Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#5721
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
http://totalcar.hu/m...9.05.14.
__________________

#5722
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás
Holnap 11-kor Talma sajtótájékoztató!

Ez meg LOL:
http://www.nemzetisp...jak-235710.html
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#5723
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
http://www.testcar.h...ontolgatja.html
http://www.a5.hu/cikkek/1/32970.shtml
Nem unatkoznak az Opelnél.

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#5724
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás

múltkor az 1,2es astrát próbáltam megtartani kuplunggal, az se jött össze. jó kis tádémotornak hála, kuplunggal "ki lehet szögelni" az autót még emelkedõn is, nem fullad le, meg nem gurul vissza az ember semennyit indulásnál- szeressük ezért is


ezt én külön szeretem gyakorolni, itt felénk van pár kellemes emelkedõ, zéró forgalommal. mondjuk csak sz*r benzines.:D

tök királyos, amikor az utca végén (vakon a nagyvilágba effekt bejátszik.) nem kell azzal pöcsölni, hogy visszagurulok, aztán kilövök - kuplung fel, gáz, és már megy is a kettes. de pirosnál is királyos, hogy nem gurulok vissza, ha olyan van.:D mondjuk MOM-park Alkotás utcai még így is para, de egyik este bepróbálom, hogy azt milyen megtartani kuplungból.:D eléggé mélyen érintett elsõ önálló vezetéseim egyiként az a hely... :D

a hölgynek pedig jobbulást, bár remélhetõleg nem olyan súlyos a helyzet.:)

más: szerintetek az Egér út-Budaörsi út (a Virágpiac "felett") keresztezõdésbe nem férne el egy óriási körforgalom??, mint pl. az 1-es úton az outlet felé az elágazásnál. pocsék az a keresztezõdés, kb. 2hetente építik újra vagy valamelyik táblát, vagy a lámpaoszlopot. és akkor a reggeli csúcsról még nem is beszéltünk, amikor mindenki menne mindenfele, és össze-vissza koccannak, mert sz*rik õ az elsõbbségbe bele, siet...oké, hogy lejtõ, de tuti meg lehetne oldani, és szerintem ott van létjogosultsága egy ilyennek.

más2: kérem az egér úti, balaton felé haladó oldalra vezetõ autópályafelhajtót _kivilágítani_ legalább egy nyamvadt zseblámpával. mókás látni, amikor minden kocsi, aki elõtt nem ment senki, és nem ismerõs errefelé, égõ tolatólámpával hajt le az autópályáról.:D de frankón nem lehet látni este, tényleg sötétben, hogy hova is kellene kanyarodni...múltkor is ott volt baleset.

#5725
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

ha már kicsik abból eddig kb csak a 1,3 multijet sikerült. van nyomatéka alul is, rugalmas, többihez képest csöndes, és keveset fogyaszt. pedig rühellem a digókat.


Ja, Astrában mindenképpen. Mint az 1,4 benzines motorral.
Az 1,4-es tdi hangja tetszik. Az a háromhengeres moraj- félbömbi :D
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#5726
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás

ja, és modern autót ne vezessetek gokart után. most jöttem rá, hogy az a szervó meg a fákrásegítõ meg az ABS mekkora király találmányok...azzal a lendülettel, amivel a gokart épphogy kanyarodik, az autón ütközéstõl ütközésig tekertem a kormányt:D

golf2-passat viszonylat ugyanez:D Itthon én álltam ki a fa alól, Orsi mûtött keze miatt, ne kelljen erõltetnie (végállástól végállásig tekerés kb 4szer, majdnem álló helyzetben), aztán be a passatba, mert anyámat vittem. vaze, 2 percig én volt a svájcinéger. kormánytépés, satufék. mire kiértem utcára, addigra visszaszoktam. múltkor az 1,2es astrát próbáltam megtartani kuplunggal, az se jött össze. jó kis tádémotornak hála, kuplunggal "ki lehet szögelni" az autót még emelkedõn is, nem fullad le, meg nem gurul vissza az ember semennyit indulásnál- szeressük ezért is

