13.1, ahogy a képen láthatókorabban sokat gondolkodtam ezen az acel vazon. sulyra? plane a 26os karbon utan
megvan mindket bringa?
karbon is megvan:)
13.1, ahogy a képen láthatókorabban sokat gondolkodtam ezen az acel vazon. sulyra? plane a 26os karbon utan
megvan mindket bringa?
A Philcentric kb. olyan mint az Exzentriker, mindkettõ szívás és drága, valamint kellhet hozzá félláncszem is. A beszereléshez is spéci szerszám kell ami tovább drágítja az egészet. 850€-ért már méretre gyártott aluvázak kaphatók, ráadásul van rohloff papucsos opció is.
A sebesség mindent megold.
már nem emlékszem, négy éve vettem két flakonnal egy magyar webshopból. még az elsõ sem fogyott el.
edit:
most lehet inkább ilyet vennék már, ez jobban hasonlít az eredeti frame saver-hez:
https://webshop.atla...u/product/19422
De megszaporodtak az On-One-ok!
Nekem már nincs egy sem, a ráncaim is kisimultak!
Jövõre a recsegõ excentertõl kell majd tartanom, de legalább a hátsókerék-hátsófék pozícionálási gondok megszûnnek.
A sebesség mindent megold.
Nagyon szép setup lesz, a kerékszetted bármikor elfogadnám!Félkészen.Megakadtam a hajtómûnél
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
frankok lettek az inbredek... kenyelmi szempontbol milyen lett? korabban sokat gondolkodtam ezen az acel vazon. sulyra? plane a 26os karbon utan
megvan mindket bringa?
emelt kormannyal nem tul magas a sulypont (bar ha jol nezem, 0 fokos a stucni)? probalgattam rizer kormannyal, de nem csak felfele, hanem lefele is rosszabb lett, idegesebben viselkedett a kanyarokban.
a kettanyeros atalakitos dologhoz... vegyel hozza egy 665os atdobot meg a 665os nagytanyerjat (mar ha 36/22ot hasznalsz - szvsz legjobb 29erhez), sokkal megbizhatobban mukodik, mint a gettokonvertalt cuccok. a magassagat a bashguardnak megfeleloen beallitva a legjobb.
168 továbbra is.
Váz 16". Még mindig alacsonynak véled? :confused:
Lehetséges, hogy a kormányod dõlésszögén kellene állítgatnod? Nekem akkor kényelmetlen egy markolat, ha rossz a riser kormány dõlésszöge.
Az a markolat egy olcsó Zoggie. Kb. 1500-1600 Ft lehetett, mikor 2 éve vettem, tartalék markolatnak. Azóta pihent a fiókban. Ez az: ZOGGIE MARKOLAT - Bringa Butik Webáruház
Köszi és külön köszönöm a javaslat-cunamit:), pár kérdésem lenne viszont, mint tapasztalt acélváz-tulajdonoshoz:
- Két ok miatt lett ez, ami: egyik, hogy sajnos nincs hozzá már "kedvem".
A másik, hogy szerintem a háromtányéros kéttányérosítva jobb láncvonalat eredményez, mint a régebbi kéttányéros, bashguardos FC-M665-nél, aminek 46.8mm-es a lánvonala. Az újaké 48.8 már, a háromtányérosok meg ugye 50.0 mm - ami (szerintem) 46.8mm a kéttányérosítás miatt. Nos, nálam ebbõl még lejön a valóságban 0.7 mm, ennyit tudtam trükközni BB hézagoló-gyûrûkkel büntetlenül, így a láncvonalam (hacsak nagyon félre nem érettem valamit) 46.1mm most. (Hozzá kell tennem, nem mérve, csak "papíron".)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
1, tudom hogy elöl van. jobb a békesség alapon minden lyukat leragasztok a váz kifújása után.
2, ugyanaz, ne legyen nyitott pont.
3, frame saver de így nevezek minden korróziógátló kegyszert, amit a vázba lehet fújkálni. crc3-36-ot használok, de jó lehet akár a wd40 is (bringaboltban ajánlották), vagy bármi, ami tud filmréteget képezni. ha megázol, nem árt kiszárítani a vázat, aztán újra fújni. persze, sokan mindenféle varázslatot nélkülöznek, mégsem rozsdált át a vázuk sehol. én viszont szeretem rendben tudni, és megtenni amit lehet, hogy sokáig éljen. tény az is, hogy a vékonyabb csövekbõl épült daraboknál fontosabb az egész hajcihõ.
4, õõõ, aha... régibbi xt hajtómûvön van 38/26 a 36/22-höz való váltóval. tök jól mûködik. arra gondoltam, több helyed maradna a külsõ guminál. (de csak gondolom.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
a nyeregvázcsõ sliccét nem ártana leragasztanod, két csavar kellene a támvillák-nyeregvázcsõ közötti csõ két oldalán szabadon lévõ szemekbe, a nyeregcsõbilincs fölé tegyél egy O-gyûrût, az elsõ váltó helyett kipróbálhatnál (ha még nem tetted) egy duplatányéros slx-et és (ha nem tetted még meg) fújd ki a vázat frame saver-rel.
egyébként tetszetõs, bár én merev villával építettem volna.
kérdésedre válaszolva: a többihez képest merevebb, nehezebb és jóban van a telóval. viszont sajnálatosan kevés km van benne.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Lehetséges, hogy a kormányod dõlésszögén kellene állítgatnod? Nekem akkor kényelmetlen egy markolat, ha rossz a riser kormány dõlésszöge.na azt már én is kinéztem magamnak.
ilyenkor néha sajnálom , hogy nem bírok mást elviselni csak a szivacsot.