Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
#961
Posted 2011. April 21. - 14:05
Ahogy megláttam a képet teljesen ledöbbentem..
Az ,,intézkedéssel" nem is foglalkoznék, mert ugyis tudják az érintettek mik a lehetõségeik..
Most akkor én a családdal a Kõszegi hegyen bringás utánfutóval bûnözni fogok...?! a bringás utánfutós bicikli már Quad?
Valaki tud esetleg másik Kõszeget a környéken, ahol nem bûn kerekezni?
Ez kb. olyan mintha a csótón tett futókörök után a Tisztelt társaság küldené a számlát:
-2 csiga 10 eFt.
-10 hangya 100/db.
-3 ibolya megfizethetetlen
-egy kis gyökér kopás a jobb kettes fánál a Nike cipõ nem megfelelõ talp bordázata miatt..100ezer
-200 liter a természet által megtisztított levegõ elhasználása: 20 ezer
-Kõszeg város vizzel történõ elborítása a komplett hegy kiírtásának következményeképpen, 100 %erózió szándékos okozása, olajfojatás azon a helyen ahol 1 évvel korábban õk figyelmeztettek a védett virágok hol létére => 0 Ft.
Ezekután el se akarom adni a bringám mert esetleg még valaki károsítaná vele a természetet.
Ahogy Mcclane mondaná ögölj@n meg az összes bicajos..fújj
Ha valakit érdekel megkezdtem a fullfész bukók integrált gázálarcal történõ árusítását. és külön kérésre szögesdrótot szerelek a rád vetõdõ ,,természetugrálók" távoltartása végett.
Ezek után minden bringázó sajátjának érezheti a környezetvédelmet, és a hátán egy egy környezetvédõt..
Kiváncsian várom a következõ lépéseket...
#962
Posted 2011. April 20. - 22:23
#963
Posted 2011. April 20. - 21:22
Maszkos bûnözõk - Lehet hogy te is közéjük tartozol! - terepsport.hu hírportál
Nagyon korrektül leírja a történteket.
#964
Posted 2011. April 20. - 14:03
Gondolom az erdõirtó gépek elé egyik sem állt ki eddig. Nem tudom hol húzódik a tájvédelmi/természetvédelmi terület határa, de az egész Kõszegi-hegységre inkább a lepusztultság és az elhanyagoltság a jellemzõ. Pedig sok szép hely volt a hegyen. Kicsit furcsának tartom, hogy természetvédelmi területen olyan erdõgazdálkodásnak nevezett fairtás megengedett, ami az Írottkõ oldalában az elmúlt évegben zajlott. Persze a példákat lehetne sorolni bármeddig. Miért nem akkor nagy a pofájuk. És remélem hatósági túlkapás miatt jól megütik a bokájukat.
Nyugat.hu-n is van egy eléggé egyoldalú pr cikk. Persze aztán a kommentekben helyre lett rakva a dolog.
#965
Posted 2011. April 20. - 12:24
Gondolom azért cselekedtek így mert ezáltal konkrétabb a tetten érés....buzik..
#966
Posted 2011. April 20. - 12:02
#967
Posted 2011. April 19. - 18:48
#968
Posted 2011. April 19. - 18:45
#969
Posted 2011. April 19. - 18:33
Szerintem is ez lenne a járható út amit KTomi írt, valamint a pálya javaslatával is egyet értek legyen lendületes élvezetes gyors kanyarokkal, szép hosszú ugrókkal, és azért kellenek bele gyökeres/köves jó meredek részek, is bõven. Ha megnézzük akkor ezek mind megvoltak a ló combba. Úgyhogy én gratulálok a Balázséknak jó kis pálya lett/volt. Hogyha lenne egy törvényes hely, ahol lehetne építkezni, amit remélem, hogy el lehet érni akkor én is felmennék Szentgotthárdról segíteni. Azt meg jó tanácsként mondom, hogy ha a zöldekkel/nemzeti parkkal sikerült megegyezni, akkor a vadász társasággal is kéne beszélni, ha van ott.
off.
Jéé gyûlnek a gotthárdiak:D
#970
Posted 2011. April 19. - 18:21
#971
Posted 2011. April 19. - 16:41
Nincs miért harcolni. Eleve nincs mirõl beszélni. Amíg mi ragaszkodunk a természetvédelmi területhez ( mondjuk a lejtés miatt ). Õk erre annyit fognak mondani – jogosan -, hogy ott nem lehet!
Az ellenkezõ oldalról kéne megközelítenünk a dolgot, hogy lássák, hogy valóban nem teszünk mindenre.
