Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#1921
Posted 2012. December 11. - 12:48
#1922
Posted 2012. December 11. - 12:45
amúgy most ezzel nyomulok a zigernye idõkben.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1923
Posted 2012. December 11. - 12:14
168 továbbra is. Váz 16". Még mindig alacsonynak véled? :confused:
lehet az okozza a fura kinezetet, hogy az eleje nem sokkal alacsonyabb, mint a nagyobb vazas bringaknal. de amugy az "optimalis" pozicioban (xc style), elmeletileg a kormany vizszintes tengelye alacsonyabban van, mint az ules.
Lehetséges, hogy a kormányod dõlésszögén kellene állítgatnod? Nekem akkor kényelmetlen egy markolat, ha rossz a riser kormány dõlésszöge.
Az a markolat egy olcsó Zoggie. Kb. 1500-1600 Ft lehetett, mikor 2 éve vettem, tartalék markolatnak. Azóta pihent a fiókban. Ez az: ZOGGIE MARKOLAT - Bringa Butik Webáruház
nalam is, ha nincs vizszintben, akkor baromi hamar elfarad a kezem. volt par markolatom, mire leesett, hogy mi a problema bar azota esit hasznalok, es fogok is, mert nagyon bevalt.
Köszi és külön köszönöm a javaslat-cunamit:), pár kérdésem lenne viszont, mint tapasztalt acélváz-tulajdonoshoz:
- Két ok miatt lett ez, ami: egyik, hogy sajnos nincs hozzá már "kedvem". A másik, hogy szerintem a háromtányéros kéttányérosítva jobb láncvonalat eredményez, mint a régebbi kéttányéros, bashguardos FC-M665-nél, aminek 46.8mm-es a lánvonala. Az újaké 48.8 már, a háromtányérosok meg ugye 50.0 mm - ami (szerintem) 46.8mm a kéttányérosítás miatt. Nos, nálam ebbõl még lejön a valóságban 0.7 mm, ennyit tudtam trükközni BB hézagoló-gyûrûkkel büntetlenül, így a láncvonalam (hacsak nagyon félre nem érettem valamit) 46.1mm most. (Hozzá kell tennem, nem mérve, csak "papíron".)
frankok lettek az inbredek... kenyelmi szempontbol milyen lett? korabban sokat gondolkodtam ezen az acel vazon. sulyra? plane a 26os karbon utan megvan mindket bringa?
emelt kormannyal nem tul magas a sulypont (bar ha jol nezem, 0 fokos a stucni)? probalgattam rizer kormannyal, de nem csak felfele, hanem lefele is rosszabb lett, idegesebben viselkedett a kanyarokban.
a kettanyeros atalakitos dologhoz... vegyel hozza egy 665os atdobot meg a 665os nagytanyerjat (mar ha 36/22ot hasznalsz - szvsz legjobb 29erhez), sokkal megbizhatobban mukodik, mint a gettokonvertalt cuccok. a magassagat a bashguardnak megfeleloen beallitva a legjobb.
#1924
Posted 2012. December 11. - 10:34
egyébként pl itt is kaphatónak tûnik:
https://webshop.atla...u/product/11851
edit:
most lehet inkább ilyet vennék már, ez jobban hasonlít az eredeti frame saver-hez:
https://webshop.atla...u/product/19422
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1925
Posted 2012. December 11. - 09:53
1, tudom hogy elöl van. jobb a békesség alapon minden lyukat leragasztok a váz kifújása után.
2, ugyanaz, ne legyen nyitott pont.
3, frame saver de így nevezek minden korróziógátló kegyszert, amit a vázba lehet fújkálni. crc3-36-ot használok, de jó lehet akár a wd40 is (bringaboltban ajánlották), vagy bármi, ami tud filmréteget képezni. ha megázol, nem árt kiszárítani a vázat, aztán újra fújni. persze, sokan mindenféle varázslatot nélkülöznek, mégsem rozsdált át a vázuk sehol. én viszont szeretem rendben tudni, és megtenni amit lehet, hogy sokáig éljen. tény az is, hogy a vékonyabb csövekbõl épült daraboknál fontosabb az egész hajcihõ.
4, õõõ, aha... régibbi xt hajtómûvön van 38/26 a 36/22-höz való váltóval. tök jól mûködik. arra gondoltam, több helyed maradna a külsõ guminál. (de csak gondolom.)
Szia!
Hol vetted a crc3-36-ot? Itthon? Ha igen merre felé? Köszi
#1926
Posted 2012. December 11. - 00:26
ja nem, nem ilesmi, szimplán utálom a tapintásukat még kesztyûben is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1927
Posted 2012. December 11. - 00:13
Ma este ránéztem a vázra és leesett, milyen "szemekre" gondolsz, hogy érdemes leragasztani. A pici lyukak valahogy nem voltak a fejemben, hogy ott vannak a vázon.
Apró korrekció még, valamit nagyon félreérhetõen fogalmaztam a láncvonal körül. Ezt írtam: "szerintem a háromtányéros kéttányérosítva jobb láncvonalat eredményez, mint a régebbi kéttányéros, bashguardos FC-M665-nél, aminek 46.8mm-es a lánvonala." No itt a "mint" az "akár". Tehát, a három tányéros hajtómû két tányérral 46.8mm.
Meglepett, mennyi helyem van a gumi és a váltókanál közt még, 8-10mm legalább, ha a kistányéron áll a váltó. A tányéroknak szintén nagy a hely, 28-30-as tányér is elférne akár a kistányér helyén, a 36-os középtányér helyett is felmenne még akár a 40-es is. Le is fotóztam, feltöltöm majd valamikor valahová.
