
egyébként pl itt is kaphatónak tûnik:
https://webshop.atla...u/product/11851
edit:
most lehet inkább ilyet vennék már, ez jobban hasonlít az eredeti frame saver-hez:
https://webshop.atla...u/product/19422
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
1, tudom hogy elöl van. jobb a békesség alapon minden lyukat leragasztok a váz kifújása után.
2, ugyanaz, ne legyen nyitott pont.
3, frame saver de így nevezek minden korróziógátló kegyszert, amit a vázba lehet fújkálni. crc3-36-ot használok, de jó lehet akár a wd40 is (bringaboltban ajánlották), vagy bármi, ami tud filmréteget képezni. ha megázol, nem árt kiszárítani a vázat, aztán újra fújni. persze, sokan mindenféle varázslatot nélkülöznek, mégsem rozsdált át a vázuk sehol. én viszont szeretem rendben tudni, és megtenni amit lehet, hogy sokáig éljen. tény az is, hogy a vékonyabb csövekbõl épült daraboknál fontosabb az egész hajcihõ.
4, õõõ, aha... régibbi xt hajtómûvön van 38/26 a 36/22-höz való váltóval. tök jól mûködik. arra gondoltam, több helyed maradna a külsõ guminál. (de csak gondolom.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
a nyeregvázcsõ sliccét nem ártana leragasztanod, két csavar kellene a támvillák-nyeregvázcsõ közötti csõ két oldalán szabadon lévõ szemekbe, a nyeregcsõbilincs fölé tegyél egy O-gyûrût, az elsõ váltó helyett kipróbálhatnál (ha még nem tetted) egy duplatányéros slx-et és (ha nem tetted még meg) fújd ki a vázat frame saver-rel.
egyébként tetszetõs, bár én merev villával építettem volna.
kérdésedre válaszolva: a többihez képest merevebb, nehezebb és jóban van a telóval. viszont sajnálatosan kevés km van benne.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Lehetséges, hogy a kormányod dõlésszögén kellene állítgatnod? Nekem akkor kényelmetlen egy markolat, ha rossz a riser kormány dõlésszöge.na azt már én is kinéztem magamnak.
ilyenkor néha sajnálom , hogy nem bírok mást elviselni csak a szivacsot.
Többek ajánlására megfogadtam a tippeket és beválni látszik, sõt! Nyereg jelentõsen elõrébb lett tolva, ami által még magasabbra tudtam állítani azt. Hatékonyabbnak is érzem a tekerést. Viszont azóta csak ma fényképezkedtem, íme:
milyen magas vagy, hogy ilyen allasban van a nyereg?
Ilyennel nyomulok mostantól. A kép elég rossz lett, majd csinálok jobbat.
A slopingos felsõcsõ nagyon megtévesztõ, kerekein állva már nem lenne ekkora különbség magasságban a kormány és nyereg között.