RMX: en is ugyanebben a gondban voltam anno, vegul G astra 1.6 8V lett belole. arra 0 ev no claims bonus-al Londoni bejelentett lakcimmel 700fontra jott ki egesz evre. ket evet eltengodtem vele, aztan most valtottam kicsit elevenebb autora.
a Third Party & Theft nem mindig ocsobb mint a Fully Comp, szal akkor inkabb azt[effektive casco]. Ha van a kornyezetben no ismeros jogsival akkor ra kell irni ot is mint named driver, az lejjebb viheti a premiumot.
es keress minden osszehasonlito oldalon. nekem a confused.com meg a moneysupermarket.com adta legjobbakat. Elso evben a Direct Line-nel voltam, masodikban az AA-nel, most meg a Swiftcovernel. Magyar jogsi altalaban nem hatrany, nekem sincs atvaltva angolra.
Es azt kell beirni hogy evente 3000merfoldet mesz [social & domestic] ugyse tudjak ellenorizni.
Viszont az autot nem szabad modositani, egyaltalan. egy szett alufelnit sem tehetsz ra a biztositod tudta nelkul.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#601
Posted 2011. May 07. - 02:33
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#602
Posted 2011. May 07. - 01:10
jah, az úgy más..
én a következõket tudom mondani a kiválasztott kocsikról. autószerelõket látogatok, és onnan ragad rám pár info, talán segít:
astráróból sokan mondják, h abból érdemesebb az 1.4-est venni, mert megbízhatóbb az 1.6nál, nem m1 annyival szarabbul mint gondolnánk és jól fogyaszt.
golfnál az 1.6 16V motorról hallottam jót is rosszat is, viszont a 8 szelepes verzióról mindenki azt mondja, h elnyûhetetlen, de lomha és elég szomjas, olajat is eléggé eszi.
fókánál a dízelek problémásak, benzinesekkel nem szokik gond lenni. tipikus betegsége a gyújtó trafó elhalálozása. mint azt írtam, én nagyon szerettem az enyémet, most apám használja. 2003as, 242ezer van benne, nagyrészt csak kopó dolgokat cseréltünk benne, 2 csapágy (1 kerék, 1 féltengely), szíjak+feszítõ görgõ, gyertyák. ami nem ilyen volt, az a termosztát ház és a csomagtartó ajtó teleszkópjai. trafó nálunk nem jött elõ.
amúgy ha megfelelõen karbantartott példányt találsz, akkor a 3 közül szerintem egyikkel se jársz rosszul. próbálj ki minél többet!
én a következõket tudom mondani a kiválasztott kocsikról. autószerelõket látogatok, és onnan ragad rám pár info, talán segít:
astráróból sokan mondják, h abból érdemesebb az 1.4-est venni, mert megbízhatóbb az 1.6nál, nem m1 annyival szarabbul mint gondolnánk és jól fogyaszt.
golfnál az 1.6 16V motorról hallottam jót is rosszat is, viszont a 8 szelepes verzióról mindenki azt mondja, h elnyûhetetlen, de lomha és elég szomjas, olajat is eléggé eszi.
fókánál a dízelek problémásak, benzinesekkel nem szokik gond lenni. tipikus betegsége a gyújtó trafó elhalálozása. mint azt írtam, én nagyon szerettem az enyémet, most apám használja. 2003as, 242ezer van benne, nagyrészt csak kopó dolgokat cseréltünk benne, 2 csapágy (1 kerék, 1 féltengely), szíjak+feszítõ görgõ, gyertyák. ami nem ilyen volt, az a termosztát ház és a csomagtartó ajtó teleszkópjai. trafó nálunk nem jött elõ.
amúgy ha megfelelõen karbantartott példányt találsz, akkor a 3 közül szerintem egyikkel se jársz rosszul. próbálj ki minél többet!