#5727
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
jó ez a budaring, gy.k. fékezés nélkül is végig lehetne menni, de én azért használtam.:D 46.49 lett a legjobb idõm, 41.5 körüli a pályarekord, és van elképzelésem, mit csinálok rosszul. csak gõzöm sincs, hogy azokat a kanyarokat hogy lehetne jobban bevenni...:(:D

haveromat meg majdnem kettéfejeltem futam után...nem tartottam fel, elõtte 2 futamban szinte tizedre azonos idõket tudtunk menni magunkban. igen, tény, hogy a széles visszafordítót én külsõ íven veszem és onnét gyorsítok ki keresztbe, aztán fék a szûk visszafordítóba, õ meg ugyanezt fordítva - de ezt nem látom oknak arra, hogy elrontsa a drága élvezetet egy olyannal, hogy erõbõl belémrongyol hátulról, és én a kormányt majdnem megfejelve a gumifalban kötök ki. aki gyorsabb volt nálam - elengedtem, folyamatosan figyeltem, ha valakit megpillantottam közeledni. ha valaki beintett féktávon, és kicsit meglökött, azt még abban a körben elengedtem, vagy kicsit pofozkodtunk, aztán vonatoztunk.

de fel szándékosan nem tartottam senkit, inkább vonatoztunk öcsémmel 55-60 mp köridõkkel két srác mögött, minthogy siessünk. az is élveztes volt, sõt!, az volt csak az igazi, amikor próbáltál a másiknak beinteni, annak a maroknyi nézõnek is tetszett, akik a következõ körre vártak. de haverom nem bírt volna még ki egy fél kört, durr, belém hátulról, be se intett, semmi...mint kiderült, végig kb 10 centivel jött mögöttem, szinte totál azonos íveken (kivéve az a 2 kanyar), de õt ez zavarta, hogy nem õ a f*szagyerek, aki sokat jár oda, hanem azok, akik a 60 mpes körnek is örülnek, mert elõször vannak ott, õket is legyalulta a pályáról....seggfej.

mondjuk azt se értem, hogy miért nem lengetik azokat a szép zászlókat, hogy engedjem el a gyorsabbat - én elengedem, azon nem múlik semmi, hogy nem nyomom tökig a gázt a célegyenesben (amit amúgy csak lábujjheggyel tudok megtenni, 173 centis magasság 40es lábbal rulez.:D)

ja, és modern autót ne vezessetek gokart után. most jöttem rá, hogy az a szervó meg a fákrásegítõ meg az ABS mekkora király találmányok...azzal a lendülettel, amivel a gokart épphogy kanyarodik, az autón ütközéstõl ütközésig tekertem a kormányt:D

#5728
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

Fotó, és tanú is elég.


á, szerintem mehettem volna hivatalból-hivatalba, aztán nem kaptam volna semmit. meg elõször csak azt hittem, hogy egy kavics szorult a mintába. csak azt hallottam belül,hogy koppkoppkopp. szóval elmentem még egy km-re a bankba, ott kiszálltam, akkor hallottam meg, hogy ssssszzzz. de még pont elértem vele a gumisomhoz. ahol már várt a másik kerekem, ami múlt héten lett defektes :)

#5729
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
A CO2 fokozza a felmelegedést, de az emberi szervezetre teljesen ártalmatlan. A szálló por lerakódik a tüdõben, de a felmelegedéshez nem sok köze van. Szerintem az állítással nincs baj.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#5730
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Utólag írtam bele a kettest. Visszaolvastam, és amiatt :) Nem kellett volna. Amire gondoltam, hogy egyik láthatóan szennyez, másik láthatatlanul. Egyik sem jó, mindkettõ rossz.

