Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#721
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
Totalcar - Magazin - Magyar fejlesztés: gázt a dízelbe!

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#722
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

Svájci cigánymerdzsó


Szívem szerint aljas indokból, elõre megfontolt szándékkal addig rúgnám az ilyen barom fejét, amíg ki nem hûl.

Stohl Andrs bntetpere, tlet vrhat, ittas vezets
"Stohl vérében a baleset után kábítószer nyomait is megtalálták, ám mivel vállalta, hogy elterelésre jár, emiatt nem indult ellene eljárás."

Akkor ezek szerint lehet bedrogozva vezetni? Ha vállalom utána a leszoktatást, akkor hiába okozok súlyos balesetet, nem hogy súlyosbító körülmény nem lesz belõle, hanem még eljárás sem indul a drog miatt?
Buci-Buci! Kit gyõztél meg orálisan, hogy ez így legyen? Hogy szakadt volna a fejed anyuba.

#723
tomidny

tomidny

    maximus

  • fórumtag
  • 13.954 hozzászólás
Svájci cigánymerdzsó
Bûnözõ vagyok.
Ordítok Füstölök

#724
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

felsotarkany
gatlos szaki
20-921-29-51
1 ev garit vallal a munkajara
verseny verdakba is csinal, erti a dolgat
ha jol emlekszem 6-7eft/db

en magamnak csereltem a gatlokat
kb 5 ora melo a 4 gatlo csereje


Ez nekem is jól jön. Lecseréltem a télikerekeket, átnéztem a futómûvet fékeket, a csillik nedvesek az olajtól, de nem hinta még a szekér.
Átforgattam a nyárikat: A hátsókat keresztbe elõre, az elsõket simán hátra. Nem forgásirányosak a gumik így nem para.

#725
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
felsotarkany
gatlos szaki
20-921-29-51
1 ev garit vallal a munkajara
verseny verdakba is csinal, erti a dolgat
ha jol emlekszem 6-7eft/db

en magamnak csereltem a gatlokat
kb 5 ora melo a 4 gatlo csereje

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#726
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Ez nagyon jó! :)

Istvn Kovcs a tuning show-n

(igen, alapból valóban irritáló az ember, és a reklámjai, de itt mégis elfogadható, sõt néha néha már vicces is )

#727
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás

énis a kézifékre gondoltam, csak azért az mégsem az igazi... én is próbáltam már egy nagyon minimális lejtõn a parkoló autót fékkel fogni, és hát majdnem kiemelkedtem az ülésbõl...pedig se lendület, se nagy lejtõ. Meg ugye a kézifék csak hátul fog(tisztelet a kivételnek), szóval nem lehet vele intenzívebben lassítani. Meg még az fordult meg a fejemben, hogy gyujtást ráadva, valami elektromos segítséget vagy ilyesmit...

A gyújtás semmit sem ér, a motor járásával keltett vákuum segíti a fékrendszert.
Vontatásnál pedig normál fék, és mellé kézifék hirtelenebb lassításokra, de mivel ilyenkor sem gyorsulásról, sem hirtelen fékezésrõl nem beszélünk, akár a normál fék is elegendõ lehet.



Iceshark: rendes állítható futómûvet 100.000(de itt is keveset mondok) alatt nem fogsz kapni, amit mégis, azzal maximum évente tuti törzsvendége leszel egy gátló felújítónak!

Tehát jó minõségû gyáriban gondolkozz. Amit fognak cserélni mellé, az jó eséllyel a toronycsapágy, valamint a körülötte levõ gumibak.
Ezeket meg tudod keresni a Autóalkatrészek – Bárdi Autó Zrt. | Autó alkatrész kereskedés -n és a Autóalkatrészek - Unix Autó webshopján.
A rugót majd eldöntik.

#728
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás
nekem a toyotába 24 ezer/db-tól 56-ezer-ig fájnak a csillik. A rugófáradást meg lehet mérni terheletlenül, ha kilágyult újra hevítik-nyújtják, vagy bontóból csere ha olcsóbb. Egyébként törésnél szokott cserélõdni. Ha nem szenet és moslékot hordasz jó lehet a régi rugó neki.
:D
A szerelõd majd megmondja a frankót úgyis.

#729
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.036 hozzászólás
skacok!
lengéscsillapító csere....azt vettem észre hogy csak pattogok az úton a verdával, álló helyzetben meg lehet hintáztatni a kocsit rátehénkedve a motorháztetõre ami ugye nem feltétlen gyári állapot :) a kérdés hogy 170e km alatt(kapásból 4 lengõre gondoltam még ha a hátsó nem is tûnik annyira szarnak nem ártana kicserélni) a rugó az ugye nem nyúlik ki szóval nem lesz 4 jó lengéscsillapítóm 4 szar kinyúlt rugóval? Mert akkor jobban járok lassan valami komplett futómûvel bár ültetni nem akarok ill. persze jobban nézne ki a kocsi, de télen nem elõnyös a 15"-ös kerékhez, állítható futómû persze létezik, de 10Ft-ot nem akarok költeni a kocsira nem hogy esztétika/tunnig miatt +50e-et. Amit kell kicserélek, mûszakilag legyen rendben, de már kinõttem az autó szeretetébõl, egyenlõre a szimpla használati tárgy szerepét tölti be(gondos karbantartás mellett) másra nem futja:) Mibe fájhat 4 lengõ cseréje? Alkatrészt viszem mert van elég jó kedvezményem az alkatrészboltokban csak kb mivel lehet kalkulálni, tudja esetleg valaki? Kellhet még valami? Elõl kutyacsontot cseréltem õsszel mindkét oldalon meg összekötõ szilenteket, más nem jut eszembe...csak próbálom felmérni a mi mennyi oldalát a dolognak :) írtam sokat...blog off! :D