__________________
#603
Posted 2011. May 07. - 00:23
angliában élek és itt sajnos ez normális. nagyon lehúzzák a fiatal friss jogsisokat. bár már 2 éve vezetek, sose voltam fõ biztosított és nincs bónuszom. Az elsõ 2-3 évben nagyon magas, aztán szépen lemegy.. egy ezres corsára 1500 font évente, a golfra 2000.. szóval az 1.6-os még jó, de az 1.8-as már jóval drágább.. sajnos nem csak a motor számít hanem a márka is. pl. E46 318i másfél millió forint egy évre az elsõ évemben.. persze nem kaszkó, csak kötelezõ
#604
Posted 2011. May 07. - 00:13
bazz miben vagy te malus 10be hogy ennyi?! üzembentartó vagy tulaj legyen már vki más, nehogymá ennyit kifizess...
amúgy 1.6-2.0ig biztosítás nem ugrik meg, vagy igen? mer én anno nézegettem ezt mikor a focust vettem, és már nem emléxem pontosan, de vagy nem volt, vagy szinte nem volt különbség az 1.8 és az 1.6 között biztosításban, ezért leszartam. és hát kell az az 1.8 na :-)
ejj a jó kis fóka, visszasírom! ha még egyszer kocsit kéne vennem, ugyan olyat vennék.
amúgy 1.6-2.0ig biztosítás nem ugrik meg, vagy igen? mer én anno nézegettem ezt mikor a focust vettem, és már nem emléxem pontosan, de vagy nem volt, vagy szinte nem volt különbség az 1.8 és az 1.6 között biztosításban, ezért leszartam. és hát kell az az 1.8 na :-)
ejj a jó kis fóka, visszasírom! ha még egyszer kocsit kéne vennem, ugyan olyat vennék.
__________________
#605
Posted 2011. May 06. - 23:53
hello,
kocsit nézek, de valahogy olcsóba kéne megúsznom. A IV-es Golf tûnik a legjobbnak, drágábbat semmiképpen sem tudok. A legnagyobb problémát a biztosítás okozza, ami itt irdatlan drága (nekem fél milka egy évre a kötelezõ). Szóval 1.6-os 16v-t néztem, a fölé semmiképen sem mehetek, mert megugrik a biztosítás.
Az lenne a kérdésem, hogy vannak-e tapasztalatok a benzines iv-es golfokról, esetleg milyen más alternatívát lenne érdemes megfontolni. a mostani elõtti astra még beleférne, de inkább 2000 - 2003 körüli kocsi kéne. Focus, Astra, esetleg corolla? vagy valami jó kis kocsi? corsába nem ülök, vezettem hármat mindegyik hulladék volt.
ha van valaki golfos akkor még lenne 1-2 kérdésem
kocsit nézek, de valahogy olcsóba kéne megúsznom. A IV-es Golf tûnik a legjobbnak, drágábbat semmiképpen sem tudok. A legnagyobb problémát a biztosítás okozza, ami itt irdatlan drága (nekem fél milka egy évre a kötelezõ). Szóval 1.6-os 16v-t néztem, a fölé semmiképen sem mehetek, mert megugrik a biztosítás.
Az lenne a kérdésem, hogy vannak-e tapasztalatok a benzines iv-es golfokról, esetleg milyen más alternatívát lenne érdemes megfontolni. a mostani elõtti astra még beleférne, de inkább 2000 - 2003 körüli kocsi kéne. Focus, Astra, esetleg corolla? vagy valami jó kis kocsi? corsába nem ülök, vezettem hármat mindegyik hulladék volt.
ha van valaki golfos akkor még lenne 1-2 kérdésem
#606
Posted 2011. May 01. - 18:11
Rohanás c. film... Pont ilyen van benne. Szép!
Letört a váltó tetejérõl a kulissza fele . LOL
Letört a váltó tetejérõl a kulissza fele . LOL
#607
Posted 2011. May 01. - 17:29
#608
Posted 2011. April 30. - 22:40
na, ezt a fjat polot se láttam még 4 ajtósba. jó bénán néz ki, én is a dunába akartam volna lökni :-)
Lnglovagok - Kpek - Kis hjn a Dunban landolt egy szemlyaut a III. kerletben #1
Lnglovagok - Kpek - Kis hjn a Dunban landolt egy szemlyaut a III. kerletben #1
__________________
#609
Posted 2011. April 28. - 20:07
nem kurtak szet a szuro rogzito menetes csonkjat?
[l]
hát remélem
aztán a fsz tudja mi volt, lehet csak bsztak meghúzni rendesen, és attól állt ferdén
ma nem láttam csak az Öreg mesélte
mindensetre most nem folyik.
ide meg legfeljebb már csak akkor megyünk ha 20K-ig elõjön valami , szal remélem soha
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#610
Posted 2011. April 28. - 20:04
nem kurtak szet a szuro rogzito menetes csonkjat?
