Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#721
Írta 2011. március 31. - 19:53
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#722
Írta 2011. március 31. - 15:53
Szívem szerint aljas indokból, elõre megfontolt szándékkal addig rúgnám az ilyen barom fejét, amíg ki nem hûl.
Stohl Andrs bntetpere, tlet vrhat, ittas vezets
"Stohl vérében a baleset után kábítószer nyomait is megtalálták, ám mivel vállalta, hogy elterelésre jár, emiatt nem indult ellene eljárás."
Akkor ezek szerint lehet bedrogozva vezetni? Ha vállalom utána a leszoktatást, akkor hiába okozok súlyos balesetet, nem hogy súlyosbító körülmény nem lesz belõle, hanem még eljárás sem indul a drog miatt?
Buci-Buci! Kit gyõztél meg orálisan, hogy ez így legyen? Hogy szakadt volna a fejed anyuba.
#723
Írta 2011. március 31. - 15:10
#724
Írta 2011. március 31. - 08:57
felsotarkany
gatlos szaki
20-921-29-51
1 ev garit vallal a munkajara
verseny verdakba is csinal, erti a dolgat
ha jol emlekszem 6-7eft/db
en magamnak csereltem a gatlokat
kb 5 ora melo a 4 gatlo csereje
Ez nekem is jól jön. Lecseréltem a télikerekeket, átnéztem a futómûvet fékeket, a csillik nedvesek az olajtól, de nem hinta még a szekér.
Átforgattam a nyárikat: A hátsókat keresztbe elõre, az elsõket simán hátra. Nem forgásirányosak a gumik így nem para.
#725
Írta 2011. március 30. - 21:19
gatlos szaki
20-921-29-51
1 ev garit vallal a munkajara
verseny verdakba is csinal, erti a dolgat
ha jol emlekszem 6-7eft/db
en magamnak csereltem a gatlokat
kb 5 ora melo a 4 gatlo csereje
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#726
Írta 2011. március 30. - 20:57
Istvn Kovcs a tuning show-n
(igen, alapból valóban irritáló az ember, és a reklámjai, de itt mégis elfogadható, sõt néha néha már vicces is )
#727
Írta 2011. március 30. - 15:16
A gyújtás semmit sem ér, a motor járásával keltett vákuum segíti a fékrendszert.énis a kézifékre gondoltam, csak azért az mégsem az igazi... én is próbáltam már egy nagyon minimális lejtõn a parkoló autót fékkel fogni, és hát majdnem kiemelkedtem az ülésbõl...pedig se lendület, se nagy lejtõ. Meg ugye a kézifék csak hátul fog(tisztelet a kivételnek), szóval nem lehet vele intenzívebben lassítani. Meg még az fordult meg a fejemben, hogy gyujtást ráadva, valami elektromos segítséget vagy ilyesmit...
Vontatásnál pedig normál fék, és mellé kézifék hirtelenebb lassításokra, de mivel ilyenkor sem gyorsulásról, sem hirtelen fékezésrõl nem beszélünk, akár a normál fék is elegendõ lehet.
Iceshark: rendes állítható futómûvet 100.000(de itt is keveset mondok) alatt nem fogsz kapni, amit mégis, azzal maximum évente tuti törzsvendége leszel egy gátló felújítónak!
Tehát jó minõségû gyáriban gondolkozz. Amit fognak cserélni mellé, az jó eséllyel a toronycsapágy, valamint a körülötte levõ gumibak.
Ezeket meg tudod keresni a Autóalkatrészek – Bárdi Autó Zrt. | Autó alkatrész kereskedés -n és a Autóalkatrészek - Unix Autó webshopján.
A rugót majd eldöntik.
#728
Írta 2011. március 30. - 14:44
A szerelõd majd megmondja a frankót úgyis.
