Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#5021
Posted 2010. November 08. - 20:53
B...meg Zolikám Rékának felcsillant a szeme és érdekli:( bár ha felteszi én megfojtom:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5022
Posted 2010. November 08. - 20:13
Erre lehet csomagtartót rakni?
De a kormányon egy kosárral meg lehetne menteni a helyzetet!
Hopp, mit találtam? Réka, nincs veszve minden!
BBB BCA-02 MountRack (Kiegészítõk | Csomagtartó | Nyeregcsõre) | Kerékpár Webshop
#5023
Posted 2010. November 08. - 19:57
Szerintem nem fogja zavarni mert ami itthon van nyeregcsõ az 420gr(egyelõre ez van, pénz nincs)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5024
Posted 2010. November 08. - 19:26
Ajándékba kaptuk, rosszul van ragasztva a tárcsafék felfogató és így csak
V-fékkel használható.
Zéé gratula! Hiába minden, az ûrtechnikáé a jövõ! A tárcsa szemeket meg le kell vágni a .icsába, az legalább -20g!
#5025
Posted 2010. November 08. - 19:17
és utána?
Most már engem simogat;)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5026
Posted 2010. November 08. - 19:16
Jani ezen majd behaltunk Réka is röhögött és röhög azóta is. A szomorú valóság hogy nem, mondjuk ez csak neki szomorú
Viszont egy színfolttal kevesebb lesz a maratonokon:D
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5027
Posted 2010. November 08. - 19:16
#5028
Posted 2010. November 08. - 19:12
#5029
Posted 2010. November 08. - 19:04
Na meglátta a vázat hirtelen el sem hitte hogy már az övé, sokáig csak simogatta:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5030
Posted 2010. November 08. - 17:33
Nem kell ragasztani Réka utálja a tárcsaféket (az indok csak, ill. rossz tapasztalatok nagyon rossz és olcsó bovdenes tárcsafékkel)
Majd ragasztok rá egy kis Stevens matricát:). A Stivit többek közt azért imádta mert nagyon pici ( szerintem túlzottan) 14.5", amúgy is elég öreg már, most majd megszokja ezt.
Majd ragasztok rá egy kis Stevens matricát:). A Stivit többek közt azért imádta mert nagyon pici ( szerintem túlzottan) 14.5", amúgy is elég öreg már, most majd megszokja ezt.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5031
Posted 2010. November 08. - 17:25
#5032
Posted 2010. November 08. - 17:22
Ajándékba kaptuk, rosszul van ragasztva a tárcsafék felfogató és így csak
V-fékkel használható.
Mert múlt héten nem vittem el
de ragasztástechnikus nem reménytelen
#5033
Posted 2010. November 08. - 17:18
Ajándékba kaptuk, rosszul van ragasztva a tárcsafék felfogató és így csak
V-fékkel használható.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5034
Posted 2010. November 08. - 17:09
#5035
Posted 2010. November 08. - 17:09
#5036
Posted 2010. November 08. - 16:59
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5037
Posted 2010. November 08. - 15:11
Én kb. egy hónapja szereltem át a Merida Speeder T2-esemet, és most már egész hozzászoktam az új felálláshoz. 
Érdekes jószágok ezek a "fitnesz" gépek. Valahol angol fórumon olvastam egy olyan megszólalást, hogy országúti vázra egyenes kormányt tenni szimplán mérnöki hiba. Van benne valami, az országúti gépek sebességének, hajtáshatékonyságának a légellenállás - így a kormány - kulcsfontosságú szereplõje. Nagyon sokszor volt tõle hiányérzetem, hogy nem egy "valódi" outit hajtok, a montiságtól meg még távolabb van.
Bár eljátszottam a gondolattal, nem lett belõle klasszikus, koskormányos CX gép. A kormányt azért levágtam (a gyári 60 centi fájóan széles vitorlává nyitotta a mellkasomat), a hajtásláncot és a fékeket upgrade-eltem (a T2-es alapfelszereltsége elég gyenge volt), és megszabadultam a szerintem botrányos RapidFire váltókaroktól, amiket sikerült alaposan megutálnom egy év alatt.
Végülis így 49 centis kormánnyal, full 105-ös hajtással, Avid SD7-es fékekkel, Paul adapterrel a kormányra szerelt kormányvégváltókkal határozottan kellemes jószág lett belõle, mondhatni megtaláltam azt a "zónát" ahol jó hajtani a gépet.
A kormány és a nyereg pofozgatásával a pozíciót sikerült olyan sportosra venni, hogy már nem minden második gondolatom hogy "miért nincs koskormány", és az egyujjas karral vezérelt V-fék, valamint az egyeneskormány nagyon jól jön mind a város manõverezõsebb részein, mind enyhe terepen. (Földúton, erdei ösvényen akár repeszteni is lehet vele, de kipróbáltam már valódi, gyalog is gázos hepehupán is - 30/25-ös áttéttel határozottan jó móka volt.) Országúton is jól megy, a 28-as Kenda gumik kitûnõen viselik a 7 bart, az átalakítás óta letekertem már pár körtúrát a fõvárostól nyugatra - Érd, Budaörs, Törökbálint, Budakeszi...
Szóval ilyen all-rounder, ciklokrossz jellegû edzõgépként nem sok panaszom lehet rá. Azért szerzek / építek majd egy "valódi" outit is tavasszal.
Most épp melóhelyen vagyok, és nincs fotó nálam, de a napokban bepótolom majd.
Amúgy szép fekete, itt-ott kis ezüsttel tarkítva (váltók, fékek).
Érdekes jószágok ezek a "fitnesz" gépek. Valahol angol fórumon olvastam egy olyan megszólalást, hogy országúti vázra egyenes kormányt tenni szimplán mérnöki hiba. Van benne valami, az országúti gépek sebességének, hajtáshatékonyságának a légellenállás - így a kormány - kulcsfontosságú szereplõje. Nagyon sokszor volt tõle hiányérzetem, hogy nem egy "valódi" outit hajtok, a montiságtól meg még távolabb van.
Bár eljátszottam a gondolattal, nem lett belõle klasszikus, koskormányos CX gép. A kormányt azért levágtam (a gyári 60 centi fájóan széles vitorlává nyitotta a mellkasomat), a hajtásláncot és a fékeket upgrade-eltem (a T2-es alapfelszereltsége elég gyenge volt), és megszabadultam a szerintem botrányos RapidFire váltókaroktól, amiket sikerült alaposan megutálnom egy év alatt.
Végülis így 49 centis kormánnyal, full 105-ös hajtással, Avid SD7-es fékekkel, Paul adapterrel a kormányra szerelt kormányvégváltókkal határozottan kellemes jószág lett belõle, mondhatni megtaláltam azt a "zónát" ahol jó hajtani a gépet.
A kormány és a nyereg pofozgatásával a pozíciót sikerült olyan sportosra venni, hogy már nem minden második gondolatom hogy "miért nincs koskormány", és az egyujjas karral vezérelt V-fék, valamint az egyeneskormány nagyon jól jön mind a város manõverezõsebb részein, mind enyhe terepen. (Földúton, erdei ösvényen akár repeszteni is lehet vele, de kipróbáltam már valódi, gyalog is gázos hepehupán is - 30/25-ös áttéttel határozottan jó móka volt.) Országúton is jól megy, a 28-as Kenda gumik kitûnõen viselik a 7 bart, az átalakítás óta letekertem már pár körtúrát a fõvárostól nyugatra - Érd, Budaörs, Törökbálint, Budakeszi...
Szóval ilyen all-rounder, ciklokrossz jellegû edzõgépként nem sok panaszom lehet rá. Azért szerzek / építek majd egy "valódi" outit is tavasszal.
Most épp melóhelyen vagyok, és nincs fotó nálam, de a napokban bepótolom majd.
#5038
Posted 2010. November 05. - 22:28
nyereg,gumik,rugóstag,villa,váltókarok
vasárnapot még meglátjuk!
el is dõlt,holnap irány Dél-Korea.
amúgy faszán megdöglesztettem a topicot.
#5039
Posted 2010. November 03. - 14:47
szépszép! Tési50 óta változott valami?
(ha vasárnap lenne kedved egy könnyed Bakonyozáshoz, szólhatsz:))
hamarosan az enyém is fotóérett lesz:)
nyereg,gumik,rugóstag,villa,váltókarok
vasárnapot még meglátjuk!
#5040
Posted 2010. November 03. - 14:37
én meg elraktam a giantot. polarx megkapta a kopott de speci eskar gumikat, spd-t, deszka nyerget. kihúzott nyeregcsõvel tök jól tekerhetõ (38-18) téli kiránduló bicó lett belõle. ha lenne szerszámom a racsnihoz, akkor lecserélném 16osra, elõre meg xt tányér

Sign In
Create Account

Back to top





