Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#5721
Írta 2009. május 14. - 19:57

#5722
Írta 2009. május 14. - 17:57

Race, no Rest!
#5723
Írta 2009. május 14. - 12:29

http://www.a5.hu/cikkek/1/32970.shtml
Nem unatkoznak az Opelnél.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#5724
Írta 2009. május 14. - 00:40

múltkor az 1,2es astrát próbáltam megtartani kuplunggal, az se jött össze. jó kis tádémotornak hála, kuplunggal "ki lehet szögelni" az autót még emelkedõn is, nem fullad le, meg nem gurul vissza az ember semennyit indulásnál- szeressük ezért is
ezt én külön szeretem gyakorolni, itt felénk van pár kellemes emelkedõ, zéró forgalommal. mondjuk csak sz*r benzines.

tök királyos, amikor az utca végén (vakon a nagyvilágba effekt bejátszik.) nem kell azzal pöcsölni, hogy visszagurulok, aztán kilövök - kuplung fel, gáz, és már megy is a kettes. de pirosnál is királyos, hogy nem gurulok vissza, ha olyan van.



a hölgynek pedig jobbulást, bár remélhetõleg nem olyan súlyos a helyzet.

más: szerintetek az Egér út-Budaörsi út (a Virágpiac "felett") keresztezõdésbe nem férne el egy óriási körforgalom??, mint pl. az 1-es úton az outlet felé az elágazásnál. pocsék az a keresztezõdés, kb. 2hetente építik újra vagy valamelyik táblát, vagy a lámpaoszlopot. és akkor a reggeli csúcsról még nem is beszéltünk, amikor mindenki menne mindenfele, és össze-vissza koccannak, mert sz*rik õ az elsõbbségbe bele, siet...oké, hogy lejtõ, de tuti meg lehetne oldani, és szerintem ott van létjogosultsága egy ilyennek.
más2: kérem az egér úti, balaton felé haladó oldalra vezetõ autópályafelhajtót _kivilágítani_ legalább egy nyamvadt zseblámpával. mókás látni, amikor minden kocsi, aki elõtt nem ment senki, és nem ismerõs errefelé, égõ tolatólámpával hajt le az autópályáról.

#5725
Írta 2009. május 14. - 00:31

ha már kicsik abból eddig kb csak a 1,3 multijet sikerült. van nyomatéka alul is, rugalmas, többihez képest csöndes, és keveset fogyaszt. pedig rühellem a digókat.
Ja, Astrában mindenképpen. Mint az 1,4 benzines motorral.
Az 1,4-es tdi hangja tetszik. Az a háromhengeres moraj- félbömbi

Race, no Rest!
#5726
Írta 2009. május 14. - 00:26

golf2-passat viszonylat ugyanez:D Itthon én álltam ki a fa alól, Orsi mûtött keze miatt, ne kelljen erõltetnie (végállástól végállásig tekerés kb 4szer, majdnem álló helyzetben), aztán be a passatba, mert anyámat vittem. vaze, 2 percig én volt a svájcinéger. kormánytépés, satufék. mire kiértem utcára, addigra visszaszoktam. múltkor az 1,2es astrát próbáltam megtartani kuplunggal, az se jött össze. jó kis tádémotornak hála, kuplunggal "ki lehet szögelni" az autót még emelkedõn is, nem fullad le, meg nem gurul vissza az ember semennyit indulásnál- szeressük ezért isja, és modern autót ne vezessetek gokart után. most jöttem rá, hogy az a szervó meg a fákrásegítõ meg az ABS mekkora király találmányok...azzal a lendülettel, amivel a gokart épphogy kanyarodik, az autón ütközéstõl ütközésig tekertem a kormányt:D
#5727
Írta 2009. május 13. - 23:57




haveromat meg majdnem kettéfejeltem futam után...nem tartottam fel, elõtte 2 futamban szinte tizedre azonos idõket tudtunk menni magunkban. igen, tény, hogy a széles visszafordítót én külsõ íven veszem és onnét gyorsítok ki keresztbe, aztán fék a szûk visszafordítóba, õ meg ugyanezt fordítva - de ezt nem látom oknak arra, hogy elrontsa a drága élvezetet egy olyannal, hogy erõbõl belémrongyol hátulról, és én a kormányt majdnem megfejelve a gumifalban kötök ki. aki gyorsabb volt nálam - elengedtem, folyamatosan figyeltem, ha valakit megpillantottam közeledni. ha valaki beintett féktávon, és kicsit meglökött, azt még abban a körben elengedtem, vagy kicsit pofozkodtunk, aztán vonatoztunk.
de fel szándékosan nem tartottam senkit, inkább vonatoztunk öcsémmel 55-60 mp köridõkkel két srác mögött, minthogy siessünk. az is élveztes volt, sõt!, az volt csak az igazi, amikor próbáltál a másiknak beinteni, annak a maroknyi nézõnek is tetszett, akik a következõ körre vártak. de haverom nem bírt volna még ki egy fél kört, durr, belém hátulról, be se intett, semmi...mint kiderült, végig kb 10 centivel jött mögöttem, szinte totál azonos íveken (kivéve az a 2 kanyar), de õt ez zavarta, hogy nem õ a f*szagyerek, aki sokat jár oda, hanem azok, akik a 60 mpes körnek is örülnek, mert elõször vannak ott, õket is legyalulta a pályáról....seggfej.
mondjuk azt se értem, hogy miért nem lengetik azokat a szép zászlókat, hogy engedjem el a gyorsabbat - én elengedem, azon nem múlik semmi, hogy nem nyomom tökig a gázt a célegyenesben (amit amúgy csak lábujjheggyel tudok megtenni, 173 centis magasság 40es lábbal rulez.

