
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#4861
Posted 2010. December 10. - 10:03

#4862
Posted 2010. December 10. - 08:50

Gratula!!! Nagyon szép lett!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4863
Posted 2010. December 10. - 08:44

#4864
Posted 2010. December 07. - 10:40

egy jo acelvaz tenyleg sokat csillapit
a merev varosi verdan (regi ktm tura) en nagyon elvezem, hogy a 35os gumival is milyen komfortos tud lenni.

#4865
Posted 2010. December 06. - 23:44

télen / takony idõben úgyis vaskosabb gumit tesz a többség a járgány alá, az meg már mozog annyit ... az én értékrendem szerint inkább megoldás, mint attól parázni, hogy a régi, felsõkategóriás szeretett acélvázam rozsdál-e a középcsapágynál vagy másutt. (akármennyire is szarér'-hugyér' vettük, ha vigyázol rá, az acélváz kvázi örök élet, és az megfizethetetlen szerintem -Egy felsõkategóriás acélváz sokkal-sokkal kényelmesebb, mint egy olcsó alu, más oka nincs.
gagyi aluvázra pedig ott a mastercard : )
- de értem, amit mondottok! [tudattágítás_vége]
#4866
Posted 2010. December 06. - 23:36

Nincs benned hiba Meki. Csak a felsokategorias acelvaz mast jelenthet neked, es mast nekem. Gondolom azert egy vadiuj, acel Yasec-et nem edzogepkent hasznalnal kint a soleben.
#4867
Posted 2010. December 06. - 22:55

Meki!
De egy felsokategorias acelvazra szerintem nem edzogepet epitesz. Arra inkabb vigyazunk. Sarazni, latyakba, solebe inkabb olcsobb vazat nez az ember. O erre gondolt.
Persze lehet olcson is venni regi, felsokategorias acelvazat.
Lehet, hogy bennem van a hiba, de én mindkét '98-as Magellan Crux vázamból merevvillás edzõgépet építettem. A 18"asból sarazós singlespeed lett, a 20"asból pedig sárvédõs 1tálas aszfaltgép. Oké, az is igaz, hogy a két váz villával együtt nem volt 20e.

#4868
Posted 2010. December 06. - 22:18

#4869
Posted 2010. December 06. - 22:16

Meki!
De egy felsokategorias acelvazra szerintem nem edzogepet epitesz. Arra inkabb vigyazunk. Sarazni, latyakba, solebe inkabb olcsobb vazat nez az ember. O erre gondolt.
Persze lehet olcson is venni regi, felsokategorias acelvazat.
De egy felsokategorias acelvazra szerintem nem edzogepet epitesz. Arra inkabb vigyazunk. Sarazni, latyakba, solebe inkabb olcsobb vazat nez az ember. O erre gondolt.
Persze lehet olcson is venni regi, felsokategorias acelvazat.

#4870
Posted 2010. December 06. - 22:16

téli bicónál pont leszarom, hogy 3 vagy 4 szezont megy-e el egy valaha szebb napokat látott acélváz, mer egy tizesért vehetsz egy másikat 10-15 év távlatából, amire annak idején "óóheecsúccsversenygggéppp!" felkiáltással csorgattad a nyálad a MBAH-t olvasva a klotyón.
a komoly amortizációt úgyis a hajtás-fékek-felnik jelentik
a komoly amortizációt úgyis a hajtás-fékek-felnik jelentik
#4871
Posted 2010. December 06. - 22:06

Egy felsõkategóriás acélváz sokkal-sokkal kényelmesebb, mint egy olcsó alu, más oka nincs.
#4872
Posted 2010. December 06. - 21:04

tényleg nagyon szép és átgondolt a Dante kerója!
egy dolog, amit régóta nem értek (mióta elõször olvastam ilyesmit a Bikkmakkban) :
miért pont acél vázak vannak a köztudatban "téli bringának" preferálva? magam logikáját követve ellenkezõleg járok el, a krómmolibdén váz száraz, v-fékes bicajnak van tartva, az aluvázat pedig kevésbé hatja meg a kiolvadt hó, rosszabb esetben sólé és egyéb retyó... ha lenne kifejezetten téli bringám, akármilyen occsó aloménijom vázon el tudnám képzelni ( pláne ilyen szép festéssel : )
egy dolog, amit régóta nem értek (mióta elõször olvastam ilyesmit a Bikkmakkban) :
miért pont acél vázak vannak a köztudatban "téli bringának" preferálva? magam logikáját követve ellenkezõleg járok el, a krómmolibdén váz száraz, v-fékes bicajnak van tartva, az aluvázat pedig kevésbé hatja meg a kiolvadt hó, rosszabb esetben sólé és egyéb retyó... ha lenne kifejezetten téli bringám, akármilyen occsó aloménijom vázon el tudnám képzelni ( pláne ilyen szép festéssel : )
#4873
Posted 2010. December 05. - 20:46

Híjjnye Dante ez nagyon dögös gép lett!! A reflektív matrica engem is érdekelne, honnan vetted?
Ha valakinek kell van egy pont olyan sárvédõm felesleges, mint az a fekete.
Ha valakinek kell van egy pont olyan sárvédõm felesleges, mint az a fekete.
11:38:11 IM 2012
#4874
Posted 2010. December 05. - 19:47

Dante megkérdezhetem,hogy a reflectiv folia fekete vagy "átlátszo" esetleg lelöhelyröl tip?


#4875
Posted 2010. December 04. - 18:45

Ha minden igaz, akkor készen lett az én bicóm is! Bár ez közel sem biztos, lehet, hogy tavasszal kap új felniket és egy színterezést a váz, mivel ez már nagyon ütött-kopott.

#4876
Posted 2010. December 04. - 18:35

#4877
Posted 2010. December 04. - 18:20

#4878
Posted 2010. December 04. - 18:16

Nahát szóval, úgy döntöttem, összeépítek egy téli montit. Mielõtt bárki azt gondolná, a szétsózott utakon szándékozom szétmaratni az XTR agyakat, ez nincs így, csupán szerettem volna egy minimális ráfordítással, s egy remek Magellan Pyxis acélvázzal egy élvezetes verdát kialakítani. (szétsózott utakon leginkább semmivel sem megyek) Mivel ilyenkor sokat megyek sötétben, rászántam az idõt, s kicsit megtuningoltam a láthatóságot - persze úgy, hogy a fekete design ne sérüljön. Gyakorlatilag csak vázam nem volt hozzá, így az elfekvõ alkatrészekbõl teljesen fel tudtam öltöztetni. Nagyon élvezetes vele közlekedni, s sokkal biztonságosabbnak érzem mondjuk a János-hegyi úton, mint az országútimat, ami inkább olyan "versenyarc" bringa, nem való az esõbe. 












With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4879
Posted 2010. December 04. - 11:23

Hat lefele jobb leeresztve. Egyszer csak lesz egy allithato nyeregcsovem.ti ennyit állítgatjátok menet közben?
#4880
Posted 2010. December 03. - 23:45
