
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#9361
Írta 2009. február 10. - 12:55

#9362
Írta 2009. február 10. - 12:26

#9364
Írta 2009. február 10. - 11:47

Én sürgõsen tennék rá egy elsõ átdobót -ráeresztve a lánckerékre-, mielõtt a pompás fényezés bánja.
#9365
Írta 2009. február 10. - 11:41


A nyereg akkor került rá, amikor még piros volt! Emiatt nem veszek másikat, amúgy természetesen igazad van, színben mindenképpen jobban passzolna.
Ha találnék egy húszezrest, klasszikus Flite titan kerülne rá

94-es Kona matrica lesz rajta: az évszámok úgyis nagyon kuszák ezen a gépen, nem oszt nem szoroz, és igazából az a matrica tetszett a legjobban. csak kéne egy profi dekoros, meg egy kis idõ, hogy leügyezzem.
#9366
Írta 2009. február 10. - 10:58

/esetleg nyereg jobban passzolna ha zöld lenne.../
matricát csak 1 kis kona feliratot akarsz rá ugye?

#9367
Írta 2009. február 10. - 01:45

#9368
Írta 2009. február 10. - 01:45

#9369
Írta 2009. február 10. - 01:44

hasonló kiállású mint az én ss-em, és szintén '98 körüli. azon is van minden ami került.
#9370
Írta 2009. február 10. - 00:55


Váz: Kona Hahanna 1998
Villa: P2
K.csapágy: Ritchey Logic 1 1/8" menetes
Stucni: Alico
Kormány: Acor
Nyeregcsõ: Spicer ti
Nyereg: SDG Kona
Fékrendszer: Ritchey canti
Kerekek: agyak LX 1992; Sun CR18, DT 2mm, Ritchey Tom Slick 1.4
Hajtás: RPM Comet, Gebhardt A type 43t, Connex 808, Sora fogsor, 105 váltó; BB-UN54 monoblokk
Pedál: Sh PD-M520
Kulacstartók: Blackburn Switchback (stainless steel)
matricák folyamatban
1-2 megjegyzés: hajtókar, nyeregcsõ bilincs saját polír, fékkar felújítás saját projekt, Kona Dog Collar bowdenvezetõ hátra, Cannondale Force40 rendszerû bowdenelosztó elõl. 1x8 rendszer.
Váz-villa teljesen felújítva: foszfátozva, homokolva, porfestve, menetek megigazítva stb.
MÉG KÉPEK
#9371
Írta 2009. február 09. - 21:41

#9372
Írta 2009. február 09. - 21:34

Szép darab! A Wenson kapcsolatnak vége van?
Mivel 2009ben elorelathatolag nem kerul gyartasba wenson, igy nem tudnak adni. De mivel a wensont es a harot ugyanaz a ceg viszi (Avex Kft) igy haro lesz.
Ez az univega csak piszkosul jo ajanlat volt, amig meg nem erkezik a haro, illetve elorelathatolag egy '08-as wenson orszaguti, addig ezzel edzek.
Ja, montigumi kene ra, de most ez az 1 bringam van, aszfalton edzek meg csak, oda meg jobb ez

#9373
Írta 2009. február 09. - 21:32

montira monti gumi kell...Tiggernek mondhatod!
Szombaton is 2.25-ökkel gurult velünk aszfalton.
Valamiért írtózik a vékonytól.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9374
Írta 2009. február 09. - 21:29

aszfaltra? tökéletes rá a virsligumi
Tiggernek mondhatod!
Szombaton is 2.25-ökkel gurult velünk aszfalton.
Valamiért írtózik a vékonytól.

#9375
Írta 2009. február 09. - 21:22

aszfaltra? tökéletes rá a virsligumikéne rá valami rendes külsõ
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#9376
Írta 2009. február 09. - 21:18

kéne rá valami rendes külsõ
Ne türelmetlenkedj CJ
A Haro is meglesz. Lehet hogy nem _ez_ az össztelós hanem egy másik, de meglesz
Ja meg sry, hogy ilyen elb*szott telefonos kép van csak
ez úgy áll szegénynek mint kurvának a liliom
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9377
Írta 2009. február 09. - 20:51

Koszi mindenkinek
A kerek az xtr agy sapim 2.0 kullo mavic 819 ust vfekes felni
igen, a felni volt mavic gyanus:)
#9378
Írta 2009. február 09. - 20:51

Univega nyeregcsö, kormány/szár. stb.
Lehet bejön. Szemtelen ajánlatot adtam neki, ha bejön örülnék neki. àtvenném a 08as XT kerékszeettemet igy olcsób, mit a 240s 4.1 el vagy a SLR szet, ahogy árulta.
Kép természetesen lessz (csak jöjjön be :

Ja, ha hazahozom a bringát, lehet egy haveromnál kell majd aludnom 1-2 napot, vagy nem beszel az asszony 1 hétig velem. Mind1, ilyenek ezek a magyar asszonyok lool
#9379
Írta 2009. február 09. - 20:48

Höri, jó az Univega, gratula.
èn most egy HT-UPCT, Scandium Team Holland 2006-ra alkudozom.
Lehet még a héten besikerül.
Ha besikerülne képeket kérünk!
;-)
#9380
Írta 2009. február 09. - 20:42

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]