#729
Írta 2011. március 30. - 14:26
lengéscsillapító csere....azt vettem észre hogy csak pattogok az úton a verdával, álló helyzetben meg lehet hintáztatni a kocsit rátehénkedve a motorháztetõre ami ugye nem feltétlen gyári állapot a kérdés hogy 170e km alatt(kapásból 4 lengõre gondoltam még ha a hátsó nem is tûnik annyira szarnak nem ártana kicserélni) a rugó az ugye nem nyúlik ki szóval nem lesz 4 jó lengéscsillapítóm 4 szar kinyúlt rugóval? Mert akkor jobban járok lassan valami komplett futómûvel bár ültetni nem akarok ill. persze jobban nézne ki a kocsi, de télen nem elõnyös a 15"-ös kerékhez, állítható futómû persze létezik, de 10Ft-ot nem akarok költeni a kocsira nem hogy esztétika/tunnig miatt +50e-et. Amit kell kicserélek, mûszakilag legyen rendben, de már kinõttem az autó szeretetébõl, egyenlõre a szimpla használati tárgy szerepét tölti be(gondos karbantartás mellett) másra nem futja:) Mibe fájhat 4 lengõ cseréje? Alkatrészt viszem mert van elég jó kedvezményem az alkatrészboltokban csak kb mivel lehet kalkulálni, tudja esetleg valaki? Kellhet még valami? Elõl kutyacsontot cseréltem õsszel mindkét oldalon meg összekötõ szilenteket, más nem jut eszembe...csak próbálom felmérni a mi mennyi oldalát a dolognak írtam sokat...blog off!
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#730
Írta 2011. március 30. - 14:13
#731
Írta 2011. március 30. - 10:47
szánalmas
köszönöm a választ!
thez úgy tûnik, nem tart érdemesnek arra, hogy ugyanezt megtegye. de innentõl pont lesz@rom.
biztosan csak én nem értem. most akkor a kipufogó vagy a sebességváltó vagy mindkettõ vagy mi romlott el?
Elõbbire mit válaszoljak?
Másodikra: én kérek elnézést, hogy nem vagyok itt, és olvasom percenként a fórumot. Valamint az elsõ megnyilvánulás után nem is érzem, hogy bármit magyarázni kelljen, azon túl, hogy a váltónál csak egy sebesség (értelemszerûen a tolatás) mûködik, és kipuffoshoz kellett vinni az autót, hiszen nem érdeklõdve írtál!
Bálint cserébe leírta.
Vontatáshoz: a kézifék viszont mindig mûködik, jó hatásfokkal
#732
Írta 2011. március 30. - 10:39
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#733
Írta 2011. március 30. - 10:21
Ha álló motornál a szervófék felkeményedik akkor nyomhatod ezerrel jönni fog a fa.
vezettél már vontatott autót ? valahogy mégsem jellemzõ a vontató fél rommá törése. (na jó néha bénáknál elõfordul )
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#734
Írta 2011. március 30. - 10:11
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#735
Írta 2011. március 30. - 10:04
Meg a manuális váltóssal hogy fékez, ha elfogy a rásegítés(az ugye motorleállás után pár benyomásig bírja)?
azért szervó nélkül mûkõdik a fék, csak kicsit jobban kell taposni
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#736
Írta 2011. március 30. - 08:17
törött volt az autó és ez nem tett jót a váltónak sem. de a kipufogónak se...
köszönöm a választ!
thez úgy tûnik, nem tart érdemesnek arra, hogy ugyanezt megtegye. de innentõl pont lesz@rom.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#737
Írta 2011. március 30. - 06:35
Autobahn 1 bei Hamburg: Rekord-Raser mit 291 km/h gestoppt - Hamburg - Bild.de
#738
Írta 2011. március 30. - 01:18
képzelj el két ventillátort egymás felé fordítva, egyiket hajtja a motor, forog rendesen, a másikra van kötve a kerék. Namost ha közelebb viszed a szél meghajta, forogni kezd igy hajtva a kereket
ugyanez van a kocsik autómata váltójában, csak ott olaj hajtja a másik tárcsát. ergo ha vontatod, a forgó kerék folyamatosan hajtani akarja a motort, illetve a forgó motor hiánya miatt nincs olajkenése a rendszernek
asszem, de én amatõr vagyok ehhez
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#739
Írta 2011. március 30. - 00:57
Az automatikus sebességváltó mûködéséhez elengedhetetlenül szükséges folyadékáramlást a motor biztosítja, így ha az áll, a kenõanyag nem jut el a megfelelõ helyekre. Vontatás közben azonban a meghajtott kerekek mozgásba hozzák a váltó némely alkatrészét is, amelyek kenés hiányában végzetes károsodást szenvednek.
amúgy a hely valahol cinkota felé van, ott aztán sok vizet tényleg nem zavar.