És ezek után bekategórizálni egyiket, hogy "ez rosszabb" elég egyoldalú szemlélet :)

#5731
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Igen, a CO2 egészségesebb, mint a szálló por... Ezt azért ne tessék megmagyarázni. Közel 1:1, csak a korom látszik (nem csinálja folyamatosan!:P)

Ezt azért gondold át még egyszer. A CO2 nem mérgezõ vagy toxikus az emberi szervezetben, és még csúcsforgalomban sem jelentéktelen összetevõje a levegõnek. A kibocsátást csökkentése az üvegházhatás miatt lényeges. Talán a nitrogén-dioxidra és a szén-monoxidra gondoltál.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#5732
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Fotó, és tanú is elég.

#5733
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás

komló, fõút, úthiba. valszeg az alapból jött ez a kõ, és ez az eredmény. a gumi kuka. majd biztos megtéríti az út kezelõje..


pfff, azért az durva, hogy egy fõúton lévõ kátyú a pickup amúgy is ballonos gumiját is felütötte...magyar utak baszki

nem biztos, de úgy tudom a közútkezelõ csak akkor fizet, ha rendõrt hívsz és jegyzõkönyvet vetetsz fel. az meg mire kiér van vagy egy óra, és hát nem mindenkinek van ideje megvárni hétköznap

Igen, a CO2 egészségesebb, mint a szálló por... Ezt azért ne tessék megmagyarázni. Közel 1:1, csak a korom látszik (nem csinálja folyamatosan!)


totalcaron volt errõl egy jó cikk amikor utoljára korlátozták pesten a közlekedést páros-páratlan rendszám szerint (amit egyébként pont a szállópor miatt vezettek be). belinkelném ha megtalálnám, de totacarnak sosem találok semmit a keresõjében...
__________________

#5734
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

dízelt a teherautókba. mert .

... benzint meg a fûnyíróba :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#5735
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
A modern dízelek nem kiábrándulásból füstölnek :) Kivéve az 1-2 beteget.

Igen, a CO2 egészségesebb, mint a szálló por... Ezt azért ne tessék megmagyarázni. Közel 1:1, csak a korom látszik (nem csinálja folyamatosan!:P)


Szal tessék csak tessék :) Én a fogyasztás miatt favorizálom. A hang kérdés mókás, olyan, mint mikor okos motorosok megmagyarázzák nekem, hogy tegyek fel mindenképp sportdobot,mert hallanak és félreállnak!

Mondom persze, mert hogy felhúzott ablaknál, klímával, zenével meghallom a motorost...

Vezetek is, motoron is ülök, figyelek mindekettõvel, de sose hallottam meg még motorost... (kivéve dugóban araszolva)

Szóval így hallható a dízel is. Araszoláskor :)

A 3 literest meg fair egy lapon említeni egy 1.9 dízellel... Ugyanannyit eszik, ugyanannyiba kerül, ugyanannyi a fenntartási költsége... :rofl:

#5736
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Motorja válogatha, HDi-kel nem volt lefulaldási gondom(1,4 68;1,6 92-110; 2,0 90-110-136), dci kicsivel nem, ...) 1:

pedig az 1,4 HDI egy fos..nekem nagy csalódás volt
ha már kicsik abból eddig kb csak a 1,3 multijet sikerült. van nyomatéka alul is, rugalmas, többihez képest csöndes, és keveset fogyaszt. pedig rühellem a digókat.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5737
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Nekem meg egy ilyenem lesz egyszer, remélem! Imádnám.:)
http://upload.wikime...rg_311_2006.jpg

#5738
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás
Ez igaz.
Benzingõzben nõttem fel.
Berki, kebelemre!

Písz!
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#5739
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás
én nem akarok meggyõzni senkit. nálunk itthon mindenki benzinpárti, nekem mindegy, de ekkora bódéhoz relatív nagy motor kell, sokat is megyek, és emiatt nincs "kedvem" egy benzinest tankolni (6-7 vs 11-12)

enyém sem füstöl, csak indítás után kb 1percig, de addig becsukom a garázst meg a kaput:)

#5740
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
mellesleg az enyem nem fustol. [lathatoan] ma lattam egy olyan volvot, de annak ahogy neztem le volt felig szakadva a hatso dobja
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F