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#730
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
énis a kézifékre gondoltam, csak azért az mégsem az igazi... én is próbáltam már egy nagyon minimális lejtõn a parkoló autót fékkel fogni, és hát majdnem kiemelkedtem az ülésbõl...pedig se lendület, se nagy lejtõ. Meg ugye a kézifék csak hátul fog(tisztelet a kivételnek), szóval nem lehet vele intenzívebben lassítani. Meg még az fordult meg a fejemben, hogy gyujtást ráadva, valami elektromos segítséget vagy ilyesmit...

#731
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás

szánalmas


köszönöm a választ!

thez úgy tûnik, nem tart érdemesnek arra, hogy ugyanezt megtegye. de innentõl pont lesz@rom. :)


biztosan csak én nem értem. most akkor a kipufogó vagy a sebességváltó vagy mindkettõ vagy mi romlott el?


Elõbbire mit válaszoljak?

Másodikra: én kérek elnézést, hogy nem vagyok itt, és olvasom percenként a fórumot. Valamint az elsõ megnyilvánulás után nem is érzem, hogy bármit magyarázni kelljen, azon túl, hogy a váltónál csak egy sebesség (értelemszerûen a tolatás) mûködik, és kipuffoshoz kellett vinni az autót, hiszen nem érdeklõdve írtál! ;)

Bálint cserébe leírta.

Vontatáshoz: a kézifék viszont mindig mûködik, jó hatásfokkal :)

#732
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház
Szerencsére idejét sem tudom mikor vontattak utoljára. Viszont egyszer anyámék lejtõs utcájában megpróbáltam benzint spórolni, álló motorral gurulva. Majdnem szükség lett a casco-ra, azóta nem erõltetem a dolgot. Az én autóm vezethetetlen úgy.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager


#733
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Ha álló motornál a szervófék felkeményedik akkor nyomhatod ezerrel jönni fog a fa.


vezettél már vontatott autót ? valahogy mégsem jellemzõ a vontató fél rommá törése. (na jó néha bénáknál elõfordul )
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#734
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház
Ha álló motornál a szervófék felkeményedik akkor nyomhatod ezerrel jönni fog a fa.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager


#735
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Meg a manuális váltóssal hogy fékez, ha elfogy a rásegítés(az ugye motorleállás után pár benyomásig bírja)?


azért szervó nélkül mûkõdik a fék, csak kicsit jobban kell taposni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#736
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

törött volt az autó és ez nem tett jót a váltónak sem. de a kipufogónak se...


köszönöm a választ!

thez úgy tûnik, nem tart érdemesnek arra, hogy ugyanezt megtegye. de innentõl pont lesz@rom. :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#737
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás
német rendörök az éjel egy 22 éves, brazil fickót, lengyel rendszámmal fogtak meg 291 km/h val az autópályán. 100km/h volt a megengedett :)
Autobahn 1 bei Hamburg: Rekord-Raser mit 291 km/h gestoppt - Hamburg - Bild.de

#738
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
Autómata váltó:

képzelj el két ventillátort egymás felé fordítva, egyiket hajtja a motor, forog rendesen, a másikra van kötve a kerék. Namost ha közelebb viszed a szél meghajta, forogni kezd igy hajtva a kereket
ugyanez van a kocsik autómata váltójában, csak ott olaj hajtja a másik tárcsát. ergo ha vontatod, a forgó kerék folyamatosan hajtani akarja a motort, illetve a forgó motor hiánya miatt nincs olajkenése a rendszernek

asszem, de én amatõr vagyok ehhez

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#739
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
ilyet találtam

Az automatikus sebességváltó mûködéséhez elengedhetetlenül szükséges folyadékáramlást a motor biztosítja, így ha az áll, a kenõanyag nem jut el a megfelelõ helyekre. Vontatás közben azonban a meghajtott kerekek mozgásba hozzák a váltó némely alkatrészét is, amelyek kenés hiányában végzetes károsodást szenvednek.


amúgy a hely valahol cinkota felé van, ott aztán sok vizet tényleg nem zavar.

#740
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
Automata autót miért nem lehet/nagy kunszt vontatni? Meg a manuális váltóssal hogy fékez, ha elfogy a rásegítés(az ugye motorleállás után pár benyomásig bírja)?