Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#501
Posted 2011. June 05. - 07:46
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#502
Posted 2011. June 05. - 07:12
Nem akarlak megbántani, de ez a tipikus donor hozzáállás......de azért az átlagparasztnál talán jobb képességekkel rendelkezem.
3 év alatt maradjunk annyiban, hogy kiléptél a vezetõi bölcsödébõl. Majd akkor lépsz az oviba, amikor rájössz, hogy még szart se tudsz. Az isibe meg akkor mész amikor elhatározod, hogy meg akarod tanulni.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#503
Posted 2011. June 05. - 01:16
3év/100ekm kb.rbalint, te mióta is vezetsz?
miért is? ha nincs senki az úton, akkor azért szoktam keresni az autó és a saját korlátaimat és talán tökhülye se vagyok a dologhoz
ne értsd félre, nem én vagyok a sumákker vagy a démonhill, de azért az átlagparasztnál talán jobb képességekkel rendelkezem.
nem volt teljesen költõi, de ez a gyári turbós móka nem hozna túl sokat, viszont rontana a karakterén. alul gyengébb lenne a turbo tehetlensége miatt, viszont amikor elkezdene tölteni, csúnyát rúgna.Volt annak a háromfeles mocinak turbós verziója, az E23 elsõ szériás hetesnek a 745i név alatt futó típusában az volt bár az is csak 250 ló volt.
kb. 15 éve egy haveromnak bontottunk el egy ilyen turbósat, a bézs motorosbõr belseje, és az extrák miatt (innen tudom)
Szerintem ez egyszerûbb, mint egy utólagos kompresszor beépítése(minden gyári) .
Haverom épít egy 560as kupé mercit kb 2éve, arra került kompresszor, és látom hogy micsoda hatalmas meló azt tökéletesen megoldani, hogy mindennek szépen meglegyen a helye, és ne nézzen ki kókányolt vacaknak -pedig neki a pénz nem igazán számít-... nem egyszerû menet, bár ha kész, akkor valahol 450-500ló körül teljesít majd
Ha az idézett fevetésed csak költõi volt, akkor bocs az okoskodásért
most szép lineáris a teljesítményleadása(soktól a mégtöbbig szép egyenletesen jut el, 4000 környékén van benne egy szolid váltás). kompresszor azért lenne jó, mert az ugye a fõtengelyfordulat növelésével arányosan építi a teljesítményt, és kb 5000 környékén fogy el, amikor már amúgy is haladunk rendesen, a turbó meg 2000ig semmi, akkor rúg egyet és tol végig. na az nekem nem jó.pont az lenne a lényeg, hogy lineárisan toljon végig, mintha eggyel nagyobb motor lenne.
(volt turbós benzines, utáltam vele járni eléggé. 1.8t automata. városban használhatatlan. vagy méltatlanul forgatni kell, vagy nagypapi stílus, de legalább 12-t bevert mindig. országúton viszont király, 90nél lerúgod, visszadobja kettõbe és kikapja az autót alólad.
a bmwvel 1500-nél, 2000nél elváltogatva kényelmesen lehet krúzolni a forgalom ritmusát tartva ugyanilyen fogyasztással...)
egyébként szörnyû dolog az erõs autó az ember megszokja és még erõsebb kell. a használós autó kb 180 ló (150+chip)és azért néha hiányolom belõle az erõt.
#504
Posted 2011. June 04. - 20:17
Lassan készül futómû a BMW alá, aztán még a végén igazat adok Theznek, hogy gyenge (3500ccm sor6 benzin, 218ló/350Nm, kb 1300kilóhoz)
kéne rá lehet egy kompresszor. értelme nincs, de meg lenne oldva a tapadási problémám (mármint hogy kettesben se bírjon megtapadni szárazon)
kell valami erõs kuplung is, a jelenlegi a végét járja. nem is értem miért...
Volt annak a háromfeles mocinak turbós verziója, az E23 elsõ szériás hetesnek a 745i név alatt futó típusában az volt bár az is csak 250 ló volt.
kb. 15 éve egy haveromnak bontottunk el egy ilyen turbósat, a bézs motorosbõr belseje, és az extrák miatt (innen tudom)
Szerintem ez egyszerûbb, mint egy utólagos kompresszor beépítése(minden gyári) .
Haverom épít egy 560as kupé mercit kb 2éve, arra került kompresszor, és látom hogy micsoda hatalmas meló azt tökéletesen megoldani, hogy mindennek szépen meglegyen a helye, és ne nézzen ki kókányolt vacaknak -pedig neki a pénz nem igazán számít-... nem egyszerû menet, bár ha kész, akkor valahol 450-500ló körül teljesít majd
Ha az idézett fevetésed csak költõi volt, akkor bocs az okoskodásért
#505
Posted 2011. June 04. - 11:30
akkor kinalj neki egy huszast, ha el akarja adni alapon.
mindenaron senki sem akarja eladni.
volt aki kiröhögött 2éve amikor beajánlottam 7-et egy 9-es autóra és rámtette a telefont.aztán majd egy év múlva hívott hogy még mindíg nem vitték el,kell-e 600-ért.nem kellett és újra felrakta 500-ért.
persze olyan is van hogy azonnal elviszik alku nélkül.
van fenn egy autó amit eladtam talán 2003-ban.2007körül aki megvette felrakta ha jól emlékszem 850-ért.még most is hirdeti,460az ára.....
