Néztem az árát, ennyiért tényleg ajándék volt. Akkor most már nem kell gumit vadásznod?
de... az a (másik) gyerek bringájára kell...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
bocsi a béna képért, épp csak összeraktam, egy gyors/rövid próbakör fért bele az estébe. a tulajnak (is) tetszik.
Alakul szépen!
Plusz pont jár a Shimano gyorszárak miatt.
A kormány infókat külön köszi! (Néha eszembe jut, hogy újra nekiszaladjak a koskormánynak, a tiédhez hasonló paraméterekkel rendelkező tetszen. Persze akkor a fék és váltás is borulna...Megint...)
Köszönöm.
Valóban Shimano Deore gyorszárakat vadásztam hozzá. Akciósan 900 és 840 Ft-ért "dobálták ki" az egyik webshopban.
Hát ennyiért a fiókban is elfér. Amúgy is szeretem a Shimano gy.szárakat.
És még nincs vége....
A Claris-al még elvagyok az idén, nincs vele igazából bajom, mert szépen teszi a dolgát.
Egy bajom van, hogy itt a 8-as rendszerben már nagyok egy kicsit az ugrások, néha jól jönne a "közetes" átmenet.
(Ősmontin a 3x8-al teljesen jó elvagyok.)
Meg lehet szokni, de ha már kopik akkor adott a lehetőség.
Lelövöm...! Mechanikus 2x11 lesz belőle, GRX-105 F.váltókar kombóval.
Ez majd jövőre... addig szépen összeszedem hozzá a darabokat, nézem az akciós webshopkat.
talpfa módosította - 2025. március 21. - 13:58
Alakul szépen! Plusz pont jár a Shimano gyorszárak miatt.
A kormány infókat külön köszi! (Néha eszembe jut, hogy újra nekiszaladjak a koskormánynak, a tiédhez hasonló paraméterekkel rendelkező tetszen. Persze akkor a fék és váltás is borulna...Megint...)
Kisherceg módosította - 2025. március 21. - 13:39
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok,
Pár hete előszedtem a bicót, kipróbáltam a frissítéseket.
Kapott 1 pár Mavic Allroad 700 Disc gyári kerékszettet, center lockos kivitelben.
A Sram 6 furatos centerline tárcsa maradt, egy DT adapter vettem hozzá.Természetesen most már belső nélkül nyomom én is.
"Felugrott" rá télen WTB Volt Cromoly ülés és egy Easton EA70 nyeregcső is.
Elől a kormánynak szintén mennie kellett. Helyett egy PRO Discovert kapott.
Ami miatt cseréltem, hogy a gyári Marin kormány előrenyúlása (reach) nekem sok volt (80mm).
A mostani 65mm és a drop is csak 115mm (gyári 120mm volt). Ami plusz még, felül az egyenes részen "lapított" tenyértámaszos. Hihetetlenül kényelmes. Ja és 420-ról 440mm lett a kormány szélessége. A 12 fok az maradt, az bevált. Na meg persze cserélnem kellett a bandázst is, PRO gravel bandázsra esett a választásom. Nekem kell a 2300mm hosszúság, a 2100mm is necces volt. De lehet én csinálok valamit rosszul, de a 2méteres darabok nagyon rövidnek tűnnek.
Készítek majd közelebbi fotókat, egyelőre ezt az egyet hoztam.
talpfa módosította - 2025. március 21. - 13:21
Esküszöm szégyellem magam de ki akartam próbálni ekkora és már-már MTB külsőkkel.
1 hónappal ezelőtt a flip chip megfordítással növeltem a tengelytávot. Érezhetően más lett a gép, nem annyira fickós, lefelé nekem stabilabb a köves helyeken. Télre a 48as Tufo Thundero külsők nem maradhattak és a logikus 44es Tufo Swamperok helyett a kő nehéz G-One Ultrabite 50-es került fel összesen 400+ gramm többlet jelentve (nagyon jó áron voltak, van ebből is könnyebb változat). 1.5 hónap után végre tiszta volt, tartott használat közben 25 percig .
Addig is amíg a BB7 projekt szünetel egy kis élménybeszámoló.
Szóval alig vártam, hogy újra menjek a BuBa-ra tekerni egy jót, de már az új bringával.
Mivel ez már a sokadik utam a Buba-n, tudtam, hogy mi vár rám.
Nem siettem sehová, kényelmesen indultam neki, élménybringázást szerettem volna és nem szenvedőset.
Kíváncsi voltam, hogy fogjuk bírni az emelkedőket, leginkább én?
Fel voltam rá készülve, hogy a "combosabb" áttétel miatt, bringa tolás lesz a nagyobb emelkedőknél, de tévedtem!
34-32-vel mindehol sikerrel vettük az akadályt, ügyes bringa!
Nagyon élveztem a bicóval az utat, haladós és kényelmes volt. Persze néha, itt-ott zsibbadt egy picit, de semmi extra.
Defektem is volt, szóval izgi volt.
Az utolsó posztom óta, a bicó kapott "frissítéseket" is.
Új bandázst (Deda Presa). Na ezzel jól megszenvedtem vagy 2 órát minimum, ez tanuló pénz volt. Majd a következő szebb lesz.
Komfortosabb vele a kormány fogása, határozottan.
A gyári Marin (by Zoom) stucni helyére egy FSA Gossamer érkezett. A méret maradt ugyan az, csak az esztétika miatt cseréltem.
Na meg persze súlyban is könnyebb lett egy picit. A gyári stucni szögletesebb volt, nem igazán illett a vékonyabb csöves "látványvilághoz". Sokkal jobban harmonizál a gyári FSA fejcsapággyal is.
Kapott új külsőket is, kevláros Schwalbe-G-One TLS személyében 35mm szélességben. Ég és föld a gyárihoz képest.
Ugyan úgy gyorsnak érzem vele a bringát, de "magyar" aszfaltos utakra sokkal jobban illik, érezhetően kényelmesebb vele a bringa, a rázós, gyökeres aszfaltozott szakaszokon is.
Szóval szép fokozatosan tuningolgatom a bicót, fejben lassan összeáll a teljes kép, idő és pénz kérdése...
Minél többet megyek a bringával, annál jobban élvezem.
Egyébként a mostani fékekhez is kezdtem hozzá szokni. Azt is mondhatnám, hogy kiismertük egymás határait!
Na de azért a BB7-re nagyon kíváncsi leszek. Tűkön ülök!
Néhány dokumentációs jellegű fotót is hoztam, fogadjátok szeretettel.
Az a bronzszínű váz nagyon szép!
gyerekes tekerés
Sziasztok,
Az ígért élménybeszámoló következik.
Játék és mese!
Mondhatnám ezt is a bicóról, de azért nem minden fenékig tejfel.
100 km után úgy szálltam le a bringáról, hogy egyszer sem zsibbadt semmim, az egész út alatt!
Nem volt olyan emelkedő, ahol le kellett volna szállnom vagy nagyon szenvedtem volna. Meglepődtem magamon!
Koskormányt megkedveltem, nem szeretném lecserélni. Nagyon jó voltak a különböző fogási pozíciók, főleg a hosszabb emelkedőkön.
Igaz, a gyári bandázsolás nekem vékony, de már meg is vettem az új 3 mm vastag bandázsolást, a napokban fel is szeretném rakni.
Kíváncsi leszek rájuk, mennyire javul a komfort érzés...? Majd beszámolok erről is.
A gumik gyorsak, jól is tapadnak, legalább is száraz körülmények között. De sajnos a rossz minőségű kerékpár utakon fárasztó volt menni, az 5 barra pumpált gumikkal nagyon rázott a bringa eleje, a végére már éreztem a tenyeremet. Az is lehet, hogy nem vagyok ehhez szokva?! Minden esetre ballonosabb gumikkal tervezek a jövőben, ez lesz a következő komfort fejlesztés a bringán.
A fékek egészen jól bekoptak az út végére, oly annyira, hogy a nap végére a hátsó már "muzsikált" is!
Összességében teljesen más élmény volt ezzel a bringával menni, olyan érzés,
mikor nem akarsz leszállni róla, csak menni, menni és menni....
talpfa módosította - 2024. július 12. - 22:55
Tetszetős, gratulálok!
El sem tudom mondani anno mennyit nézegettem ezeket a vázakat de végül nem vettem soha.
https://photos.app.g...6FvKFusKpNqw1TA
Most állt össze. A váltóbovdenek cseréje igazi kihívás volt, de kb. 8 munkaóra és két idegösszeroppanás után sikerült. Buycycle vásárlás volt, ami (mármint a buycycle vásárlási folyamat) még nem túl kiforrott, de nélkülük nem találtam volna rá erre a hollandiai biciklire.
Jelen állapotában (kulacs nélkül, de kulacstartókkal és pedállal) 8.8 kg. Öröm vele mászni
https://photos.app.g...6FvKFusKpNqw1TA
Most állt össze. A váltóbovdenek cseréje igazi kihívás volt, de kb. 8 munkaóra és két idegösszeroppanás után sikerült. Buycycle vásárlás volt, ami (mármint a buycycle vásárlási folyamat) még nem túl kiforrott, de nélkülük nem találtam volna rá erre a hollandiai biciklire.
Jelen állapotában (kulacs nélkül, de kulacstartókkal és pedállal) 8.8 kg. Öröm vele mászni
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"