Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#3601
Posted 2011. June 19. - 23:20
#3602
Posted 2011. June 19. - 23:10
Szerintem lehet,h ennyit le lehetne vágni,mert a régi vázban is 2 db centis alátét volt,de ebben meg 3 db centis és egy darab fél centis!
MATT! A feszítõ tökéletesen mûködik 3 tányérral. A Shaman Racing direkt készített ilyen spéci görgõt,ami ezt lehetõvé teszi. Bár ez a terelõ kombinált,mert meghagytam a canyon gyári terelõjének a testét és erre tettem a shaman racing görgõjét.
Kánya! Használd egészséggel. Jól néz ki nagyon!
#3603
Posted 2011. June 19. - 13:14
Most vagyok azon a ponton hogy minden alkatrész megfelelõen teszi a dolgát és míg el nem kopnak maradnak is rajta mert nagyon beválltak!
Pontos váltó brutál erõs fékek elõl hátúl 185 tárcsák ( Köszi Forest)
Már csak a váz hiányzik ami ha minden jól megy Speci FSR lesz! Persze ez majd az anyagiakon múlik!
És végre le van mosva




#3604
Posted 2011. June 17. - 21:41
#3605
Posted 2011. June 17. - 21:32
#3606
Posted 2011. June 16. - 21:35
Sala mester merre vagy? ;(
Hogy ne legyek off topic lõttem pár képet. Talán a villanyakból majd még le kell vágnom.Így most 16,6 kg


