Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#9541
Posted 2009. January 24. - 19:20
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9542
Posted 2009. January 24. - 19:13
[IMG][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090124/lycan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/IMG]
#9543
Posted 2009. January 24. - 16:56
#9544
Posted 2009. January 24. - 16:29
Konás: Nem kötelezõ, nekem sincs, ízlés dolga...
#9545
Posted 2009. January 24. - 15:27
gyönyörû!
( jól nézhetett ki a hûtõ is)
:-D
#9546
Posted 2009. January 24. - 15:19
A gyári adatok semmit sem érnek... 730 gramm van a katalógusba körülbelül (komplett hajtás + középrész),nálam 800 körül jelzett a mérleg,de már nem emlékszem pontosan, mert 3hónap alatt állt össze a keró mire minden alkatrész megérkezett hozzá.Addig a hûtõ tetején pihizett a sok cucc (:hmm, csinos!
debreceniként kötelezõ a kcnc kiegészítõ?
jó kis versenygép lett!
a hajtókar tömegét megmérted? csak kíváncsiságból összehasonlítanám a sajátommal...
#9547
vendég_Berger_*
Posted 2009. January 24. - 15:16
vendég_Berger_*
Ez igaz,hogy csakis komplett bicót lehet venni,de ha jó emberrel veszed fel a kapcsolatot (pl:magyar forgalmazó) és idõben szólsz(november vége-december eleje),akkor külön neked legyártanak egy vázat magában (:
A súlya csavarok,féktüskék és váltópapucs nélkül 1530 gramm ...
az idei évtõl már vannak külön vázak is
#9548
Posted 2009. January 24. - 13:12
hmm, csinos!Sziasztok.
Tegnap lett kész az új technikám ... annyira új,hogy még majdhogynem "szûz"
debreceniként kötelezõ a kcnc kiegészítõ?
jó kis versenygép lett!
a hajtókar tömegét megmérted? csak kíváncsiságból összehasonlítanám a sajátommal...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#9549
Posted 2009. January 24. - 11:58
Ez igaz,hogy csakis komplett bicót lehet venni,de ha jó emberrel veszed fel a kapcsolatot (pl:magyar forgalmazó) és idõben szólsz(november vége-december eleje),akkor külön neked legyártanak egy vázat magában (:
A súlya csavarok,féktüskék és váltópapucs nélkül 1530 gramm ...
Ekkora méretben azért könnyebb is lehetne, fõleg váltópapucs nélkül.
#9550
Posted 2009. January 24. - 11:45
#9551
Posted 2009. January 24. - 11:23
#9552
Posted 2009. January 24. - 11:15
2009es Team .Nagyon jól mozog és nem csavarodik mint a régebbi verzió...szep az a ktm...
SID milyen?
merevseg mozgas ilyesmi
Igaz eddig V fékkel használtam,most váltottam tárcsára,de nem lesz vele gond.
#9553
Posted 2009. January 24. - 11:09
A súlya csavarok,féktüskék és váltópapucs nélkül 1530 gramm ...
#9554
Posted 2009. January 24. - 10:25
de még mindig nem láttam elhangozni h milyen súlyú is akkor pontosan ez a váz? :chin:
#9555
Posted 2009. January 24. - 10:03
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#9556
Posted 2009. January 24. - 09:57
#9557
Posted 2009. January 24. - 01:32
#9558
Posted 2009. January 24. - 01:18
Itt a 17,5" masinák (Pumpié 15,5" alu lehet?) elérik a 9,2 kg,t is "normális" árban.
Egyszer érdekelt a dolog, de le is kel néha menni, ha az ember felért a dombra...
Ezért 140mm
#9559
Posted 2009. January 24. - 01:15
180 az már majdnem annyi (tudod a kerekítést alkalmazva..)
Amúgy a kép tényleg nem adja vissza teljesen azt ,h mennyire gyönyörû a formavilága a váznak... meg kell érinteni és látni kell
(43centis)
#9560
Posted 2009. January 24. - 01:03
ez a sima alu hydroformingolt változat.A gyári adathoz képest majdnem 200 grammal nehezebb (és a magyar forgalmazó szerint sokkal merevebb)de így is 9,6 pedál nélkül
Húú, áruld már el, mennyi az a 200-al majdnem több? (Hány centis amúgy?)
Szerintem "sima" aluvázból ennél szebben megcsináltabbat keresve sem nagyon találni.
Tényleg pompás, gratulálok.
Y. varratos fikázása elõtt értetlenül állok... Láttál már ilyen vázat élõben?

Sign In
Create Account

Back to top





