Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#761
Írta 2011. március 26. - 21:37
ebben az lesz a szép, -fõleg ha az eredeti elképzelést csinálják meg ami 2013-tól az összes autóra, és ilyen 10ft körüli díjjal- hogy az összes agyonhajszolt furgonos, meg mindig sietõs területi képviselõ, akiknek nem fogkák kifizetni a szignifikánsan drágább útdíjakat, majd dönget 1000-el a szir szar huszadrangú utakon, árkon bokron falun sétáló utzán keresztül, ami ingyenes.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#762
Írta 2011. március 26. - 21:23
Hát elvileg, ha a autópályára ráhajtást és a lehajtást idõponttal regisztrálja, akkor abból és a két pont távolságából nem nehéz átlagsebességet számolni.
Márpedig muszáj neki idõponttal, mert a naponta többször autópályázókat is tudnia kell kezelni és regisztrálni.
Márpedig muszáj neki idõponttal, mert a naponta többször autópályázókat is tudnia kell kezelni és regisztrálni.
#763
Írta 2011. március 26. - 09:16
be obu a gepbe, hogy tudjak mikor hol merre mennyivel megyek?
Totalcar - Magazin - Rendszerváltás a sztrádákon
Totalcar - Magazin - Rendszerváltás a sztrádákon
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#765
Írta 2011. március 24. - 16:01
épp az irodaházunk udvarán forgattunk amikor sikerült ez a szép mûvelet a süllyedõ oszloppal a terepjáró tulajdonosnak:
Touareg legyakta az oszlopot
Touareg legyakta az oszlopot
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#767
Írta 2011. március 24. - 13:20
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#768
Írta 2011. március 24. - 12:45
#769
Írta 2011. március 24. - 12:40
#770
Írta 2011. március 24. - 00:15
benzin. ilyen kis méretben nincs sok elõnye a dízelnek, de megvenni és szereltetni is drágább és gondolom nem megy bele az autóba évi 10-15ezernél több.
a dízel elõnyeként csak annyit tudnék felhozni, hogy a nagyobb nyomaték miatt kényelmesebb használni
a dízel elõnyeként csak annyit tudnék felhozni, hogy a nagyobb nyomaték miatt kényelmesebb használni
#771
Írta 2011. március 24. - 00:14
szerethetõség csak sokadlagos szempont, szokásos prioritások: megbízhatóság, funkcionalitás, alacsony fogyasztás és fenntartási költségek. 1.4-es motorban gondolkodunk. benzin/dízel?
én bírom a dízelt de azt nem vennék használtban. és ez a motor (a gyengébb 1,4 hdi) gyenge is bele, plusz szarul is van áttételezve a váltó, néha én is simán lefulladok vele indulásnál, pedig azért nem tegnap kezdtem vezetni . amúgy rugózási komfort 0, traktorfiling de kb zetor szinten (azért más cégnek szokott sikerülni a zajszigetelés) , fékje köpedelem -kb mint mikor elmegy a szervó átlag autóban-. aztán a fényszorója qrva gyenge, ha veszel bele ilyen jobb drága izzót azzal lehet látni viszont 2,5-3 hónap alatt kiég, az occsó (osram, tungsram etc) bírja évekig viszont a szemem folyik ki.
kb ennyi
amúgy mint fentebb (azért abba vedd bele hogy kb 95%-ban a szentenfde-mende etapon megy aminek nagy része az új M0. szal egy városban használt lehet fele ennyi kilóméterrel jobban elhasznált. fogyasztása meg olyan 4,8 átlag. benzinest nem próbáltam.
viszont pozítiv hogy nem gondolnád mennyi csomagot el bír nyelni. persze azért bringát még egy darabot is, csak minimum egy kerék kiszedésével lehet szállítani benne.
Bálint, mások a szempontjaink ami alapján egy autót szerethetõnek tartunk
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#772
Írta 2011. március 24. - 00:06
fusion nálunk is volt meg még van is pár a cégnél, 1.4 benzin. azokkal sem voltak gondok.
__________________
#773
Írta 2011. március 24. - 00:03
szerethetõség csak sokadlagos szempont, szokásos prioritások: megbízhatóság, funkcionalitás, alacsony fogyasztás és fenntartási költségek. 1.4-es motorban gondolkodunk. benzin/dízel?
#774
Írta 2011. március 24. - 00:02
ha ez szempont lenne, akkor nem ilyesmit nézegetnének második autónak, hanem mx5, z3 és tsai vonalon. szerintem.
meriva se jobb különben, ilyen szinten A->B hiba nélkül a reális elvárás, se több, se kevesebb.
meriva se jobb különben, ilyen szinten A->B hiba nélkül a reális elvárás, se több, se kevesebb.
#775
Írta 2011. március 23. - 23:58
4 éves 1,4 hdi fusion, 135K
gond nincs vele, eddig csak olajon, szûrõn kívûl, gumit, meg 2 hátsó lengéscsillapítót kért, még a fékbetétek is gyáriak.
de nem egy szerethetõ autó, ha ez szempont.
gond nincs vele, eddig csak olajon, szûrõn kívûl, gumit, meg 2 hátsó lengéscsillapítót kért, még a fékbetétek is gyáriak.
de nem egy szerethetõ autó, ha ez szempont.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#776
Írta 2011. március 23. - 23:50
Második autóként használt F-Astránk kikopik lassan alólunk, e helyére néznénk valami újabbat. Ford Fusion, Opel Meriva tetszene/lenne megfelelõ, 3-4 évesben gondolkodunk. Vannak tapasztalataitok ezekkel kapcsolatban?
#777
Írta 2011. március 23. - 23:48
nekem meg a bal oldali zöld, úgyhogy elkelt mindegyik
a kép alatti linket nézzétek meg, na az besza-behu. most keresek olyan felniket a gépre
ja és akinek nem gond a 15literes fogyasztás, az vegyen valami ilyesmi autót
nincs súlyadó(30+), biztosítás klubdíjjal együtt 12600+6000/év szerviz szarért-hugyért és az autó értéke csak nõ
a kép alatti linket nézzétek meg, na az besza-behu. most keresek olyan felniket a gépre
ja és akinek nem gond a 15literes fogyasztás, az vegyen valami ilyesmi autót
nincs súlyadó(30+), biztosítás klubdíjjal együtt 12600+6000/év szerviz szarért-hugyért és az autó értéke csak nõ
#778
Írta 2011. március 23. - 23:36
Áh, újabb dízelt nem is akarnék venni. Mondjuk új kocsit se. De azt az 5 hengeres dízelt nagyon dícsérte Atus, hogy nincs velük nagyon gond, és kevesebbet isznak 100on, mint én
azért írtam, h ne, mer alig autózol, akkor meg szard már le a fogyasztás és élvezz 1 jó benzinest ;-) hiába van velük kevés gond, turbó, adagoló, meg porlasztó abban is van, márpedig egy 15 éves dízelnél nem tudhatod mikor szarik be vmelyik
bömbibõl nekem a középsõ! patkány vhogy 1 öreg bömösnek nem áll jól szerintem
__________________
#779
Írta 2011. március 23. - 22:57
#780
Írta 2011. március 23. - 22:28
Pontoson ezek miatt van még mindig a Passatomvagy pusztulat, vagy olyan horror árban van