#3607
Posted 2011. June 15. - 10:28
lacix86!teló bal szárának belsején az a suntour felirat/festés s.k.?
nem, az matrica gyarilag.
szep az on one, de nalam 2.7kilo merev vaznak sok. akkoris ha 29" es akkoris ha acel.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3608
Posted 2011. June 15. - 10:11
ononenal most nem is latok acelvazat.
van amire még nem tudok válaszolni, mert ma hoztam el a szervízbõl és csak hétvégén lesz kipróbálva
1. Egy Canyon Nerve AM 140mm-es össztelós után lett ez a váz. Rájöttem, hogy az nem nekem való.. közel se használtam ki annyira, mint amire tervezve van. A Canyon után lett egy országúti, aztán a télen gondolkodtam, hogy a megmaradt alkatrészek köré kellene építeni egy montit túrázgatni, maratonozni... semmi durvulás. Azért lett 29 és acél mert elvileg komfortosabb lesz és a tervezett igénybevételre megfelelõ lenne.. majd kiderül. Az OnOne pedig azért, mert a lehetõ legolcsóbb és színben passzol az országútihoz. Egy Niner SIR-nek jobban örültem volna csak az vagy háromszor ennyibe kerülne.
2. Erre nem tudok még válaszolni. Átütõs villám még nem volt, az elõzõ telóm egy Fox Talas 140-es volt gyorszárral. Igazából egy 20mm-es Rebát vagy egy Foxot szerettem volna. A Reba nehezen beszerezhetõ , a 20mm-es változattal voltak problémák ebbe se szerettem volna belefutni, arról nem is beszélve, hogy ehhez képest másfélszer annyi az ára. A Foxos változat meg azért esett ki gyorsan mert az árából 2 Manitout lehet venni.
3. A Flow is hosszas gondolkodás eredménye volt. Átolvastam rengeteg külföldi fórumot az Arch vs. Flow témában. Bár a súlyomhoz elvileg megfelelõ lenne az Arch is úgy voltam vele, hogy a +100 gramm a két keréken nekem nem számít... fõleg, hogy az egész bringa egy nehéz acélvázra épül.
#3609
Posted 2011. June 14. - 23:42
1. Egy Canyon Nerve AM 140mm-es össztelós után lett ez a váz. Rájöttem, hogy az nem nekem való.. közel se használtam ki annyira, mint amire tervezve van. A Canyon után lett egy országúti, aztán a télen gondolkodtam, hogy a megmaradt alkatrészek köré kellene építeni egy montit túrázgatni, maratonozni... semmi durvulás. Azért lett 29 és acél mert elvileg komfortosabb lesz és a tervezett igénybevételre megfelelõ lenne.. majd kiderül. Az OnOne pedig azért, mert a lehetõ legolcsóbb és színben passzol az országútihoz. Egy Niner SIR-nek jobban örültem volna csak az vagy háromszor ennyibe kerülne.
2. Erre nem tudok még válaszolni. Átütõs villám még nem volt, az elõzõ telóm egy Fox Talas 140-es volt gyorszárral. Igazából egy 20mm-es Rebát vagy egy Foxot szerettem volna. A Reba nehezen beszerezhetõ , a 20mm-es változattal voltak problémák ebbe se szerettem volna belefutni, arról nem is beszélve, hogy ehhez képest másfélszer annyi az ára. A Foxos változat meg azért esett ki gyorsan mert az árából 2 Manitout lehet venni.
3. A Flow is hosszas gondolkodás eredménye volt. Átolvastam rengeteg külföldi fórumot az Arch vs. Flow témában. Bár a súlyomhoz elvileg megfelelõ lenne az Arch is úgy voltam vele, hogy a +100 gramm a két keréken nekem nem számít... fõleg, hogy az egész bringa egy nehéz acélvázra épül.
kerdeznek par dolgot, mert jopar olyan (olyasmi) alkatreszt hasznalsz, amit en is kiszurtam:
1. miert lett acel vaz (komfortosabb)? mirol valtottal ra? csak azert kerdem, mert az onone alu vazak szinte a legolcsobb elerheto 29er vazak. geojuk ugyanaz?
2. telo hogy teljesit? en is azt olvastam rola, hogy merevebbek, mint az rs/fox telok, plane hogy atutos. korabbihoz kepest?
3. sulyod miatt, vagy a stilusod miatt valasztottad a flowt? amennyire dicsertek a crestet 26osban, annyi rosszat olvastam eddig a 29er verziorol, pedig nagyon vonzo a sulya (380g).
mongy egyelore a giant xtc fele hajlok fek + kerekcserevel, az onone cuccok is szimpik (+merida). devianton olvastam, hogy vki hajtott onone vaz + karbonvilla kombot... de latom, hogy azota specire valtott. errol nincs bovebb info?
#3610
Posted 2011. June 14. - 23:18
Váz: On One Inbred 29
Teleszkóp: Manitou Tower Pro
Kormány: Easton MonkeyLite XC 685mm
Kormányszár: Syntace F119
Kormánycsapágy: Syncros Hardcore
Markolat: Ritchey TrueGrip WCS
Hajtómû: XT
Lánckeréksor: XT
Hátsó váltó: X9
Elsõ váltó: X Gen
Váltókarok: X9
Fékek: Juicy 7
Kerekek: ZTR Flow+ Hope Pro2 EVO+ DT Comp+ alu pro lock anyák
Gumik: Nobby Nic 2.25 SS
Nyereg: Selle Italia SLK
Nyeregcsõ: Thomson Elite
Pedál: M520
kerdeznek par dolgot, mert jopar olyan (olyasmi) alkatreszt hasznalsz, amit en is kiszurtam:
1. miert lett acel vaz (komfortosabb)? mirol valtottal ra? csak azert kerdem, mert az onone alu vazak szinte a legolcsobb elerheto 29er vazak. geojuk ugyanaz?
2. telo hogy teljesit? en is azt olvastam rola, hogy merevebbek, mint az rs/fox telok, plane hogy atutos. korabbihoz kepest?
3. sulyod miatt, vagy a stilusod miatt valasztottad a flowt? amennyire dicsertek a crestet 26osban, annyi rosszat olvastam eddig a 29er verziorol, pedig nagyon vonzo a sulya (380g).
mongy egyelore a giant xtc fele hajlok fek + kerekcserevel, az onone cuccok is szimpik (+merida). devianton olvastam, hogy vki hajtott onone vaz + karbonvilla kombot... de latom, hogy azota specire valtott. errol nincs bovebb info?
#3612
Posted 2011. June 14. - 22:20
tulképp nekem is csak egy váz meg 2 gumi kéne, más minden megvan.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3613
Posted 2011. June 14. - 22:16
... meg kell hozzá testmagasság is.
a McGywer-mobil nagyon bejön. pár kép jöhetne még róla!
Ez az össz: Kona Unit 2011 | deviantmtb - egyszeregy
#3615
Posted 2011. June 14. - 21:46
#3616
Posted 2011. June 14. - 21:38
#3617
Posted 2011. June 14. - 21:30
#3618
Posted 2011. June 14. - 21:23
Igen a váz nehéz, konkrétan 2770 gramm a 19"-os méret. A komplett bringa nagyjából 12,7 kg. Tapasztalat a hétvége után lesz róla.
A teleszkópon sokat gondolkodtam, de a külföldi fórumokon dicsérik nagyon. Amitõl tartok, hogy a gyárilag medium rugó amivel szerelik kevés lesz a 87 kilómhoz. Ami miatt még rá esett a választás az az ára.. még éppen 5 számjegyû.
#3619
Posted 2011. June 14. - 21:23
Nagyon szép az Inbred. De a váz nem könnyû ugye?
Nem hinném, hogy nehezebb, mint a Unit. 2,5kg körül mozognak ezek az acélvázak. De ugye "rigid steel is real", csakhogy a legnagyobbakat idézzem.
#3620
Posted 2011. June 14. - 21:17

Sign In
Create Account

Back to top





