Shimano FC-M442-L van benne ami sajnos csak négyszögtengelyes. Meg a küllõk sem a legerõsebbek. Szóval van még progi.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
ha esztétika nem játszik, egy integrált deore is teljesen jó. az meg 20 körül lehet. de slx-t is láttam vhol 27 ért (sztem az a legszebb)
Legalább a bringámra és a pufiságomra emlékezni lehetNéhány hete a Pilisben mentél egy barátoddal, többször is találkoztunk aznap. Megismerem a bringád.
A morcos.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Lehet megfogadom a tanácsot. SLX-et gondolom azért javaslod, mert XT mocsok drága. Jól gondolom?
Lehet megfogadom a tanácsot. SLX-et gondolom azért javaslod, mert XT mocsok drága. Jól gondolom?Danny: építõ jellegû ötletként a hajtókar cseréjét javaslom....mondjuk egy SLX-re, ott is leugrana 1-200g és merevségben is sokat dobna a hajtásba
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
A legnagyobb barátsággal és kedvességgel mondva: élõben is pufi vagy. :-)) De ez nem baj, én sem vagyok egy csontkollekció. Tekerünk, az a lényeg.... milyen mocsok pufinak tûnök ezen a képen ...
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Nekem is, bár az én Dracom már kb. a váz szintjén él... az összes alkatrészét lecseréltem komolyabbra, egyedül a váz-stucni-kormány-nyeregcsõ-nyereg maradt a régiben, ebbõl a nyeregcsövet most akarom cserélni, mert ugyan már nem rugózik, de legalább nehéz és lötyög (elforog helyben 2 centiket) a nyereg
így jelenleg egy Draco-t hajtok, Deore centerlockos agyra fûzött sapim küllõs Mavic X317-es felnivel és Racing Ralph külsõkkel, deore 555 hidr. tárcsafékkel, XT 771-es hátsó váltóval, LX elsõ váltóval, HG51 lánccal, HG53 sorral, LX octalinkes trekking (48-38-28) hajtómûvel, pd-m 520 pedállal, SR Suntour Raidon villával, XT 751-es váltókarokkal, valamint SIS-SP41 (XTR) bowdenekkel... Túrára már asszem "talán" elégbár azért kezdtem el fejlesztgetni, mert néhanapján azért kinéztem vele a hármashatár-hegyre, vagy a jános-hegyre, ahol már tényleg édeskevés volt
Bár az eredeti Draco-t is nagyon szerettem, ez már bõségesen kiszolgál és teszi a dolgát
A morcos.
you mean revelation.
Dave: a minute tapasztalatra én is kíváncsi leszek. btw hogy sikerült elhagyni a visszaút tekerentyût?
Manitou minute elõre láthatólag!
nekem egy magellan dracco-om van,nem egy csúcs gép de azért túrázgatni lehet vele:)
Milyen milyen milyen milyen?