#1928
Posted 2012. December 10. - 23:29
2, ugyanaz, ne legyen nyitott pont.
3, frame saver de így nevezek minden korróziógátló kegyszert, amit a vázba lehet fújkálni. crc3-36-ot használok, de jó lehet akár a wd40 is (bringaboltban ajánlották), vagy bármi, ami tud filmréteget képezni. ha megázol, nem árt kiszárítani a vázat, aztán újra fújni. persze, sokan mindenféle varázslatot nélkülöznek, mégsem rozsdált át a vázuk sehol. én viszont szeretem rendben tudni, és megtenni amit lehet, hogy sokáig éljen. tény az is, hogy a vékonyabb csövekbõl épült daraboknál fontosabb az egész hajcihõ.
4, õõõ, aha... régibbi xt hajtómûvön van 38/26 a 36/22-höz való váltóval. tök jól mûködik. arra gondoltam, több helyed maradna a külsõ guminál. (de csak gondolom.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1929
Posted 2012. December 10. - 15:29
a nyeregvázcsõ sliccét nem ártana leragasztanod, két csavar kellene a támvillák-nyeregvázcsõ közötti csõ két oldalán szabadon lévõ szemekbe, a nyeregcsõbilincs fölé tegyél egy O-gyûrût, az elsõ váltó helyett kipróbálhatnál (ha még nem tetted) egy duplatányéros slx-et és (ha nem tetted még meg) fújd ki a vázat frame saver-rel.
egyébként tetszetõs, bár én merev villával építettem volna.
kérdésedre válaszolva: a többihez képest merevebb, nehezebb és jóban van a telóval. viszont sajnálatosan kevés km van benne.
Köszi és külön köszönöm a javaslat-cunamit:), pár kérdésem lenne viszont, mint tapasztalt acélváz-tulajdonoshoz:
- a nyeregvázcsõ slicce elõl található nálunk, így nem kapja direktbe hátulról a sarat. Ennek ellenére is érdemes leragasztani? Megfogadom tanácsod és még ma e fogom ragasztani, csak érdekel, tapasztaltál-e így is komolyabb beázást. Az o-gyûrûs trükk nagyon jó, köszi a tippet!
- támvillák-nyeregvázcsõ közötti csõ két oldalán szabadon lévõ szem: eltömõdés megelõzése érdekében érdemes csavart tenni ide, vagy van más oka?
- frame saver? Nem ismerek ilyen termékeket, tudnál márkát ajánlani, mit keressek?
- Két ok miatt lett ez, ami: egyik, hogy sajnos nincs hozzá már "kedvem". A másik, hogy szerintem a háromtányéros kéttányérosítva jobb láncvonalat eredményez, mint a régebbi kéttányéros, bashguardos FC-M665-nél, aminek 46.8mm-es a lánvonala. Az újaké 48.8 már, a háromtányérosok meg ugye 50.0 mm - ami (szerintem) 46.8mm a kéttányérosítás miatt. Nos, nálam ebbõl még lejön a valóságban 0.7 mm, ennyit tudtam trükközni BB hézagoló-gyûrûkkel büntetlenül, így a láncvonalam (hacsak nagyon félre nem érettem valamit) 46.1mm most. (Hozzá kell tennem, nem mérve, csak "papíron".)
#1930
Posted 2012. December 09. - 21:06
egyébként tetszetõs, bár én merev villával építettem volna.
kérdésedre válaszolva: a többihez képest merevebb, nehezebb és jóban van a telóval. viszont sajnálatosan kevés km van benne.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1931
Posted 2012. December 09. - 20:46
Lehetséges, hogy a kormányod dõlésszögén kellene állítgatnod? Nekem akkor kényelmetlen egy markolat, ha rossz a riser kormány dõlésszöge.na azt már én is kinéztem magamnak.
ilyenkor néha sajnálom , hogy nem bírok mást elviselni csak a szivacsot.
Az a markolat egy olcsó Zoggie. Kb. 1500-1600 Ft lehetett, mikor 2 éve vettem, tartalék markolatnak. Azóta pihent a fiókban. Ez az: ZOGGIE MARKOLAT - Bringa Butik Webáruház
#1932
Posted 2012. December 09. - 20:27
ilyenkor néha sajnálom , hogy nem bírok mást elviselni csak a szivacsot.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1933
Posted 2012. December 09. - 20:09
Race, no Rest!
#1934
Posted 2012. December 09. - 19:10
Látom, te is bepróbáltad a hétvégét, a kockára fagyást kockáztatva, "megfele". Csergezán-kilátónál -7.5 fok volt tegnap...
Nekem szintén elkészült és készítettem tegnap pár fotót kedvenc Csergezán-kilátós körömön. De vigyázat, On-One offensive következik!
#1936
Posted 2012. December 09. - 16:19
Többek ajánlására megfogadtam a tippeket és beválni látszik, sõt! Nyereg jelentõsen elõrébb lett tolva, ami által még magasabbra tudtam állítani azt. Hatékonyabbnak is érzem a tekerést. Viszont azóta csak ma fényképezkedtem, íme:
Hello.
Próbáld önkioldóval lefényképezni magadat, ahogy fent ülsz a paripán abból már lehetne látni mennyire van nyújtva a lábad a hajtókar alsó állásában. Vagy majd figyellek a városban. Mondjuk nem szeretnék beleszólni én se vagyok profi.
#1937
Posted 2012. December 08. - 15:29
Egybõl más lesz az összkép
Pl. cimborám bringája 17" õ 169 centi rövid lábakkal ezt használja
#1938
Posted 2012. December 08. - 15:10
milyen magas vagy, hogy ilyen allasban van a nyereg?
168 továbbra is. Váz 16". Még mindig alacsonynak véled? :confused: