Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#5561
Posted 2009. May 23. - 00:02

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5562
Posted 2009. May 22. - 23:53

#5563
Posted 2009. May 22. - 19:00

http://totalcar.hu/tesztek/rr2025/Végül is a kor az benne van a teljesítményadóban, de nehogy már egy 20 év fölötti kocsi luxusnak számítson!

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#5564
Posted 2009. May 22. - 18:43

jajj de teccik. audi a4 csoroknak

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5565
Posted 2009. May 22. - 14:09

#5566
Posted 2009. May 22. - 14:03

Érted, 3as VR6 golf... Parasztvakításnak jó... Luxusautó LOL :rofl:
És én még gondolkoztam egy erõsebb motor belepapírozásán...:wtf:
#5567
Posted 2009. May 22. - 13:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5568
Posted 2009. May 22. - 13:55

#5569
Posted 2009. May 22. - 13:52

De a 600 ezres 8 éves A8? :rofl:
Tegyük fel szerelõ, így se az üzemanyaggal, se a szereléssel nincs gondja, megoldja okosba.
De a 300-400 lóra meg fizeti az autó árának felét évente :rofl:
#5570
Posted 2009. May 22. - 13:46


ja, elado az auto...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5571
Posted 2009. May 22. - 13:35

A kormány a vízi és légi jármûveket, valamint a luxusautókat is megadóztatná. Az autóállomány 2,5 százaléka esik majd a megemelt gépjármûadó hatálya alá, 125 kilowattos (168 lóerõ) teljesítmény felett a megállapított adó kétszeresét, 175 kilowatt (235 lóerõ) felett a két és félszeresét, 200 kilowatt (268 lóerõ) felett pedig a háromszorosát kell majd megfizetni.
#5572
Posted 2009. May 22. - 13:26

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5573
Posted 2009. May 22. - 13:05


Teljesítményadó x 2

Kivéve Kokk, aki mázlijára a kisebb 1.8T-t vette meg:p
Így az nem is luxusautó!
#5574
Posted 2009. May 22. - 09:49

X5/X3 nem különsebben gyere be, X6 egy szörny, egy szép 6os elcsúfítása, de a GT az valami autószerû... link



Jó, csoamgtérajtós bohóckodásthagyjuk, valakinek biztos bejön az is...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5575
Posted 2009. May 22. - 09:32


Would you, Quintus? Would I?
#5576
Posted 2009. May 22. - 08:47

Most akkor mégis lesz vmi? Vagy csak a gyártóknak?
Oppá, mégis van belõle egy élõ/mûködû darab is?

Nem vágom, http://totalcar.hu/m...9.05.22. van kess?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5577
Posted 2009. May 22. - 08:28

1.6nak szerintem is jó az a fogyasztás. 2.0 benzin nálam 7.5 vegyes körül van (nagy hidegben 8). ezres suzu meg méretéhez képest meglepõne sokat kajol, hiszen szegény kis motor csak erõlködik.
Pite! szerintem téged egy altatós szigonypuskával és egy hatalmas lepkehálóval üldöz egy erre szakosodott csóka...

6,5ben helyi járkálás nyom felfele fõleg, meg anyám lába sem a legtakarékosabb, de 6 alatt rikán eszik ismerõsöknek is.
2. vallást a motormelegítéses cikkel érdems elolvasni ha nem volt.
Ssodaszerek nincsnek, én is ezen vagyok.
Magamat (is) szopatom az agymenésekkel, nehezen tanulok ebbõl, inkább igyexem elkerülni és/vagy nyelni.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5578
Posted 2009. May 22. - 01:37

a 406-os lassan a 8. évét tapossa fõleg városi használatban, és a kötelezõ szervízeken kívül a motorja csak benyát meg motorolajat kapott - igaz, ezekbõl mindig elég jó minõséget. az elõttem lévõ sofõrõk sose vártak indítás után (én is csak tompítottat kapcsolok, tükröt meg klímát állítok, becsatolok), sose kímélték a vasat, aztán mégis megy és húz az a 2 liter 1200-7500ig, mint a veszett - csontra ugyanolyan 10 literes városi fogyasztással, mint 60-70ezer kilométerrel ezelõtt.
Pite: az, hogy mi f*szság és mi nem, azt hadd döntse már el mindenki magának.

a DLR-rõl leírtam a véleményem. kapcsoljon mindenki tompítottat. ha lusta, ha drága a benzin, ha az asszonynak épp fáj a feje - akkor is. nem azért, hogy lásson, hanem hogy õt lássák.
ha motoros, akkor meg fõleg. itt van az utca végén az a rémes kihajtó, csak a tükörre számíthatsz, a furgonoktól meg a dzsungeltõl nem látsz ki. van még pár ilyen beláthatatlan, és veszélyes hely ugye...a tükörben a legtöbb autó kiválaón látszik, ha tompítottat kapcsol, de pl egy szürke, tompított nélküli vw csak akkor lett látható nagyságú a tükörben, amikor már engedtem fel a kuplungot és nyomtam a gázt. egybõl satufék, õ meg éppen ki tudott kerülni. a motoros kollega meg anyázhat nyugodtan, ha kivágok elé nagy gázzal, és lassítania kell - attól még nem fogom idõben látni a tükörben, mivel alapvetõen autóst nézek középen, illetve elsõ lámpákat, és nem az út jobb szélét. a tükör meg ugye erõsen kicsinyít...igen, én is befostam, de attól még nem fogom látni lámpa nélkül.
de igazából ez az extra adalékanyag/acélkeményítõ/stb dolog ugyanolyan, mint a többi "filléres", világmegváltó dolog. két részre osztja a népet:
1. vallás: az autógyártók azt akarják, hogy minél elõbb kelljen a drága motort szervizelni, az alkatrészeket kopás miatt cserélni, így nem ajánlanak semmit, csak sima motorolajat meg benzint. de ha én használok ilyen adalékokat, akkor olcsón tudom a motor üzemét gazdaságosabbá tenni és a futásteljesítményt megnyújtani. és örülök, hogy kib*sztam az autógyártókkal.
2. vallás: miért töltenék 800-1000 forintos lötyiket a tankba/motorba, és váltaná meg az a világot, amikor a nagy olajipari cégek meg autógyártók jópár nagyságrenddel nagyobb összeget költenek különbözõ adalékanyagok kifejlesztésére, finomítására, hogy a motor gazdaságosabban, súrlódásmentesebben, kíméletesebben adja le ugyanazt a teljesítményt? ha tényleg ilyen olcsó és egyszerû lenne a dolog, akkor nem költenének annyit fejlesztésre, inkább megvennék a prolongot meg az stp-t vagy miaz...
én a 2. vallást követem, bár elismerem, hogy a különféle befecskendezõ- meg üzemanyagrendszer tisztítók okos dolgok, és tényleg mûködhetnek. de benzinbõl inkább tankolok normálisat, meg veszek drága olajat, mint különféle "kétes eredetû" lötyiket öntsek a motorba.
és mielõtt vita lenne: nem, nem néztem utána, nem tudok konkrét tényeket mondani, hogy tönkreteszi-e hosszú távon, vagy nem, vagy hogy jobban megy majd tõle a motor, vagy nem. én így gondolom, és nem öntök semmiféle lötyit a benzin meg az olaj mellé - mert megtehetem, hogy szabad döntéseket hozzak.

#5579
Posted 2009. May 22. - 00:13

Pite! szerintem téged egy altatós szigonypuskával és egy hatalmas lepkehálóval üldöz egy erre szakosodott csóka...
#5580
Posted 2009. May 21. - 23:57

lehet bizonygatni, hogy hatásos-e (amit _senki_ nem kérdõjelezett meg), de nem is errõl volt itt most szó...

(direkt visszaolvastam, hátha rosszul emlékszem)