Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#2421
Posted 2010. April 15. - 10:56
bar most meg par honapig remelem kibirjak a gumik, lassan cserelni kell oket az tuti. meg fektarcsakat is, sajna a belso oldaluk igen hullamos. lehet igy nem engedik at a muszakin, pedig rendesen fog a fek, nem pumpal, semmi. nagy szerviz megvolt, ekszij, vizpumpa, kartertomites, fotengelyszimering plusz olaj, szurok. igy most teljesen patent az auto
meg talaltam egy elso ajtot is, azt probalom kideriteni hogy leszedni a serultet es felrakni egy ugyanolyan szinu bontottat olcsobb, vagy elvinni kasztnishoz es kijavitja.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2422
Posted 2010. April 15. - 10:52
#2423
Posted 2010. April 15. - 00:46
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2424
Posted 2010. April 14. - 22:50
áprilisi autobildben is van nyárigumiteszt, érdemes megnézni ha aktuális.
dunlop, conti, kumho, hankook, pirelli az elsõ 5 egyébként.
#2425
Posted 2010. April 14. - 21:23
viszont lehagytam egy lényeges dolgot: nagyapámnak lesz. városba. régebbi corolla, havi szûk 1 tank. hosszabb távon sajnos már nem bírja a vezetést, szóval ilyenek hogy autópálya meg sietés nem játszanak. cserébe legyen tartós és ne túl drága.
ami viszont kell, az az erõs oldalfal - a háza elõtt ilyen merdekebbfajta rézsútos "járdaszegély" van, ami 1-2 év alatt szétcseszte a mostani gumi (semperit comfortlife) oldalfalát, fel van hólyagosodva. ("oldalfalas"-nak csúfolta a gumis)
amit néztem most az új ADAC-teszt alapján, az az uniroyal rainexpert - nem drága, és a németeknél különösen ajánlott lett most...lehet nekik hinni?
más: Pug-hoz ilyen kulcsházat hol kapok olcsón? el lett hagyva az a kis sz@r gomb középen, külön nem lehet kapni...
http://www.hevederza.../peugeot119.jpg
írtam ennek az üzletnek, azt mondja 7500 forint egy sz@ros mûanyag házért...ennyiért aranyból csináltatok egyet...
#2426
Posted 2010. April 14. - 16:10
Ez is szubjektív, mert szerintem a Kleber az ritka szar egy valami.
szerintem is. tapadásával én sem voltam +elégedve, de legalább nem szakadt ki állandóan az oldalfala :-P
egy kollégám vett kléber krisalp téligumit, 2 hét után lecserélte annyira gáz volt.
Totalcar - Magazin - Hogyan sz
#2427
Posted 2010. April 14. - 13:16
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2428
Posted 2010. April 14. - 11:19
kérdés1: 165/70R14 gumiból milyet érdemes venni? (régi corollára)...automax-nál nézegettem Pirelli P4-et meg Dunlopot/Contit/Goodyeart most akcióban 11-12 körül, ezek közül igazából ami szimpatikus? (Barum/Semperit 10-ért van, akkor már inkább a felsoroltak, nem?)
kérdés2: ki tud jó ablaktörlõt/ablaktörlõ gumit gyártani? szétment teljesen a pug-on.
A felsorolt márkák közül vélhetõen a legjobb gumit a Conti gyártja (ezt a tapasztalat mondatja velem). Minden bizonnyal ezzel lenne a legnagyobb a kanyarsebesség, jól mûködne vízen stb. sokkal jobban irányátható vele a kocsi, mint más márkákkal. A gond csak az, hogy a Conti igen drága a konkurenciához képest és kb. úgy kopik mint a radír. maximum 35-40 e km és kuka.
Dunlop, melybõl szintén "elfogyasztottam" 3 garnitúrát, különbözõ kocsikon. Röviden: ha lehet ne vedd meg. Úgy tûnik mintha nagyon tartós lenne, 30-40 e km után szinte nem látszik rajta a kopás, ellenben rideg lesz, ráz, nem lehet normálisan kicentírozni és rontja a vezethetõséget.
Good Year. Lutri. Vannak nagyon jó szériáik és vannak nagyon gyengék. Ennyi pénzért nem biztos, hogy megéri.
Pirelli. Igaz, hogy P6-ot használtam de az egy jó gumi volt, már majdnem Conti de nem kopik úgy!
Semperit - inkább ne
Barum - a legracionálisabb választás a felsoroltaknál biztosan olcsóbb, elég tartós, teszteken jól szerepel, biztos fejlesztési háttér. Ha átlag felhasználásra kell, átlag teljesítményhez akkor Mo-ra bõven elég.
