Sztem jó volt ma
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
Started by
Lord_Leslie
, 2006. January 10. 23:15
#761
Posted 2011. May 20. - 20:42
#762
Posted 2011. May 20. - 14:47
#763
Posted 2011. May 19. - 22:03
Durva volt már ez a kis elõzetes is. Srácok tudnak kanyarodni, nem is nagyon pöcsölnek a döntött kanyarokkal.
#764
Posted 2011. May 19. - 21:47
Te nem vagy normális,hogy ilyen videókat linkelsz be idehaza meg nem lehet tekerni!!!!!!Hát ez odavág:
From The Inside Out - First Look // Mountain Biking Videos
Most hogy aludjak megint??
A pálya és a felvétel meg a srácok is csillagos 5-ös!
Puby
Finom a Kindertojás, csak a sárgáját nehéz lenyelni!
#765
Posted 2011. May 19. - 20:32
#766
Posted 2011. May 19. - 20:30
#767
Posted 2011. May 19. - 17:35
Sajnos most értem csak haza.
Ma már nem tudok menni ( mire beöltözök, stb.... )
Holnap viszont 16környékén már ott leszek.
Bocs.: Csáó
Ma már nem tudok menni ( mire beöltözök, stb.... )
Holnap viszont 16környékén már ott leszek.
Bocs.: Csáó
#768
Posted 2011. May 18. - 21:21
#769
Posted 2011. May 18. - 20:27
#770
Posted 2011. May 18. - 17:23
#771
Posted 2011. May 18. - 06:23
Sajnos a hasonló megnyilvánulásokra, mint amit bala intézett én is ugrok. Az egyik legmocskosabb dolog, ha valaki ilyesmi alapján ítél. Én sem bírtam uralkodni magamon. Tudom, hogy okos enged, de néha elõjönnek az indulatok.
#772
Posted 2011. May 17. - 23:24
ezt a Bala 1963-at szíven szerint úgy rúgnám szájon, hogy lenyelné az összes fogát.
hogy jön ez ahhoz hogy a 4 mûszakban dolgozókat ossza ki?
Úgy gondolom én termelem ebben a putri országban a GDP-t, nem az ilyen szarrágó buzik(alias értelmiség)
Igazad van, hogy kretén volt a csávó, de azért te se ess át a ló túloldalára.
#773
Posted 2011. May 17. - 19:54
#774
Posted 2011. May 17. - 19:20
ezt a Bala 1963-at szíven szerint úgy rúgnám szájon, hogy lenyelné az összes fogát.
hogy jön ez ahhoz hogy a 4 mûszakban dolgozókat ossza ki?
Úgy gondolom én termelem ebben a putri országban a GDP-t, nem az ilyen szarrágó buzik(alias értelmiség)
hogy jön ez ahhoz hogy a 4 mûszakban dolgozókat ossza ki?
Úgy gondolom én termelem ebben a putri országban a GDP-t, nem az ilyen szarrágó buzik(alias értelmiség)
SOHA TÖBBET magyar országon!
Flickr
#775
Posted 2011. May 17. - 17:58
facebook oldalamon van egy kép a mobile uploads között ami tán megváltoztatná a véleményeteket...
#776
Posted 2011. May 17. - 17:39
#777
Posted 2011. May 16. - 19:08
a cikkbõl elég sok minden kimaradt tényleg, szóval szerintem is érdemes megnézni a videjót. persze vannak uncsi részek azt átpörgettem .p
#778
Posted 2011. May 16. - 17:08
Én most inkább MaTT el értek egyet és elég pozitívan látom a dolgokat. Végig néztem a videót és pozitívan csalódtam. Pont azért, mert úgy vettem észre, hogy ugyan õk nem akarják ezt az egészet de belátták, hogy változtatni kell. További sikereket kívánok én az ügyben.
