írta 2009. január 22. - 21:15
szeretem, ha nevetnek rajtam
a nõk akkor a leggyengébbek, ha kacagnak
Egyébként nem bírsz el velük?
Nem sok egy kicsit az a 45 paci?
Én valami 23-26 körül emlékszem.
Nem írja, hogy átépített lenne (4 ütemûre)
#8027
Írta 2009. január 22. - 20:59
Henger, azért a 110es simán pariba van általában egy kétezres benzinessel, ha nem lenne hangos és büdös egyértelmû királynak kiáltalám ki
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8028
Írta 2009. január 22. - 20:51
:-))
szeretem, ha nevetnek rajtam
a nõk akkor a leggyengébbek, ha kacagnak
#8029
Írta 2009. január 22. - 19:45
Tisztelet a kivételnek.
Én pedig inkább tovább égetem magam.
Pite, na nehogymá elkezd nekem bemutatni a dizel ford motorokat, mert én is tökönbököm magam. Olyan magabiztossággal állítod be a saját véleményedet, mintha az valami egyöntetû, össznépi tapasztalat lenne.
Egyébként pedig az alkatrészeket, javítást, megtett km/Ft kéne nézni. Persze, hogy a Yaris a legjobb kocsi. Nem is kell hozzá semmi.
Sõt öregapám Babettája a legkirályabb. 20 éve nem kellett hozzá semmi. Még benzin sem.
#8030
Írta 2009. január 22. - 18:44
õt szeretném, egy az egyben, ilyen alpesi fehérben...:love1:
Drága ám, ha meghúzod
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8031
Írta 2009. január 22. - 18:29
Hát pedig az 1.6 tdci ( a változó geometriás turbós 110LE), azért annyira nem rossz motor.
Ez már kb. a benzines dinamikát tudja. De elég fura, hogy lámpánál lefulladsz, ha nem pörgeted. Ez akkor öröm, ha az e-gáz késik.
És meddig mennek ezek a motorok? 200, 300ezret aztán kuka?
Race, no Rest!
#8032
Írta 2009. január 22. - 18:16
#8033
Írta 2009. január 22. - 18:06
4 emberrel is simán lehet elõzni vele (Pécs-Budapest Siófokon át). Mondjuk a hülye elektromos gázpedál, meg az alapjárat közeli nyomatékszegénység elég szarul jön városban
#8034
Írta 2009. január 22. - 17:37
Henger, az 1.6 zetec az benzines,
Tudom, pont ezért írtam. 110 ló, szívómotor, hatezerig elforog. Nem fogyaszt sokat.
Mentem benzinessel, meg 1,8 tddi-vel. Dízel padlón már egész fickós, de mire erõre kapna, ki is fullad háromezer táján. Vezettem tdci-t is, no az már sokkal jobb. Viszont alig fogyaszt kevesebbet mint a benzines, és sokkal bonyolultabb (több dolog mehet benne tönkre). Meg az a traktorhang...
Race, no Rest!
#8035
Írta 2009. január 22. - 17:36
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8036
Írta 2009. január 22. - 17:30
Az új egyes számú autó olyan Cadillac lesz, amilyen soha nem volt még. Várhatóan leginkább egy buszra emlékeztet majd, de alapjait egy teherautó adja. Azok, akik nyáron látták a titkos tesztek során, úgy nyilatkoztak, hogy 19,5 colos gumik voltak a járgányon. Erre azért van szükség, mert az autó igazi bunker lesz, a beépített biztonsági megoldások miatt komoly önsúllyal bír majd.
Különleges autó védi Bush-t
Persze a kerekek defekttûrõek, azaz, ha kilövik õket, a jármû akkor is képes tovább száguldani. Az autónak álcázott tank a páncélozott karosszériának és az 5 centi vastag többrétegû üvegnek köszönhetõen a lõfegyverek mellett ellenáll a kisebb bombatámadásnak is, de vegyi anyaggal sem tudnak kárt tenni az utasokban, mert azok külön levegõrendszeren kapják az oxigént. A távirányítású robbanószerek detonátorait a jármû képes rádiójelekkel blokkolni.
Fejlett kommunikációs rendszer és éjjellátó készülék is szerepel az autó repertoárjában, amelyben persze a legnagyobb luxus várja az utasokat. A televízió és a minbár már szót sem érdemel.
#8038
Írta 2009. január 22. - 16:57
hát, ez csodálatos.
ha még ma hallok egy hirt obamáról, tököndöföm magam egy párnával..
ON
#8039
Írta 2009. január 22. - 16:42
#8040
Írta 2009. január 22. - 15:40
brühühü, ma azt is meg kellett tudnom ezen a fórumon, hogy szar az 1.8-as Ford dízelmotor. Még szerencse, hogy olvasom. Illetve olvassuk, mert a legjobb postokat rendre be szoktam linkelni, más fórumok humortopikjába.
Holnaptól tele lesz a használtautó piac dízel Fordokkal.
De ezzel nem engem égetsz hanem magadat, már elné.
Mondanám hogy 10 szerelõbõl 9,5 'ajánlásával' de úgysem érdekel és úgyse kérdezel meg senkit szvsz. :prosze:
De ha komolyan érdekel fogadhatunk is hogy sok vele a probléma.
Henger, az benyás; az 1,6 dízel az Hd... akarom mondani tdci.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