Én az idõsebb mukival már megkezdtem egyfajta párbeszédet és jó öteltnek tartotta
- fel kéne venni velük a kapcsolatot
- kimenni velük terepre ( csak az értelmes emberekkel: a kõmûves lány és bnõje, valamint a szakállas gas spray boy nem kell ), megkérni õket, hogy mutassák a lehetõségeket, ahol építeni lehet
- abból mi kiválasztunk egyet és szénné építjük ( ahol kell )
Sztem ez az egyetlen járható út. Ekkor jön a probléma, ami a biciklisek között van: mégpedig a nézeteltérések, hogy ki milyen pályát szeretne, kinek mi a megfelelõ lejtés….
Mindenki mást szeretne, és amíg mi nem vagyunk egységesek, addig nem is fognak komolyan venni. Nem tudom elképzelni, hogy a soproni domb jobb adottságokkal rendelkezzen, mint Kõszeg bárhol!! Ott tudtak egy élvezhetõ pályát összehozni, akkor itt is lehetne, mert az adottságok biztos, hogy jobbak.
Akkor viszont elmondható lenne, hogy hivatalos, papír van róla. Nem kell félni, hogy:
- szétszedik
- turistákkal kell hadakozni
- máshol kell építeni
- elzavarnak, stb….
Szóval elõbb egymással kéne leülnünk, megbeszélni, hogy ki mit akar.
Én elégedett lennék-, és örülnék egy olyan pályának, ahol:
- lendületesen lehet menni ( nincsenek elcseszett, kézre nem álló lassítók, hülye helyen összetákolt ugratók )
- jó kanyarok vannak
- ugratók, amiket kerülni is lehet
- gyökeres rész
- meredekebb rész, hogy a keményebb srácoknak is legyen érdekesség
- de azért egy másik nyomvonalon le lehessen jönni merevvel is akár, hogy õk is mehessenek, élvezni tudják.
A baj az, hogy itt is mindenki mást akar.
A lényeg, hogy én már csak olyan építkezésbe akarok idõt, pénzt, munkát fektetni, ami évekig pálya és csak finomítgatni kell.
Ha észrevettétek szétforgácsoljuk az erõinket. Mindenki máshol épít, ahelyett, hogy 1 helyen próbálnánk meg csinálni vmit, amin a legjobbak is élvezeteset tudnak menni, de mellette egy nyommal a gyengébbek is le mernek menni félelem nélkül. Mindenki segítene az összes variáció megépítésében.
Lényeges, hogy más oldalról közelítsük meg a dolgot. Én nem sok pályát építettem még, de amiben részt vettem, ott azt tapasztaltam, hogy sokszor össze vannak csapva. Jó lesz ez így, menjünk a következõ feladatra. Sztem ez így nem jó. Ha csinálok valamit, akkor azt jól akarom csinálni, vagy nem is érdemes nekiállni, különben lesz egy valag nyom, amin kevés ember fog menni, de snki nem fogja igazán szeretni!
Kb ezt gondolom errõl……
Én a magam részérõl ezzel teljes mértékben egyetértek.
Puby
#972
Posted 2011. April 19. - 16:05
#973
Posted 2011. April 19. - 15:54
Az ellenkezõ oldalról kéne megközelítenünk a dolgot, hogy lássák, hogy valóban nem teszünk mindenre.
Én az idõsebb mukival már megkezdtem egyfajta párbeszédet és jó öteltnek tartotta
- fel kéne venni velük a kapcsolatot
- kimenni velük terepre ( csak az értelmes emberekkel: a kõmûves lány és bnõje, valamint a szakállas gas spray boy nem kell ), megkérni õket, hogy mutassák a lehetõségeket, ahol építeni lehet
- abból mi kiválasztunk egyet és szénné építjük ( ahol kell )
Sztem ez az egyetlen járható út. Ekkor jön a probléma, ami a biciklisek között van: mégpedig a nézeteltérések, hogy ki milyen pályát szeretne, kinek mi a megfelelõ lejtés….
Mindenki mást szeretne, és amíg mi nem vagyunk egységesek, addig nem is fognak komolyan venni. Nem tudom elképzelni, hogy a soproni domb jobb adottságokkal rendelkezzen, mint Kõszeg bárhol!! Ott tudtak egy élvezhetõ pályát összehozni, akkor itt is lehetne, mert az adottságok biztos, hogy jobbak.
Akkor viszont elmondható lenne, hogy hivatalos, papír van róla. Nem kell félni, hogy:
- szétszedik
- turistákkal kell hadakozni
- máshol kell építeni
- elzavarnak, stb….
