Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Please log in to reply
19054 replies to this topic

#3941
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
köszönöm az elismerõ szavakat :)

Piros oldalfalú gumi azért van fent mert el kell járni már :)

Nyereg egy Selle Ialia Flite Max Gel Flow....és az eddigi legjobb nyergem

#3942
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,317 posts
Az egy nagyon kényelmes nyereg :) Nekem egy nagyon régi verziója van annak a nyeregnek a városimon, de erõsen gondolkodom rajta, hogy átrakom a nagy gépre ;)

Szép ez gép Maggi!

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#3943
Louis

Louis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 802 posts
Az a fehér nyereg mint ha országúti lenne?!Érdekes alakja van!De jó a gép!
Magellan-os

#3944
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,013 posts
Jó gép lett;)
"Ride today, heal tomorrow"

#3945
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,248 posts
Eddig azt hittem én nem értek a fotózáshoz :) Egész jó bringa lett, bár tessék azt az elsõ gumit lecserélni nem piros oldalfalúra és még jobb lesz az összkép.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#3946
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
http://img25.imagesh.../dsc08800qb.jpg
http://img30.imagesh.../dsc08801pd.jpg
http://img706.images.../dsc08802tq.jpg
http://img834.images...4/dsc08803j.jpg

#3947
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 posts

bár a színei nem túl férfiasak


köszönöm a dicséreteket, tényleg kellett a színével barátkozni, de ha 64 est gyártottak belõle, akkor az biztos, hogy nem nõnek készült, mert akkora nõ nincs, vagy az már férfi :D annyiból jó, hogy használt jobb minõségû külföldi lila mezeket fillérekért lehet kapni a vaterán. remélem ezzel elleszek egy jó ideig, a 7 es rendszer ugyan elavult, nade az alföldön kb. négy fogaskereket használok, elöl meg a kistányérra akkor rakom le, amikor hazaérek, hogy induláskor be tudjak melegedni. egy rejtett bowdenvezetés még elfért volna rajta, az nagyon tetszik az acél vázakon, de sajnos ez nem olyan.

#3948
Nabi

Nabi

    vendég

  • fórumtag
  • 46 posts

lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:

Feltöltött kép

az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd :( ] így meg remélem megõrzõdik egy érték.

ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066


Ez atomjó bringa, nekem is az általad említett 105-ös 909 van, 64-es méretben. A színével meg kellett barátkozni:) 3-4 éve gyepálom kíméletlenül nettó 105 kilómmal, bírja.
Azér' elég gyakran látni ilyet a városban de kit érdekel?

#3949
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 posts

lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:

Feltöltött kép

az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd :( ] így meg remélem megõrzõdik egy érték.

ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066


Ez a bianchi 20 év múlva is bicikli lesz, ellentétben sok gyártó termékeivel. Szerintem nincs okod panaszra, bár a színei nem túl férfiasak, de nem látsz még egy ilyet! :)

#3950
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 posts
lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:

Feltöltött kép

az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd :( ] így meg remélem megõrzõdik egy érték.

ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066

#3951
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,649 posts
Feltöltött kép
nemsokára :)

#3952
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
ideje volna

mondhatnam innentol torolve lesz az offolas.

koszike

lavpiszjuniti.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3953
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts
Témához visszatérés mindenki?:)

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#3954
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
privat uzenet? :)

#3955
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts
Bloke, a mai jel-képedrõl jut eszembe (jó verseny volt!), a sok hasznos dolog között, amit a BMF-re teszel, számomra az egyik legemlékezetesebb a Paris-Roubaix (hosszú) film volt, amit nemrég linkeltél, köszönöm. Hogy a témához is legyen köze, azokat a bicikliket szívesen elfogadnánk, ugye? A filmben a válasz: igen, de csak a P-R verseny elõtt, mert úgy tönkremennek a macskaköveken, hogy utána azokra már nem szabad fölülni sem, nem hogy nyomulni velük!

#3956
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,275 posts
prof outisok amúgy "konfekció" méretû vázzal mennek ?

mert montisoknál volt olyan méretû váz próknak ami a mesében nincs.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#3957
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Az országúti versenyeken szoktak. A nagy körversenyeken (TdF, Giro, Vuelta) tipikus, de még a „cyclotouriste” (fél)amatõr versenyeken is, ha épp hegyen van. S az országúti bicikligyártóknak is ez a legjobb teszt.


Ez így van, viszont a profi bringák extra hosszú kormányszárainak ennél egyszerûbb a magyarázata. A minél alacsonyabb kormánymagasság miatt sokkal kisebb vázzal mennek, mint amit egy átlagember használna. Persze ha "normál" méretû vázat használnának is nagyjából megelenne a 120-as hossz. Az, hogy a Specialized, meg más nagy gyártók 90-es stucnival forgalmazzák a kerékpárjaikat meg azért van, mert az átlagnál is átlagabb amerikai lebeg a szemük elött, aki valószínûleg másnap visszavinné az üzletbe a "kényelmetlen" kerékpárját.

#3958
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

jaja, én is szoktam minden délután 90-100-zal lejtõzni félórákat ;)

Az országúti versenyeken szoktak. A nagy körversenyeken (TdF, Giro, Vuelta) tipikus, de még a „cyclotouriste” (fél)amatõr versenyeken is, ha épp hegyen van. S az országúti bicikligyártóknak is ez a legjobb teszt.

#3959
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,715 posts
MJani01: csak Rob hozzászólását kívántam árnyalni, hogy attól mert egy cég következetesen állandóan egy bizonyos dolgot úgy csinál ahogy, az még nem feltétlenül jelenti azt, hogy jól gondolják a dolgot. Évek óta kapunk tesztre olyan gépeket (nem Speci), amelyeken látszik, hogy a beszállítók változtak, meg fejlõdött a geo, de mondjuk 2005-ben bevásároltak félmillió darab x hosszúságú stucnit, és azóta minden gépre (mérettõl, kategóriától függetlenül) azt rakják. De ettõl még nem biztos, hogy az jó is így.

Persze gyártóként én is ezt csinálnám, hiszen mi vásárlók mind mások vagyunk: Trigger 80 alatt nem venne semmit, én meg afölött. Akkor a cégnek nem sok választása marad. Rádobnak valamit, aztán a kedves vevõ majd cseréli, amilyenre akarja.

(Nagyobb baj szerintem, hogy a vázméretek aránytalanul változnak. Szinte miden márka egy adott méretû láncvillával készül. Így a középrészhez viszonyított tengelytávolságok nagyon eltérõ arányúak tudnak lenni egy S-es és egy L-es gépnél. Azaz egy S-es gép lehet szuper fordulékony, míg - kicsit sarkítva - ugyanaz a modell L-esben csuklósbusz. Vagy épp fordítva.)

Még a stucni-kormány témához visszatérve: ezért is utálom a német Bike hozzáállását: lehúznak egy Specit, mert keskeny a kormány. Ugyanakkor egy Votec elveri, miközben nem mozog túl jól, meg a lánc gyakran beszorul a kerék és a láncvilla közé. Ez utóbbi ugye kemény konstrukciós hiba, amit a felhasználó nem nagyon tud kiküszöbölni, míg a Specinél 5-10ezer forintból orvosolható a probléma. Ha már egységes gumival igyekeznek tesztelni (Freeride), akkor ez is minimum lenne.

#3960
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts

2011 Giant Defy 1 - az aszfaltbetyár.

Nagyon tetszik! Egy ilyen jó lenne a speeder helyett...

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy