Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#3741
Írta 2009. december 06. - 01:57

mindre, kivétel nélkül
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3742
Írta 2009. december 05. - 21:36

oké. ezt vágom.magyarázhatod.
Nem szabályos.
nem is ezzel van bajom.
hanem azzal, hogy el van baszva a szabály. mert szokás szerint nem értelmesen hozzák meg. annak kellene szerepelnie benne, hogy a nem sárgás vagy fehér fénnyel világító izzón kívül a többi (kék, lila, zöld, piros) szabálytalan, a rosszul beállított fényszóró vagy emiatt vehesse el a forgalmit a rend büszke õre, mert ez így megint csak a pénzszedésre megy rá.
egyébként eddig ami a legjobban elvakított, az egy újabb a3 gyári bi-xenonja volt, lilás-fehéres fénnyel. na azt nem kívánom senkinek. vallatófény a javából.
#3743
Írta 2009. december 05. - 15:46

fusionban botrányosan szar a pilács. de konkrétan nem ér semmita xenon utanzat a kek izzo, ami hasonlo udni kekes, mint a xenon.
hid
a szintol fuggetlen, hogy vakit vagy nem.
elõször kib...k a gyári gagyi izzót, vettünk vmi márkást, ugyanolyan szar volt
aztán vettem azt a GE töktudja milyenLight, na az kékes
viszont azzal lehetett látni
csak az meg bírt vagy 3 hónapot. 3 havont cca 3,5 K meg most nem fér a büdzsébe. úgyhogy megint vakoskodás van.
érdekes mód amúgy a gagyi izzóval is ha normál állásba van a fényszorómagasság akkor villognak. le kell tekerni mintha meg lenne rakva a segge. persze úgy még szarabb. gondoltam szarul van állítva, de szerviz is meg villanyász szeint is jó.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3744
Írta 2009. december 05. - 15:36

no. ha engem meg akar büntetni a rendõr, akkor felvázolom neki az alábbi történetet: megvettem az autót, jobb oldalt gyári hella fényszóró, elöregedett foncsorral, javítva. bal oldalt utángyártott fényszóró, ami az égbe világított, iszonyatosan zavaró volt, folyamatosan levillogtak. bónusz, nem is láttam. vettem két új, gyári hella lámpatestet, nagyon óccsóér, 56 ezer magyar pénz volt. emellé megvettem egy elég minõségi siemens-philips xenon szettet, majd' 40-ért. és igen, ezzel már látok. és eddig SOHA nem villogtak le vele. két oka van: ezen alapból eléggé rövid a csóva, felfelé nem nagyon szór, abszolút nem vakít. a másik, nem hülyegyerekkék xenonom van, hanem a gyári 4300K-es, tehát fehér fényû. errõl ennyit.
a másik. vannak ezek a xenon hatású izzók. no kérem. és van belõle olyan, ami LILA! színnel világít, baszottul vakít, viszont szart se látsz vele. azt a kresz engedélyezi. szóval szerintem innentõl kár vitatkozni ezen. ja és mûszakin simán átment autó xenonnal, hómméd kendácsolt projektoros lámpával. nem az enyém.
még egy tapasztalat: a xenon a modernebb autókon sokkal jobban vakít, ha nem projektorosba van beszerelve, mert általában magasabban van benne a fényszóró, és a gyári izzóval világít kb úgy, mint az enyém a xenonnal. pl új swiftben iszonyat mód vakít. sajnos fóka1ben is. másik dolog, ami befolyásolja a dolgot, az a foglalat. valamiért a h4es fényszóróba rakott darabok sokkal vakítóbbak.
ráadásul rendõr állított is már meg rendes ellenõrzésre és egy szót nem szólt a lámpa miatt.
magyarázhatod.
Nem szabályos.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#3745
Írta 2009. december 05. - 11:07

fókába H7 kell. nem mondta senki, hogy vakít, nem is villogtak még. és érdekes, h pl tescoba csak olyan égõt kapsz, ami totál kékre van színezve (na ennek mondjuk nem látom értelmét). osramot vettem eddig ami 7-800ft körül van, tescos meg 14000.... és vmiért az izzó tövében az osram is kékre van színezve enyhén, de szerencsére nem világít tõle kéken.
#3746
Írta 2009. december 05. - 10:43

hid
a szintol fuggetlen, hogy vakit vagy nem.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3747
Írta 2009. december 05. - 01:29