Hatalmas meglepetés az autó motorjában - Mon.hu
érdekes vezérmûszííí
Kocsiba a vekker 200020km-t mutat. jól lemaradtam a fordulásról kb a tardonai sprintem környékén lehetett
#611
Posted 2011. April 28. - 20:01
#612
Posted 2011. April 28. - 19:22
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#613
Posted 2011. April 28. - 19:15
nem tudom hogy csinálták
de nekem így akárhogy az az elsõ ötletem hogy megnézném a leeresztõ csavart (azt megnézték mongy,) meg a szûrõt.
így visszagondol a betöltõ nyilásnál meg persze hogy olajos volt, én öntöttem mellé picit mikor utántöltöttem.
de jól jártak mer elbuktak vagy 6-7 liter olajat, egy szûrõt, meg vagy 3 munkaórát.
de nekem így akárhogy az az elsõ ötletem hogy megnézném a leeresztõ csavart (azt megnézték mongy,) meg a szûrõt.
így visszagondol a betöltõ nyilásnál meg persze hogy olajos volt, én öntöttem mellé picit mikor utántöltöttem.
de jól jártak mer elbuktak vagy 6-7 liter olajat, egy szûrõt, meg vagy 3 munkaórát.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#614
Posted 2011. April 28. - 17:09
el nem birom kepzelni, hogy tudnak egy akkora menetet ferden rakapatni es fel is tekerni.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#615
Posted 2011. April 28. - 17:04
+ idióták mert az azért nem ugyan az mint egy 3-as menetet ferdén bekapatni.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#616
Posted 2011. April 28. - 16:12
geci azt a menetet fel birtak csavarni ferden?
mi eros emberek vannak ott
mi eros emberek vannak ott
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#617
Posted 2011. April 28. - 14:09
no pont ezért.
s ezek ált. nem sokat állnak garázsban.
pncinél van egy T135???-ös 3 éves ,az már elég gyász. Adagoló gondok, futó/fék problémák
mondjuk, 90%-ban hülyére rakva közlekedik, de kollega szereti, erõs, mint a barom.
cégnél most adta el a fõnök az 5 személyes mastert, 6 kilóért .
amúgy mondtam már hogy imádom a márkaszervízeket (asszem régebben már igen) ?
ilyen a mesében nincs
2000-es szevíz , -ami amúgy nem kötelezõ csak ajánlott- . reggelre olajfolt az autó alatt.
vissza, emelõ nézegetik, hát ez csak az olajbetöltõ fedélnél folyhat, sehol máshol.
mondom leeresztõ csavar, szûrõ ? -nem nem ott száraz.
hoznak új sapkát 1 bemutató autóról , (bár ilyet még nem láttak hogy ott eresztene dehát csak az lehet) lecserélik az olajat (merthogy 5W30as castrol edget tettünk utána õk meg 5W40es shellt használnak) , és mongyák nézegessük a betöltõ nyilásnál hogy nem e ereszt. másnap reggelre persze olajfolt , a sapka és környéke persze hogy porszáraz, a motorvédõ dekliben meg áll az olaj.
na vissza, akkor fater már nyomatékosabban kérte hogy vmi fönökkel ha lehetne....ok, kerítettek, manus (amúgy nagyon készésges azzal nincs gond-)egybõl hív egy szerelõt, -akkor most szedje le a szûrõt, csavart, stb. szerencsére a szûrõvel kezdték, de még hozzá se nyúlt a szerelõ, fönök úr már mondta is hogy ott lesz a hiba. szépen ferdén kapatták bele meg bele is tekertrék úgy. persze hogy dõlt belõel a cucc
na jó blog meg dohogó off. igaz már 15 éve a seatnál +fogadtam hogy márkaszervízbe sose többet.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#618
Posted 2011. April 27. - 14:07
#619
Posted 2011. April 27. - 13:40
#620
Posted 2011. April 26. - 21:22
no pont ezért.
s ezek ált. nem sokat állnak garázsban.
pncinél van egy T135???-ös 3 éves ,az már elég gyász. Adagoló gondok, futó/fék problémák
mondjuk, 90%-ban hülyére rakva közlekedik, de kollega szereti, erõs, mint a barom.
s ezek ált. nem sokat állnak garázsban.
pncinél van egy T135???-ös 3 éves ,az már elég gyász. Adagoló gondok, futó/fék problémák
mondjuk, 90%-ban hülyére rakva közlekedik, de kollega szereti, erõs, mint a barom.