Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#481
Posted 2011. June 09. - 16:29
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#482
Posted 2011. June 09. - 15:21
https://picasaweb.go...gCIamibLYsNa5Bw
#483
Posted 2011. June 09. - 11:50
RAUH-Welt
B E G R I F F
#484
Posted 2011. June 09. - 11:25
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#485
Posted 2011. June 08. - 23:23
#486
Posted 2011. June 08. - 23:18
es rohadj meg jovore enis megyek
RAUH-Welt
B E G R I F F
#487
Posted 2011. June 08. - 23:10
De hogy jó volt, az biztos
Jövõre újra.
#488
Posted 2011. June 08. - 17:08
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#489
Posted 2011. June 07. - 07:33
More Screaming Passengers from the 2011 Red Bull Car Drift Event in Lebanon - Carscoop
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#490
Posted 2011. June 06. - 17:34
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#491
Posted 2011. June 06. - 15:22
#492
Posted 2011. June 06. - 15:14
Bemész egy motorért, és fizetéskor: "Kettõ lett, maradhat?"
Izomtéridõninja-geológus!
#493
Posted 2011. June 06. - 15:07
#494
Posted 2011. June 06. - 15:04
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#495
Posted 2011. June 06. - 12:43
RAUH-Welt
B E G R I F F
#496
Posted 2011. June 06. - 11:41
vagy
varta blue dinamic 60Ah 540A EN?
exide kb 3eft-al dragabb mire ideer futarral
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#497
Posted 2011. June 05. - 21:53
OK, visszaveszek. De a közút akkor sem versenypálya! És még ha üresnek tûnik, akkor sem lehetsz biztos benne, hogy tényleg az.és no offense, ha "civilben" autóversenyzõ vagy vezetéstechnikai oktató vagy, akkor vedd semmisnek a következõket, de talán te is visszavehetsz arcból
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#498
Posted 2011. June 05. - 20:12
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#499
Posted 2011. June 05. - 19:49
esetleg ülj be mellém és utána mondj véleményt nem sértõdtem meg, de a hozzáállásom nagyon messze van a donorokétól. a donor úgy áll hozzá, hogy õ mindent tud. ez rám nem igaz, de ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, ez benne is van, igaz burkoltabban. én tudom magamról, hogy nem tudok mindent, ezért próbálgatom, hogy mi merre hány méter. nem akkor, amikor rajtam kívül más is az úton van.Nem akarlak megbántani, de ez a tipikus donor hozzáállás...
3 év alatt maradjunk annyiban, hogy kiléptél a vezetõi bölcsödébõl. Majd akkor lépsz az oviba, amikor rájössz, hogy még szart se tudsz. Az isibe meg akkor mész amikor elhatározod, hogy meg akarod tanulni.
a másik meg, hogy szándékomban áll elmenni vezetéstechnikai tréningre, csak ehhez a megfelelõ állapotba kell hozni az autót.
és no offense, ha "civilben" autóversenyzõ vagy vezetéstechnikai oktató vagy, akkor vedd semmisnek a következõket, de talán te is visszavehetsz arcból
gyártásban van, nem csak kísérleteznek vele. pl bmw 535d is így mûkszik, meg a vw tsi motorjai is, csak ott nem két turbo van, hanem kompresszor+turbó.Ne egy nagy turbot rakj bele hanem két kicsit kapásból nem lesz olyan nagy a turbólyuk igaz több pénz. Anno még valamelyik cég még kísérletezett olyannal is hogy két különbözõ méretû turbót pakolt a motorba és a kisebb már bõven 2000 alatt bekapcsolt és így már egészen lentrõl jól húzott és a turbólyuk gyakorlatilag megszûnt.
A nagyobbat!Már csak azt kéne eldönteni, hogy BV50, vagy GT22 legyen az áldozat.
#500
Posted 2011. June 05. - 11:28
Jó az a bmw Bálint