Szóval elõbb egymással kéne leülnünk, megbeszélni, hogy ki mit akar.
Én elégedett lennék-, és örülnék egy olyan pályának, ahol:
- lendületesen lehet menni ( nincsenek elcseszett, kézre nem álló lassítók, hülye helyen összetákolt ugratók )
- jó kanyarok vannak
- ugratók, amiket kerülni is lehet
- gyökeres rész
- meredekebb rész, hogy a keményebb srácoknak is legyen érdekesség
- de azért egy másik nyomvonalon le lehessen jönni merevvel is akár, hogy õk is mehessenek, élvezni tudják.
A baj az, hogy itt is mindenki mást akar.
A lényeg, hogy én már csak olyan építkezésbe akarok idõt, pénzt, munkát fektetni, ami évekig pálya és csak finomítgatni kell.
Ha észrevettétek szétforgácsoljuk az erõinket. Mindenki máshol épít, ahelyett, hogy 1 helyen próbálnánk meg csinálni vmit, amin a legjobbak is élvezeteset tudnak menni, de mellette egy nyommal a gyengébbek is le mernek menni félelem nélkül. Mindenki segítene az összes variáció megépítésében.
Lényeges, hogy más oldalról közelítsük meg a dolgot. Én nem sok pályát építettem még, de amiben részt vettem, ott azt tapasztaltam, hogy sokszor össze vannak csapva. Jó lesz ez így, menjünk a következõ feladatra. Sztem ez így nem jó. Ha csinálok valamit, akkor azt jól akarom csinálni, vagy nem is érdemes nekiállni, különben lesz egy valag nyom, amin kevés ember fog menni, de snki nem fogja igazán szeretni!
Kb ezt gondolom errõl……
#974
Posted 2011. April 19. - 14:51
#975
Posted 2011. April 19. - 14:25
#976
Posted 2011. April 19. - 14:22
DE VISZONT AZON GONDOLKOZTAM AKIK OTTVOLTAK VASÁRNAP ÉS VALAMILYEN UTON MODON KITUDNA JÖNNI VAGY NAGY SZOMBAT VAGY HUSVÉT HÉTFÖ ÉS VÉGIGMENNI HÖRMANNIG VAGY AKÁR IROTTKÖ-IG ÉS TUDATNI AZOKKAL A BRINGÁSOKKAL AKIKKEL TALÁLKOZUNK HOGY ITT MILYEN A HATOSÁG...HÁTHA VALAKI HANGOT ADNA NEKI (DE EHHEZ 5 EMBER NEM ELÉG)
#977
Posted 2011. April 19. - 13:40
hulp, azért az "amúgy is kijárt ösvény" jelen esetben nem állja meg a helyét. ez nem túristaút volt. elég korrekt pályát hoztak össze a srácok, nem kis munkával, és sok belefektetett energiával meg odavitt faanyaggal. képzeljétek el mennyire bszhatja ez fel az agyát egy idõsebb zöldnek? Valószínûleg õk nem értékelik a legújabb fox telókat vagy fsr rugózást mert nem ismerik a sportot. Csak annyit látnak, hogy jön a köcsög biciklis és széttúrja az erdõt. Nyílván a fellépés sem jogos, túllépték a jogaikat. Ahogy a bringások is.
Le kell ülni. Elmagyarázni micsinálunk, mit szeretnénk, mivel szeretnénk. El tudnám képzelni akár prezentációval, videókkal, képekkel. Meg odavinni a bringákat megmutatni nekik közelrõl. Míg illegál az egész addig szerintem hiába hõbörgünk, nekik lesz igazuk. Valamiféle kommunikációt ki kell alakítani.
Esetleg felvenni a soproniakkal a kapcsolatot, hogy õk mit tettek a legál pálya érdekében.
#978
Posted 2011. April 19. - 12:12
Akkor lehet a bozsoki pálya pont beleesne.....fene tudja....
Egyáltalán lesz olyan aki elindítja ezt a párbeszédet....vagy hol kell jelezni ezt az igényt?
#979
Posted 2011. April 19. - 11:38
A határsávnál van egyetlen pálya.
azt nem tudom, ha kapnánk egy nyomot, akkor lenne-e az embernek kedve, energiája újból nekiállni az egésznek. Lehet megépíted, majd õk gondolnak egyet és elveszik.
#980
Posted 2011. April 19. - 11:10
Amúgy van valahol a Kõszegi-hegységben olyan rész ami nem védett, esetleg esélyes lehet egy pályára??