Sala bácsi, nekem isteni
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#12241
Írta 2008. február 09. - 10:32
Sala bácsi, nekem isteni
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12242
Írta 2008. február 09. - 10:30
:clap:
látom valakire hatnak a tanitásaim.
legyen máár kész a meglepim
#12243
Írta 2008. február 09. - 10:29
#12244
Írta 2008. február 09. - 10:27
látom valakire hatnak a tanitásaim.
legyen máár kész a meglepim
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#12245
Írta 2008. február 09. - 10:24
kapuera:
Hayes HFX9 Bleeding: (by koca)
Hozzávalók: kis villákulcs (ha jol emlékszem 6 os a légtelenítö csonk nyitására-zárására), kis torx (olajtartály fedél), 4es imbi (fékkar), DOT olaj, fecskendö kis csövel, rongy,..
Légtelenítés:
1. állísd a fékkart függölegesen felfele a kormányon!
2. pofák, tárcsa ki
3. féken csonk meglazít (hatlapfejü csavar), csö rátesz, olaj leszív(rendesen!)
4. uj olaj felszív légmentesen
5. uj olaj átnyom lentröl (átnyom okosan, fékcsö rendesen menjen a karig ne legyenek rajta csomok
6. ha fent a fékkar tartályába megjelenik az olaj akkor legyen vagy félig már ott is aztán lent légtelenítö csonk elzár. (aztán csö lehuz, olaj még kell majd)
7. pumpálgatás, várás, bubitánc járás
8. tartály feltöltés olajjal
9. fedél visszatesz, kar visszaállít
kiegészitö lépések:
10. mielött visszatennéd a pofákat érdemes "rendbe tenni" a dugattyukat (lehetett volna az elején is) huzogatod a féket ha kidugja az orrát a dugattyú akkor letörlöd. aztán egy fujásnyi szilikon spré rá és ugy fog mozogni mind ujkorába
11. 1-2 csepp müszerolaj a fékkar "nyomorúdjára avagy dugattyújára" mert csont száraz állapotba mozgatáskor képes nyikorogni kicsit.
ez megvan tényleg úgy fog mozogni a kar is mint kés a vajon
remélem nem hagytam ki semmit...
így nehezebb elmondani mint élöbe megcsinálni.
lehet h nem ez a hivatalos rendes menete egy légtelenítésnek, de nekem ez eddig bejött
#12246
Írta 2008. február 09. - 10:12
ha az jó kiveszem valamelyik fékbõl
mikorra kell?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#12247
Írta 2008. február 09. - 09:53
Közbe jelexerint nincsenek avid BBx betétek itthon?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12248
Írta 2008. február 09. - 01:24
Sziasztok!
Pár napja panaszkodtam, hogy az új biciklimen a Juicy 3 súrlódik, meg minden baja van. Fogott rendesen, csak a kerék alig forgott kiengedett fékek mellett. Végre sikerült megoldani a problémát.
Leszereltem a féktesteket.
Kiszedtem a pofákat.
Kb. 5ször ki be tologattam a munkahengereket. Az elején a jobb oldali meg se moccant. Nehezen lehetett visszatolni õket, aztán szép fokozatosan megindultak. Mintha be lettek volna ragadva. Ezért súrlódtak folyamatosan menet közben, mert a rugó ne tudta a helyükre visszanyomni a pofákat.
Végül beállítottam rendesen a féktestes állását. Naivan azt hittem, hogy ezt a gyárban rendben megcsinálták. Egy nagy ....t.
Akinek hasonló fékproblémája van, annak remélem tudtam segíteni.
Igen, ez általában segiteni szokott, Mi ha légtelenítunk akkor meg szoktuk jaratni a dugattyúkat.
#12249
Írta 2008. február 09. - 00:11
pár napja légtelenítettem le én is egy hfx 9et.
de most nincs kedvem regényt irni, próbálj meg visszaolvasni vagy rákeresni.
vagy majd holnap leirom ha addig nem okosodsz meg
#12250
Írta 2008. február 09. - 00:09
Van egy HFX-9 es Hayes fékem.
Tudja esetleg valaki miként kell légteleníteni?
Mi ennek a menete?
Nagyon köszönöm.
#12251
Írta 2008. február 09. - 00:07
Pár napja panaszkodtam, hogy az új biciklimen a Juicy 3 súrlódik, meg minden baja van. Fogott rendesen, csak a kerék alig forgott kiengedett fékek mellett. Végre sikerült megoldani a problémát.
Leszereltem a féktesteket.
Kiszedtem a pofákat.
Kb. 5ször ki be tologattam a munkahengereket. Az elején a jobb oldali meg se moccant. Nehezen lehetett visszatolni õket, aztán szép fokozatosan megindultak. Mintha be lettek volna ragadva. Ezért súrlódtak folyamatosan menet közben, mert a rugó ne tudta a helyükre visszanyomni a pofákat.
Végül beállítottam rendesen a féktestes állását. Naivan azt hittem, hogy ezt a gyárban rendben megcsinálták. Egy nagy ....t.
Akinek hasonló fékproblémája van, annak remélem tudtam segíteni.
#12252
Írta 2008. február 08. - 22:47
magyarul?
betét köne a fékedhez?
Ja', de 3 hete negatív a dolog
Egyik pár BB5ös már vason van, BB7 is kéne lassan...
Gáyrit keresek, és biztosítót is, BBBhez ugyen úgytom van, de többen panaszkodtak rá így skippelném, viszont gyári betétekkel meg vok elégedve, azt várom...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12253
Írta 2008. február 08. - 22:31
#12254
Írta 2008. február 08. - 22:25
betét köne a fékedhez?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#12256
Írta 2008. február 07. - 13:25
pici hernyócsavar ami toszigálja a pici dugattyút a karban.
vagy 2mm vagy 2.5mm imbusszal mûködik
:prosze: Köszönöm a segítséget, megnézem.
#12257
Írta 2008. február 07. - 13:18
Hali!
Avid Juicy3-nál lehetséges valamelyik csavarral közelebb állítani a fékkart a kormányhoz? Dual Controlhoz szoktam, plusz kicsi a kezem, ezért lejtõk után mindig nagyon kiáll és fáj a tenyerem a fék húzásától... Tudom, tudom, nem kellene fékezni, de azért jól jön néha mégiscsak.
(Váltókarral dettó, de erre inkább a megfelelõ helyen kérdezek.)
pici hernyócsavar ami toszigálja a pici dugattyút a karban.
vagy 2mm vagy 2.5mm imbusszal mûködik
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#12258
Írta 2008. február 07. - 13:17
iratkozz fel a sorba hozzám
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#12259
Írta 2008. február 07. - 13:17
Avid Juicy3-nál lehetséges valamelyik csavarral közelebb állítani a fékkart a kormányhoz? Dual Controlhoz szoktam, plusz kicsi a kezem, ezért lejtõk után mindig nagyon kiáll és fáj a tenyerem a fék húzásától... Tudom, tudom, nem kellene fékezni, de azért jól jön néha mégiscsak.
(Váltókarral dettó, de erre inkább a megfelelõ helyen kérdezek.
#12260
Írta 2008. február 07. - 13:05

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





