Legfaszább!
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#7861
Posted 2009. January 28. - 20:52
Legfaszább!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7862
Posted 2009. January 28. - 20:49
lehet megis inkabb focus 1.8 tddi?
Azzal a motorral ugyanaz a gebasz... Igaz, nagyobb a szórás, nagyobb az esély hogy megúszod - de 1,6 benyás mellett mennyi elõnye van az 1,8tddi-nek? Nem kötözködésképp kérdem... :prosze: Mert nem nehéz lábbal 1 literért nem éri meg kockáztatni, pláne a gyengébbekkel hasonlítva.
G astrában szar az 1,4es, a H astra 90lovasa sokkal jobban megy érzésre, azt hittem 1,6
G-bõl 1,6 16V mellé tenném az ixet. 1,6 8V-t inkább hanyagolnám, rühellem mikor nyúlik a pedál és csak morgás rá a reakció
TrilpeB, miben, astra?
Nekem nagy csúnya testben sietõsebb 2 hónapra 7,1-7,2 jut
u a 117 ménesre. Amúgy átlag télen 7 nyáron 6,5, igaz, prolong nélkül 5-8 deci plusz vegyesben.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#7863
Posted 2009. January 28. - 20:36
És nincs rajta 300 ezres alkatrész, aminek forgatókönyv szerint ki kell hullania...
Nekem mondjuk elég nehéz a lábam. De úgy eléggé.
És így is 8-9.
Merci gáz.
Mustang fasza.
De csinálhatnának már egy normális hátsó lámpát neki!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7864
Posted 2009. January 28. - 20:17
Mercedes SLR Stirling Moss
http://www.hyts.hu/i...&marka=mercedes
Shelby GT500 :love1:
http://www.hyts.hu/i...36&marka=shelby
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#7865
Posted 2009. January 28. - 20:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7866
Posted 2009. January 28. - 19:31
Legalábbis 300 annyira nem nagy lóvé, ha használhatod 70-80e kilómétert...
Vaaaaagy, fóka!
De nézz rá az 1.6 8V-s astrákra is.
Na azok szétnyûhetetlenek.
Nekem is az van.
Nem erõgép, de azért lehet vele menni faszán.
Pont ezért nem adtam el, mert nincs semmi baja.
Bár ha lenne, akkor is fillérekbõl kihozható...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7867
Posted 2009. January 28. - 17:54
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7868
Posted 2009. January 28. - 17:52
Jók azok az astrák!
/napi bölcsesség... ;)/
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7869
Posted 2009. January 28. - 17:49
én úgy tudom, hogy nem az isuzu (1.7) dízellel van ez, hanem a 2.0-val. nekem utóbbi volt, és az adatok helyesek. 5-6 liter között evett, elég erõs is, de az adagoló beszart 160ezernél. 300valamennyiezer volt a javítás.
ha meg motor, akkor csakis tõle:
http://www.exilecycl...x.php?section=1
de, az isuzurol irtak ezeket, tobben is. [legalabb 5-6]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7870
Posted 2009. January 28. - 12:08
ha a 600as bandit hasonló, mint az 500as, akkor felejtsd el!
Az aktuális Banditek 650 esek. Nekem a balesetem után egy ilyen volt:
http://www1.minpic.d...y=48816709
http://www1.minpic.d...y=46563195
Mivel a széria kicsit "puha" volt, meg lett hátul 10cm-t emelve, kapott WP progressziv villarúgókat, a lábtartók hátra lettek téve, hogy ne érjenek ogyan hamar le a kanyarba (a térden elöbb leért mint a lábtartó:
A kis 600-s ból egy 1000 vadász lett a kanyarokban :
A Firebladem gyorsab/ügyeseb volt, de végén a Bandit is egy komoly kanyarvadász lett. (kb. 85 ló a kipufogóval)
#7871
Posted 2009. January 28. - 12:08
olvasom a nepiteletet [...] es latom hogy ki az aki barom es ki az aki nem, van megis egy tul gyakran elojovo gond az isuzu dizel astraval
adagolo-elektronika, ami ha besz.rik [allitolag 150K km-t bir] akkor ilyen 2-3-400 ezres [!!] javitasrol beszelunk.
fogyasztasra mindenki 5-5.5 litert ir, ami baratsagos. de ez az elektronika baj kisse zavar. mit tudunk errol?
én úgy tudom, hogy nem az isuzu (1.7) dízellel van ez, hanem a 2.0-val. nekem utóbbi volt, és az adatok helyesek. 5-6 liter között evett, elég erõs is, de az adagoló beszart 160ezernél. 300valamennyiezer volt a javítás.
ha meg motor, akkor csakis tõle:
http://www.exilecycl...x.php?section=1
#7872
Posted 2009. January 28. - 12:06
#7873
Posted 2009. January 28. - 11:55
az enyém 1.4-es, abban 90 lovacska van. olajevést nem tapasztaltam, tudomásom szerint inkább az 1.6-ra jellemzõ.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#7874
Posted 2009. January 28. - 11:54
1.4 ecotec astrank volt, nagyon harmatos az a 63lo, porgetni kell mint allat, az en automban meg lesz cucc is, szoval tuti 6-7 kozott zabalna.
Úgy tudtam, nagyobb a ménes. Olajfogyasztást kivéve jó a motor, és a 7l sztem elfogadható.
Race, no Rest!
#7875
Posted 2009. January 28. - 11:37
1.4 ecotec astrank volt, nagyon harmatos az a 63lo, porgetni kell mint allat, az en automban meg lesz cucc is, szoval tuti 6-7 kozott zabalna.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7876
Posted 2009. January 28. - 11:34
http://fordfocus.hu
Én jobban bíznék bennük , mint a népítéletben pl.
Kölyök,30 millióból vennék inkább egy házat és egy kb 3-4 milliós kocsit.Tudom hogy ilyen szinten már nem ez a gond.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#7877
Posted 2009. January 28. - 11:04
adagolo-elektronika, ami ha besz.rik [allitolag 150K km-t bir] akkor ilyen 2-3-400 ezres [!!] javitasrol beszelunk.
fogyasztasra mindenki 5-5.5 litert ir, ami baratsagos. de ez az elektronika baj kisse zavar. mit tudunk errol?
Számold ki, az alacsonyabb fogyasztással hány km után jönne vissza ennek a javítása! Laza becsléssel 45-50e km. Ha ár ugyanannyi és semmi más nem romlik el a motorban.
Esetleg nézhetsz 1,4 Ecotec-et is.
Race, no Rest!
#7878
Posted 2009. January 28. - 10:17
Vagy egy ilyen.
Rettenet...
30 milláért, bazz.
http://suchen.mobile...&pageNumber=131
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7879
Posted 2009. January 28. - 02:52
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7880
Posted 2009. January 28. - 02:37

Sign In
Create Account

Back to top





