jah, egy jobb ricsi vázra nem kötözném fel a munkásruhámat decemberben...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#4841
Írta 2010. december 06. - 22:18

#4842
Írta 2010. december 06. - 22:16

Meki!
De egy felsokategorias acelvazra szerintem nem edzogepet epitesz. Arra inkabb vigyazunk. Sarazni, latyakba, solebe inkabb olcsobb vazat nez az ember. O erre gondolt.
Persze lehet olcson is venni regi, felsokategorias acelvazat.
De egy felsokategorias acelvazra szerintem nem edzogepet epitesz. Arra inkabb vigyazunk. Sarazni, latyakba, solebe inkabb olcsobb vazat nez az ember. O erre gondolt.
Persze lehet olcson is venni regi, felsokategorias acelvazat.

#4843
Írta 2010. december 06. - 22:16

téli bicónál pont leszarom, hogy 3 vagy 4 szezont megy-e el egy valaha szebb napokat látott acélváz, mer egy tizesért vehetsz egy másikat 10-15 év távlatából, amire annak idején "óóheecsúccsversenygggéppp!" felkiáltással csorgattad a nyálad a MBAH-t olvasva a klotyón.
a komoly amortizációt úgyis a hajtás-fékek-felnik jelentik
a komoly amortizációt úgyis a hajtás-fékek-felnik jelentik
#4844
Írta 2010. december 06. - 22:06

Egy felsõkategóriás acélváz sokkal-sokkal kényelmesebb, mint egy olcsó alu, más oka nincs.
#4845
Írta 2010. december 06. - 21:04

tényleg nagyon szép és átgondolt a Dante kerója!
egy dolog, amit régóta nem értek (mióta elõször olvastam ilyesmit a Bikkmakkban) :
miért pont acél vázak vannak a köztudatban "téli bringának" preferálva? magam logikáját követve ellenkezõleg járok el, a krómmolibdén váz száraz, v-fékes bicajnak van tartva, az aluvázat pedig kevésbé hatja meg a kiolvadt hó, rosszabb esetben sólé és egyéb retyó... ha lenne kifejezetten téli bringám, akármilyen occsó aloménijom vázon el tudnám képzelni ( pláne ilyen szép festéssel : )
egy dolog, amit régóta nem értek (mióta elõször olvastam ilyesmit a Bikkmakkban) :
miért pont acél vázak vannak a köztudatban "téli bringának" preferálva? magam logikáját követve ellenkezõleg járok el, a krómmolibdén váz száraz, v-fékes bicajnak van tartva, az aluvázat pedig kevésbé hatja meg a kiolvadt hó, rosszabb esetben sólé és egyéb retyó... ha lenne kifejezetten téli bringám, akármilyen occsó aloménijom vázon el tudnám képzelni ( pláne ilyen szép festéssel : )
#4846
Írta 2010. december 05. - 20:46

Híjjnye Dante ez nagyon dögös gép lett!! A reflektív matrica engem is érdekelne, honnan vetted?
Ha valakinek kell van egy pont olyan sárvédõm felesleges, mint az a fekete.
Ha valakinek kell van egy pont olyan sárvédõm felesleges, mint az a fekete.
11:38:11 IM 2012
#4847
Írta 2010. december 05. - 19:47

Dante megkérdezhetem,hogy a reflectiv folia fekete vagy "átlátszo" esetleg lelöhelyröl tip?


#4848
Írta 2010. december 04. - 18:45

Ha minden igaz, akkor készen lett az én bicóm is! Bár ez közel sem biztos, lehet, hogy tavasszal kap új felniket és egy színterezést a váz, mivel ez már nagyon ütött-kopott.

#4849
Írta 2010. december 04. - 18:35

#4850
Írta 2010. december 04. - 18:20

#4851
Írta 2010. december 04. - 18:16

Nahát szóval, úgy döntöttem, összeépítek egy téli montit. Mielõtt bárki azt gondolná, a szétsózott utakon szándékozom szétmaratni az XTR agyakat, ez nincs így, csupán szerettem volna egy minimális ráfordítással, s egy remek Magellan Pyxis acélvázzal egy élvezetes verdát kialakítani. (szétsózott utakon leginkább semmivel sem megyek) Mivel ilyenkor sokat megyek sötétben, rászántam az idõt, s kicsit megtuningoltam a láthatóságot - persze úgy, hogy a fekete design ne sérüljön. Gyakorlatilag csak vázam nem volt hozzá, így az elfekvõ alkatrészekbõl teljesen fel tudtam öltöztetni. Nagyon élvezetes vele közlekedni, s sokkal biztonságosabbnak érzem mondjuk a János-hegyi úton, mint az országútimat, ami inkább olyan "versenyarc" bringa, nem való az esõbe. 












With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4852
Írta 2010. december 04. - 11:23

Hat lefele jobb leeresztve. Egyszer csak lesz egy allithato nyeregcsovem.ti ennyit állítgatjátok menet közben?
#4853
Írta 2010. december 03. - 23:45

#4854
Írta 2010. december 03. - 23:44

#4855
Írta 2010. december 03. - 23:39

#4856
Írta 2010. december 03. - 23:24

#4857
Írta 2010. december 03. - 22:17

Ez
Syntace
Nyeregcsöröl leszedi a koszt, amikor letolod.
ez erdekel, mert mindig kuzdok vele... jol mukodik a gyakorlatban? pl mi van, ha raszaradt kicsit? azt is "letolja"? mert ha kicsit is ala megy vmi, akkor tobbet art, mint hasznal: azt is belepaszirozza, ami nem ment volna bele magatol.
a folyamatosan mozgo becsuszoszaron nem igazan ertem a letjogosultagat.
nyeregcsonel en ujabban mar nem is zsirozom, hanem szilikonsprayel fujom tura elott. egyszerubben tisztihato, es nem gyujti a koszt annyira.
ps: mongy tiszta hulye vagyok... ilyesmit gumibol (ogyuru) vagy polifoambol biztosan talalok.
#4858
Írta 2010. december 03. - 13:58

#4859
Írta 2010. november 28. - 14:17

Sejtettem, hogy Maggi csak tesztel minket azzal a képpel! 

Én már régóta gyanítom...Zsizsi: Te sem vagy egy tiszta fialás...

#4860
Írta 2010. november 28. - 13:02

a pályaagy a fixire lesz 
Montihoz a nagyja megvan, még egy hátsókerék kell kb....meg tárcsa, sor, lánc ilyesmi
no meg szuszpenziók szervíze, meg a forgáspontokkal is kezdeni kéne valamit
Zsizsi: Te sem vagy egy tiszta fialás...

Montihoz a nagyja megvan, még egy hátsókerék kell kb....meg tárcsa, sor, lánc ilyesmi
no meg szuszpenziók szervíze, meg a forgáspontokkal is kezdeni kéne valamit
Zsizsi: Te sem vagy egy tiszta fialás...
