Kez az enyimé, még' nem rakódik össze ZeZoli kontenbájváza
Garry Fisher Hoo koo e koo 98' 18 zoll
kromafágozva, lakkozva, belül olajozva /kösz Zsizsi!
vella Suntour raidon RLD pinásítva 85-re húzva /nem akarok róla beszélni...42612312 ször szétszedve/ kösz rugógyár, kösz Zed, Tamaska /
kerekek sun elõl, hátul mach??? /kösz iceshark/mittomémi +deore agyak+ DT 2mm tengelyek fúrva M6 rozsdamentes csavarok gyorszár helyett... /kösz laciklon!/
fék bb7 160 D+lx V, mer nincse' tárcsafékszem rajta fékkarok LX picike fekete, szintén ókori 96?? talán
váltás 94 alivio hátul, utolsó métereit nyomja, SLX lesz helyette deore átdobó LX váltókarok /7es, kösz, zsizsi! /hajtómû truva isoflow, pedál 505, lánc sram, kazi szintén
apróságok BBB nyeregcsõ,kormány, kulacstartó, bowdenek, apámfasza... korai controltech stucni 130mm, szarv fûrészelt onza, szintén 1848-ból kormánycsapágy gyári alap wtb, még bírja
még a nyeregzárat kell cserélnem ABA bilincsre, hogy igazán polgárpukkasztó legyen
ja, meg egy emberi nyereg...
gumik slick wtb, erdõbe meg maxxis hájroller 1.95
feliratok mindenhol lelakkozva, matricák lehuzgálva mert ilyenem volt lehet köpködni... hányingerem volt már a sok neonzõd meridától, meg társaitól a szines kerekeikkel
broáf
randa, nehéz de kb azt csinálja így a vellával, amit szeretnék!