ja, és modern autót ne vezessetek gokart után. most jöttem rá, hogy az a szervó meg a fákrásegítõ meg az ABS mekkora király találmányok...azzal a lendülettel, amivel a gokart épphogy kanyarodik, az autón ütközéstõl ütközésig tekertem a kormányt:D
#5728
Írta 2009. május 13. - 23:47

Fotó, és tanú is elég.
á, szerintem mehettem volna hivatalból-hivatalba, aztán nem kaptam volna semmit. meg elõször csak azt hittem, hogy egy kavics szorult a mintába. csak azt hallottam belül,hogy koppkoppkopp. szóval elmentem még egy km-re a bankba, ott kiszálltam, akkor hallottam meg, hogy ssssszzzz. de még pont elértem vele a gumisomhoz. ahol már várt a másik kerekem, ami múlt héten lett defektes

#5729
Írta 2009. május 13. - 23:33

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5730
Írta 2009. május 13. - 23:29


És ezek után bekategórizálni egyiket, hogy "ez rosszabb" elég egyoldalú szemlélet

#5731
Írta 2009. május 13. - 23:22

Ezt azért gondold át még egyszer. A CO2 nem mérgezõ vagy toxikus az emberi szervezetben, és még csúcsforgalomban sem jelentéktelen összetevõje a levegõnek. A kibocsátást csökkentése az üvegházhatás miatt lényeges. Talán a nitrogén-dioxidra és a szén-monoxidra gondoltál.Igen, a CO2 egészségesebb, mint a szálló por... Ezt azért ne tessék megmagyarázni. Közel 1:1, csak a korom látszik (nem csinálja folyamatosan!
)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5732
Írta 2009. május 13. - 23:09

#5733
Írta 2009. május 13. - 23:07

komló, fõút, úthiba. valszeg az alapból jött ez a kõ, és ez az eredmény. a gumi kuka. majd biztos megtéríti az út kezelõje..
pfff, azért az durva, hogy egy fõúton lévõ kátyú a pickup amúgy is ballonos gumiját is felütötte...magyar utak baszki
nem biztos, de úgy tudom a közútkezelõ csak akkor fizet, ha rendõrt hívsz és jegyzõkönyvet vetetsz fel. az meg mire kiér van vagy egy óra, és hát nem mindenkinek van ideje megvárni hétköznap
Igen, a CO2 egészségesebb, mint a szálló por... Ezt azért ne tessék megmagyarázni. Közel 1:1, csak a korom látszik (nem csinálja folyamatosan!)
totalcaron volt errõl egy jó cikk amikor utoljára korlátozták pesten a közlekedést páros-páratlan rendszám szerint (amit egyébként pont a szállópor miatt vezettek be). belinkelném ha megtalálnám, de totacarnak sosem találok semmit a keresõjében...
#5734
Írta 2009. május 13. - 22:07

... benzint meg a fûnyíróbadízelt a teherautókba. mert .

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5735
Írta 2009. május 13. - 21:24


Igen, a CO2 egészségesebb, mint a szálló por... Ezt azért ne tessék megmagyarázni. Közel 1:1, csak a korom látszik (nem csinálja folyamatosan!

Szal tessék csak tessék

Mondom persze, mert hogy felhúzott ablaknál, klímával, zenével meghallom a motorost...
Vezetek is, motoron is ülök, figyelek mindekettõvel, de sose hallottam meg még motorost... (kivéve dugóban araszolva)
Szóval így hallható a dízel is. Araszoláskor

A 3 literest meg fair egy lapon említeni egy 1.9 dízellel... Ugyanannyit eszik, ugyanannyiba kerül, ugyanannyi a fenntartási költsége... :rofl:
#5736
Írta 2009. május 13. - 21:17

pedig az 1,4 HDI egy fos..nekem nagy csalódás voltMotorja válogatha, HDi-kel nem volt lefulaldási gondom(1,4 68;1,6 92-110; 2,0 90-110-136), dci kicsivel nem, ...) 1:
ha már kicsik abból eddig kb csak a 1,3 multijet sikerült. van nyomatéka alul is, rugalmas, többihez képest csöndes, és keveset fogyaszt. pedig rühellem a digókat.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5737
Írta 2009. május 13. - 21:05

#5738
Írta 2009. május 13. - 20:33

Benzingõzben nõttem fel.
Berki, kebelemre!
Písz!
Race, no Rest!
#5739
Írta 2009. május 13. - 20:27

enyém sem füstöl, csak indítás után kb 1percig, de addig becsukom a garázst meg a kaput:)
#5740
Írta 2009. május 13. - 20:26

RAUH-Welt
B E G R I F F