no. ha engem meg akar büntetni a rendõr, akkor felvázolom neki az alábbi történetet: megvettem az autót, jobb oldalt gyári hella fényszóró, elöregedett foncsorral, javítva. bal oldalt utángyártott fényszóró, ami az égbe világított, iszonyatosan zavaró volt, folyamatosan levillogtak. bónusz, nem is láttam. vettem két új, gyári hella lámpatestet, nagyon óccsóér, 56 ezer magyar pénz volt. emellé megvettem egy elég minõségi siemens-philips xenon szettet, majd' 40-ért. és igen, ezzel már látok. és eddig SOHA nem villogtak le vele. két oka van: ezen alapból eléggé rövid a csóva, felfelé nem nagyon szór, abszolút nem vakít. a másik, nem hülyegyerekkék xenonom van, hanem a gyári 4300K-es, tehát fehér fényû. errõl ennyit.igaz. mondjuk ez olyan mint a ködlámpa kérdés. amelyik gyári, az nem zavar akkor se ha feleslegesen használja. és az utólag beszereltet is be lehet jól állítani.
egyébként tényleg van aki azért használ xenon utánzatot, h jobban lásson? mert én úgy tudtam az ilyenek jobban biztos nem világítanak mint a gyári, inkább rosszabbul, mert hogy új,hozzávaló lámpapúra is kell hozzá, különben csak szét világít. nem?
fókán szerencsére tök jól világítanak, úgyhogy nem kell ilyeneken gondolkoznom.
a másik. vannak ezek a xenon hatású izzók. no kérem. és van belõle olyan, ami LILA! színnel világít, baszottul vakít, viszont szart se látsz vele. azt a kresz engedélyezi. szóval szerintem innentõl kár vitatkozni ezen. ja és mûszakin simán átment autó xenonnal, hómméd kendácsolt projektoros lámpával. nem az enyém.
még egy tapasztalat: a xenon a modernebb autókon sokkal jobban vakít, ha nem projektorosba van beszerelve, mert általában magasabban van benne a fényszóró, és a gyári izzóval világít kb úgy, mint az enyém a xenonnal. pl új swiftben iszonyat mód vakít. sajnos fóka1ben is. másik dolog, ami befolyásolja a dolgot, az a foglalat. valamiért a h4es fényszóróba rakott darabok sokkal vakítóbbak.
ráadásul rendõr állított is már meg rendes ellenõrzésre és egy szót nem szólt a lámpa miatt.
#3748
Írta 2009. december 05. - 00:51

#3749
Írta 2009. december 05. - 00:34

#3750
Írta 2009. december 04. - 18:54

A-B kecskemét, C usa... A fritz autó.
#3751
Írta 2009. december 04. - 18:02

egyébként tényleg van aki azért használ xenon utánzatot, h jobban lásson? mert én úgy tudtam az ilyenek jobban biztos nem világítanak mint a gyári, inkább rosszabbul, mert hogy új,hozzávaló lámpapúra is kell hozzá, különben csak szét világít. nem?
fókán szerencsére tök jól világítanak, úgyhogy nem kell ilyeneken gondolkoznom.
#3752
Írta 2009. december 04. - 17:44

És nem egy családapa használ ilyet a fábiájában...

Szóval ez nem tuning kérdés. Az hogy amúgy sem tudja beállítani a fényszórómagasságot, az xenonnál még jobban kiütközik - nekem a golfon sikerült úgy megoldanom annó, hogy ne szabja a szembejövõ szemét.
#3753
Írta 2009. december 04. - 17:05

nem is értem miért terjedt el ez a xenon utánzás, messzirõl látszik, h melyik a xenon és a melyik a gány.
#3754
Írta 2009. december 04. - 14:51


Mondjuk pesten - amikor épp KPM mellett álltunk - csak behívták õket szigorítottra, forgalmit meghagyták.
#3755
Írta 2009. december 04. - 14:18

#3756
Írta 2009. december 02. - 23:34

Tévedés, a MiTo a Punto-Corsa lemezre készül. A Bravo-Delta lesz az új Alfáé.az atmatricazott bravot MiTo-nak hivjak.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3757
Írta 2009. december 02. - 21:32

ja téllegaz atmatricazott bravot MiTo-nak hivjak.
csak itt is ír "A Fiat Bravóval fennálló rokonságot " aztán abból
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3758
Írta 2009. december 02. - 21:17

azért lehet benne ráció hanem is pont úgy. szvsz azért egy potnciális SUV vásárlónak (akinél azért alapból ott van a "VUK" szindróma) inkább belefér egy bmw, mint az átlagos egyterûek közt szemezgetõ -inkább már megállapodófélben lévõ, de még kapuzárási pánikon bõven innen leledzõ -autóvásárlónak,.
ez
http://totalcar.hu/m...akt_alfa_fotoi/
meg vajh egy átmatricázott bravo, vagy sikerül hozzá alfás "megbízhatóságot" is csomagolni ?
az atmatricazott bravot MiTo-nak hivjak.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3759
Írta 2009. december 02. - 21:15

...
DéBé grat! legalább megtanulsz szerelni is![]()
Köszi, amúgy ez tipikus példa arra, hogy mindenbõl ki lehet fogni a jót, 6éve megvan és nem kellett szervízelni -még-

#3760
Írta 2009. december 02. - 21:02

azért lehet benne ráció hanem is pont úgy. szvsz azért egy potnciális SUV vásárlónak (akinél azért alapból ott van a "VUK" szindróma) inkább belefér egy bmw, mint az átlagos egyterûek közt szemezgetõ -inkább már megállapodófélben lévõ, de még kapuzárási pánikon bõven innen leledzõ -autóvásárlónak,.http://totalcar.hu/m...cs_bmw_egyteru/
aszondja hogy:
"Igazi egyterût eddig sem készítettek a bajorok ...... A német vezetõség azzal magyarázza a távolmaradást a kategóriától, hogy nem fér bele a sportos arculatba"
Én meg kérdem, hogy akkor az X-sorozat hogy fér bele a sportos arculatba? mert szerintem kb annyira mint az egyterû
DéBé grat! legalább megtanulsz szerelni is![]()
ez
http://totalcar.hu/m...akt_alfa_fotoi/
meg vajh egy átmatricázott bravo, vagy sikerül hozzá alfás "megbízhatóságot" is csomagolni ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való