Egyet mindenképp nézz meg, hogy mikor gyártották a gumit, mert sokszor a túltárolt vagy rosszul tárolt gumikat szórják ki akciósan. És mindenképp ott vedd meg ahol fel is tudják majd szerelni, mert ha gond lenne vele akkor ezen szoktak utána szórakozni, hogy az eladó a szerelõ mûhelyre keni a szerelõ mûhely meg az eladóra.
A sorrendem: Barum - Pirelli - Continental lenne, emelkedõ ár szerint
#2429
Posted 2010. April 14. - 10:18
De ez is szubjektív.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2430
Posted 2010. April 13. - 23:37
#2431
Posted 2010. April 13. - 22:38
barumból mi egyszer vettünk 4-et, aztán még 4-et egyesével...azt mondta a gumis, h nagyon vékony az oldalfaluk. a télit meg még sosem kellett kidobni (kléber, hankook). de a barum tapadásától sem voltam elájulva.
#2432
Posted 2010. April 13. - 22:05
nekem nem volt gondom eddig a használt gumikkal, ha sikerül jó állapotút találni, nincs vele semmi gond.
#2433
Posted 2010. April 13. - 20:27
szerintem meg rohadtul nem mindegy milyet veszel. én a dunlopot venném. barumot biztos nem, nekünk állandóan defektünk volt vele...
amúgy meg:
Adac ny
7 évig használtam Barum Brillantis-t nyáron és 6 éve használok Polaris2-t télen, soha semmi bajom nem volt velük, defekt meg egy sem.
#2434
Posted 2010. April 13. - 14:39
"(...)Az eredmény 186 lóerõ és 466 Nm csúcsnyomaték, ami brutális aszfaltszaggatót ugyan nem csinál a Cruze-ból,..."
Azért a 466nm nem kevés egy ekkora autóhoz, szerintem bõven szaggatja az aszfaltot. Elcsúfoskodnék vele:)
#2435
Posted 2010. April 13. - 13:38
Egy készlet kerék nyárra alufelnin, meg egy télre acélon.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2436
Posted 2010. April 12. - 22:28
kell venni pl egy szett nokian hk2 szettet olyan 130-as szeleseggel szogelve termeszetesen telen ennel nincs jobb
aztan kell venni egy szett michelin n21 slicket /szemely szerint a tyuklab mintaval mert annak jo hangja van/ miutan bemelegszik nagyon fasza.
atlag tuning verdak fekei konnyen elmelegedhetnek tole, de a teljesitmenynek ara van.
esos idore lehet egy ilyet beszerezni megvagva vagy esetleg a hideget idot jobban kedvelo verzio inkabb bejohet
ha mar mindig jobbat keresunk
trifo: azert kerdeztem hatha van kornyeken hasznalt jo allapotu teli
furatkort is adj pliz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2437
Posted 2010. April 12. - 20:16
mentsegere legyen mondva hogy 4ev alatt beleszaladt 200e merfold, de szerintem ez uj koraban se volt sokkal jobb. csak akkor meg nem voltak leesve/letorve random darabok belole.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2438
Posted 2010. April 12. - 19:39
egyébként is elég szarul szoktak szerepelni a tesztekben...
ma jöttem haza pestrõl a mondeoval, és a pályán egyszer csak az összes ikon világított a mûszerfalon, majd minden elektromos dolog elment, mutatók 0-ra álltak, index se volt. motor viszont nem állt meg. aztán visszajött minden, mutatók össze-vissza ugráltak egy pár mp-ig, de végül minden +javult, csak mindent lenullázott az összes km-t kivéve. ilyet se láttam még
#2439
Posted 2010. April 12. - 16:12
Négyévszakos gumikról mi a véleményetek? Kb 15000km-t futunk évente várhatóan a batárral. 215/55 R16 méretben egy téli és egy nyári garnitúra beszerzése kissé húzós tétel lenne, ha nem mondjuk Wanli terméket akarok. És nem. Ilyesmi pl (Pirelli P6 four seasons)?
Ja, és persze XL kell, mert nehéz is a batár...
--Trifo
szerintem "ami mindenre jó az igazán semmire sem", meg ha külön garniturád van akkor hosszab a futásteljesítmény
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2440
Posted 2010. April 12. - 16:06
Formula One Motorsport Trailer - (1 OF 2) NO RESERVE on eBay (end time 16-Apr-10 10:48:14 BST)
van ketto is elado
RAUH-Welt
B E G R I F F