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
#779
Posted 2011. May 16. - 11:23
#780
Posted 2011. May 16. - 07:53
Persze, egyértelmû, hogy a pályát használók nagy része használja a felvonót és azért fizet. De én eddig még csak olyan pályán voltam, ahol a pálya ingyenes volt, csak a felvonóért kellett fizetni.
Persze neked van igazad: örüljünk ha kapunk valamit.
Még egy az egész ügy kirobbantó okához: olvasgatták a fórumot, esetleg más forrásokat is felhasználtak, amibõl kiderült, hogy pálya épül az erdõben. Még akkor sem vette egyik sem a fáradtságot, hogy jelezze, hogy nem kéne ezt csinálni. Ugyanez a helyzet az elkapás napján szervezett megmozdulással kapcsolatban. (Persze lehet, hogy nem értek volna azzal sem célt, de legalább azt mondhatták volna, hogy õk szóltak.) Nem a tett megakadályozása volt a fontos, hanem a lóvé beszedése. Mert ugye ha a pálya építésének kezdetén szólnak, akkor el sem kezdõdött volna az a hatalmas természetkárosítás. Mondjuk azért arra kíváncsi lennék, hogy zajlik a helyreállítás. Az ugratókba meg kanyarokba beépített faanyagot kiszedik és 5 méterrel odébbdobják. Mert ugye soha nem kivágott fából készültek a dolgok, hanem évek óta ott lévõ letört, kidõlt faanyagból. Szóval akár még erdõtisztításnak is nevezhetnénk a dolgot. És akkor arról már ne is beszéljünk, hogy mekkora erdõírtások zajlottak az elmúlt években (nézd csak meg, hogy néz ki a hegyoldal az Írottkõre vezetõ turistaút lejtõs oldalán). Azt persze lehet, mert abból lóvé van. Majd ha útját állják a fakitermelésnek, akkor elhiszem, hogy a természet védelme a fontos. Korábbi tekerésnél láttuk, hogy a vadetetõnél olajosak voltak a tócsák és mély keréknyomok voltak a talajban és ott állt a soktonnás lánctalpas gép a fák között. Érdekes, nem nagyon tobzódtak ott a ÕNP "szakemberei".
Persze neked van igazad: örüljünk ha kapunk valamit.
Még egy az egész ügy kirobbantó okához: olvasgatták a fórumot, esetleg más forrásokat is felhasználtak, amibõl kiderült, hogy pálya épül az erdõben. Még akkor sem vette egyik sem a fáradtságot, hogy jelezze, hogy nem kéne ezt csinálni. Ugyanez a helyzet az elkapás napján szervezett megmozdulással kapcsolatban. (Persze lehet, hogy nem értek volna azzal sem célt, de legalább azt mondhatták volna, hogy õk szóltak.) Nem a tett megakadályozása volt a fontos, hanem a lóvé beszedése. Mert ugye ha a pálya építésének kezdetén szólnak, akkor el sem kezdõdött volna az a hatalmas természetkárosítás. Mondjuk azért arra kíváncsi lennék, hogy zajlik a helyreállítás. Az ugratókba meg kanyarokba beépített faanyagot kiszedik és 5 méterrel odébbdobják. Mert ugye soha nem kivágott fából készültek a dolgok, hanem évek óta ott lévõ letört, kidõlt faanyagból. Szóval akár még erdõtisztításnak is nevezhetnénk a dolgot. És akkor arról már ne is beszéljünk, hogy mekkora erdõírtások zajlottak az elmúlt években (nézd csak meg, hogy néz ki a hegyoldal az Írottkõre vezetõ turistaút lejtõs oldalán). Azt persze lehet, mert abból lóvé van. Majd ha útját állják a fakitermelésnek, akkor elhiszem, hogy a természet védelme a fontos. Korábbi tekerésnél láttuk, hogy a vadetetõnél olajosak voltak a tócsák és mély keréknyomok voltak a talajban és ott állt a soktonnás lánctalpas gép a fák között. Érdekes, nem nagyon tobzódtak ott a ÕNP "szakemberei".