#506
Posted 2011. June 04. - 11:16
mindenaron senki sem akarja eladni.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#507
Posted 2011. June 04. - 10:54
aze az kemeny alku majd 20%
kérdés hogy el-e akarja adni vagy árulgatni szeretné.ha nemet mond,veszek mást
#508
Posted 2011. June 04. - 10:51
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#509
Posted 2011. June 04. - 10:31
ha odaig fajul keresek arcot ahova erdemes elvinni megnezetni.
kérdés hogy az eladó hajlandó-e.persze ha nem akkor eldõlt gyorsan.szeretnék beajánlani 5kilót neki...:x
ha rábólintana akkor értemennék most
#510
Posted 2011. June 04. - 10:27
haver most csinalt kis motor generalt az o 1,8-as impijen 100 alatt jott ki igaz kis akcioval.
csak ette az olajat meg hengerfej felujitas. csapagyakat szerintem nem cserelte csak a gyuruket.
nyilvan bele lehetne tolni milliot a motorba de akkor harmonizalna a benne levo ulessel ugyanis az a gyari tuning sti verzio ulese.
de 1,8 aut-nak nem kell kovacsolt dugo.
amugy motor es valto nagy valoszinuseggel csere szabatos a tobbivel azaz pl a manual fedobhato ra.
motor meg orok.
enyem 2 szivo de keves gondom volt eddig motorral:
1. legtomegmero
2. ette az olajat amiert lekaptam hengerfejet, de valoszinu az olajlehuzo gyuru a hibas amit egy autopalyazos szakaszon sikerult kiutnom.
mindenkepp meg kell nezni kiprobalni eszi-e olaj
probautbol hajtasra vatasra lesz info.
olaj eves ill menetdinamika a motorra ad infot.
utana kerdeztem hatha tud vki vmit.
ha odaig fajul keresek arcot ahova erdemes elvinni megnezetni.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#511
Posted 2011. June 04. - 10:08
faszak, megbizhatoak.
lerohadni meg nem rohadt le.
szokott elofordulni kulonbseg de konkretan nem tudok ra valaszt adni.
amugy tobbnyire apro lampa kialakitasbeli vagy olyan, hogy mas a komputer
aminek problemakent valo feljovetelehez nem tudom mit kene csinalni.
hogy kohog
YouTube - BRAND NEW 2009 PRODRIVE WRC IMPREZA
motor-váltó ami érdekes lehet számomra,csak a népítéletbõl ismerem a típust de 800ezres motorfelújítós sztori is van benne
az 1.8gl az nem így fog köhögni
viszont pont megõrülnék ha ezt kéne hallgatnom órákig benne :x
#512
Posted 2011. June 04. - 10:04
lerohadni meg nem rohadt le.
szokott elofordulni kulonbseg de konkretan nem tudok ra valaszt adni.
amugy tobbnyire apro lampa kialakitasbeli vagy olyan, hogy mas a komputer
aminek problemakent valo feljovetelehez nem tudom mit kene csinalni.
hogy kohog
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#513
Posted 2011. June 04. - 09:48
1,8 is megeszik szerintem 9-10 korul
de automatara rakerdezek hatha van vkinek
hirtelen kerestem egy ilyet
Übersicht: Subaru - Alle Modelle - Spritmonitor.de
a városi 10 nem nehéz lábbal az simán jó.mennyire megbízhatóak?Illetve amerikai-európai piac között volt különbség?konkrétan kb ez
Eladó használt SUBARU IMPREZA 1.8 4WD GL Automata
#514
Posted 2011. June 04. - 09:42
de automatara rakerdezek hatha van vkinek
hirtelen kerestem egy ilyet
http://www.spritmoni...g=2&powerunit=2
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#516
Posted 2011. June 04. - 09:06
#517
Posted 2011. June 04. - 07:42
van itt a tagság között olyan akinek van a családban lakókocsi, vagy netán lakóbusz?
Elõny/hátrány agyalást végzek éppen, egyenlõre a lakókocsi/autó páros áll nyerésre.
#518
Posted 2011. June 04. - 00:05
Volvo téma: S90-bõl (nem elírás) kellene valami brutális félpatkány rácsingverdát kreálni.
Lassan készül futómû a BMW alá, aztán még a végén igazat adok Theznek, hogy gyenge (3500ccm sor6 benzin, 218ló/350Nm, kb 1300kilóhoz)
kéne rá lehet egy kompresszor. értelme nincs, de meg lenne oldva a tapadási problémám (mármint hogy kettesben se bírjon megtapadni szárazon)
kell valami erõs kuplung is, a jelenlegi a végét járja. nem is értem miért...
#519
Posted 2011. June 03. - 22:00
hehe, pajti egyezik az ízlésünk, ha egyszer rámszakad sok pénz építek pályaautót nem is akármilyet, pont ilyet:
Group A Volvo Specs
vettem két új lengéscsillapítót elõre az astrába, fasza gázos sasch jövõ héten bepakoljuk és remélhetõleg megszûnik a hintaparipa feeling
van egy eladó 940es TD Szarvas tér fölött 3 kilót kér érte a srác, faszányos állapotú, én kavirnyásztam egyet vele,adja elég jól
ezüstszürke sedan /sajna/
#520
Posted 2011. June 03. - 21:28
a monstert meg valami buzernya leakarta kaparni, pótolni kell :/
Már csak ültetni kéne egy kicsit...