Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#3881
Posted 2009. November 15. - 13:44

Így vigye az ember szervízbe, összevissza pakolnak bele mindent, utána meg csodálkozik az ember, hogy nem 100-as.
Gr.
#3882
Posted 2009. November 15. - 13:25

amig be nem melegszik addig kihagy.
hidegben paras idoben, eso utan jatsza
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3883
Posted 2009. November 15. - 13:16

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3884
Posted 2009. November 15. - 13:05

#3885
Posted 2009. November 15. - 12:23

#3886
Posted 2009. November 15. - 12:08

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3887
Posted 2009. November 15. - 01:47

:-)
mint eddig maskor is
a ladas koccnal ott voltunk nem messze de huztunk vetitesre
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3888
Posted 2009. November 14. - 22:46

http://www.nemzetisp...rsenyen-2006827voltam ezen a városi prológon miskolcon.hát...k*rva jó volt:Dameddig tarott...felesleges volt a pályabírókat figyelmeztetni,hiába ordítottunk neki h olaj van az úton végig,nem csinált semmit.olyan helyeken álltak népek,amire még haverom aki most volt elõször rallyn is azt mondta nem lesz jó vége.betonfal elõtt,kijárati íven az úton...meg is lett az eredménye:egy vfts nekiment a jelzõlámpa oszlopának-még több olaj a pályára-,utána meg a subaru elütött egy lányt tõlünk 5 méterre...kár,hogy pont emiatt valószínû nem lesz több ilyen....
#3889
Posted 2009. November 14. - 22:15

#3890
Posted 2009. November 14. - 15:06

Én érzem a kormányon,mások nem panaszkodtak, hogy éreznék.. 5k van kb a tárcsákban és a betétekben eddigpfffff...az nem túl jó hír. mennyire? mert nálam még a hátul ülõk is megérzik, úgy beremeg az egész autó
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3891
Posted 2009. November 14. - 14:56

Magoo, nekem az újjal is csinálja ...:/ Minden gyári pedig
pfffff...az nem túl jó hír. mennyire? mert nálam még a hátul ülõk is megérzik, úgy beremeg az egész autó
#3892
Posted 2009. November 14. - 14:47

Most kicsit vísít amikor kicsit nyomom be, majd összekopik:)
lor: megkérdem.
A tereprallye kocsin elejétõl a végéig be van tekerve + egy réteg aluszallag, de ott az egész bódé mûanyag, leolvadna a küszöb meg a hátsó sárvédõ nélküle, és nem vesszük 700 ért méterét
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#3893
Posted 2009. November 14. - 14:16

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3894
Posted 2009. November 14. - 13:54

Magoo:
vedd le a tárcsát, és szabályoztasd ki, ha kiadja a méret.
pl az escortban úgy van, hogy tesztkor megkapja az új tárcsát ami vetemedik, és aztán felszabályozzák, és versenyre a szabályzott tárcsa megy be, az jobban bírja utána.
áhámm, hogy ilyet is lehet! mondjuk vállas már egy kicsit (~1mm), de akkor keresek egy helyet azt megmutizom nekik. köcce
#3895
Posted 2009. November 14. - 13:38

hirtelen olyat talaltam akik pl janoeknak is aruljak
1260 fokig birja
2x50mm 700+fa/m
ebbol mondjuk az 1260 fokig turesre nincs szuksegem
7-800 boven eleg szerintem.
eleg keves auton szokott izzani a leomlo
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3896
Posted 2009. November 14. - 12:58

rave es egyeb:
csorog a szemet hovedo lemez a kipuffon leginkabb a leomlo katalizator kornyeken.
lecsapnam szivesen.
hagyjam ugy vagy csinaljak vele vmit?
pl az szovetes betekereses tema jo? erdemes nekem ilyennel foglalkozni?
Tekerd be jó lesz.
Anélkül rizikós, mit éget szét a hõ.
De ne ilyen tunnigboltos méregdrága szart vegyél, van ilyen valamilyen hõvédõ üvegszövet asszem apróért. De ha gondolod megérdeklõdõm.
Magoo:
vedd le a tárcsát, és szabályoztasd ki, ha kiadja a méret.
pl az escortban úgy van, hogy tesztkor megkapja az új tárcsát ami vetemedik, és aztán felszabályozzák, és versenyre a szabályzott tárcsa megy be, az jobban bírja utána.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#3897
Posted 2009. November 14. - 12:32

#3898
Posted 2009. November 14. - 08:59

http://vasnepe.hu/ci...l_szombathelyen
úgy nézem, a ferrari vs. ignis harcból a suzuki azért jobban jött ki...
ajje

2009. 10. 10-én az M3-as autópálya Hajdú-Bihar megyei szakaszán a képen látható BMW vezetõje 130 km/h sebesség helyett 283 km/h sebességgel száguldott, a közlekedési bírság összege: 300 000 forint.
/bocs a két postért, ha valaki ráér, dobja össze õket! köszönöm/
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3899
Posted 2009. November 13. - 22:22

de komplett motor vezerles lenne cserelve
akar meg valto is, bar ugyanaz /csak a kuplung hidraulikus a turbosnal/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3900
Posted 2009. November 13. - 21:32

RAUH-Welt
B E G R I F F