Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#9541
Írta 2009. január 24. - 19:20
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9542
Írta 2009. január 24. - 19:13
[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090124/lycan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
#9543
Írta 2009. január 24. - 16:56
#9544
Írta 2009. január 24. - 16:29
Konás: Nem kötelezõ, nekem sincs, ízlés dolga...
#9545
Írta 2009. január 24. - 15:27
gyönyörû!
( jól nézhetett ki a hûtõ is)
:-D
#9546
Írta 2009. január 24. - 15:19
A gyári adatok semmit sem érnek... 730 gramm van a katalógusba körülbelül (komplett hajtás + középrész),nálam 800 körül jelzett a mérleg,de már nem emlékszem pontosan, mert 3hónap alatt állt össze a keró mire minden alkatrész megérkezett hozzá.Addig a hûtõ tetején pihizett a sok cucc (:hmm, csinos!
debreceniként kötelezõ a kcnc kiegészítõ?
jó kis versenygép lett!
a hajtókar tömegét megmérted? csak kíváncsiságból összehasonlítanám a sajátommal...
#9547
vendég_Berger_*
Írta 2009. január 24. - 15:16
vendég_Berger_*
Ez igaz,hogy csakis komplett bicót lehet venni,de ha jó emberrel veszed fel a kapcsolatot (pl:magyar forgalmazó) és idõben szólsz(november vége-december eleje),akkor külön neked legyártanak egy vázat magában (:
A súlya csavarok,féktüskék és váltópapucs nélkül 1530 gramm ...
az idei évtõl már vannak külön vázak is
#9548
Írta 2009. január 24. - 13:12
hmm, csinos!Sziasztok.
Tegnap lett kész az új technikám ... annyira új,hogy még majdhogynem "szûz"
debreceniként kötelezõ a kcnc kiegészítõ?
jó kis versenygép lett!
a hajtókar tömegét megmérted? csak kíváncsiságból összehasonlítanám a sajátommal...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#9549
Írta 2009. január 24. - 11:58
Ez igaz,hogy csakis komplett bicót lehet venni,de ha jó emberrel veszed fel a kapcsolatot (pl:magyar forgalmazó) és idõben szólsz(november vége-december eleje),akkor külön neked legyártanak egy vázat magában (:
A súlya csavarok,féktüskék és váltópapucs nélkül 1530 gramm ...
Ekkora méretben azért könnyebb is lehetne, fõleg váltópapucs nélkül.
#9550
Írta 2009. január 24. - 11:45
Szépséges nagyon.
Millió defektmentes kilométert.
Izomtéridõninja-geológus!
#9551
Írta 2009. január 24. - 11:23
#9552
Írta 2009. január 24. - 11:15
2009es Team .Nagyon jól mozog és nem csavarodik mint a régebbi verzió...szep az a ktm...
SID milyen?
merevseg mozgas ilyesmi
Igaz eddig V fékkel használtam,most váltottam tárcsára,de nem lesz vele gond.
#9553
Írta 2009. január 24. - 11:09
A súlya csavarok,féktüskék és váltópapucs nélkül 1530 gramm ...
#9554
Írta 2009. január 24. - 10:25
de még mindig nem láttam elhangozni h milyen súlyú is akkor pontosan ez a váz? :chin:
#9555
Írta 2009. január 24. - 10:03
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#9556
Írta 2009. január 24. - 09:57
#9557
Írta 2009. január 24. - 01:32
#9558
Írta 2009. január 24. - 01:18
Itt a 17,5" masinák (Pumpié 15,5" alu lehet?) elérik a 9,2 kg,t is "normális" árban.
Egyszer érdekelt a dolog, de le is kel néha menni, ha az ember felért a dombra...
Ezért 140mm
#9559
Írta 2009. január 24. - 01:15
180 az már majdnem annyi (tudod a kerekítést alkalmazva..)
Amúgy a kép tényleg nem adja vissza teljesen azt ,h mennyire gyönyörû a formavilága a váznak... meg kell érinteni és látni kell
(43centis)
#9560
Írta 2009. január 24. - 01:03
ez a sima alu hydroformingolt változat.A gyári adathoz képest majdnem 200 grammal nehezebb (és a magyar forgalmazó szerint sokkal merevebb)de így is 9,6 pedál nélkül
Húú, áruld már el, mennyi az a 200-al majdnem több? (Hány centis amúgy?)
Szerintem "sima" aluvázból ennél szebben megcsináltabbat keresve sem nagyon találni.
Tényleg pompás, gratulálok.
Y. varratos fikázása elõtt értetlenül állok... Láttál már ilyen vázat élõben?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





