Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#1741
Írta 2013. szeptember 13. - 19:44

#1742
Írta 2013. szeptember 13. - 16:40

#1743
Írta 2013. szeptember 13. - 14:53

ha a pofakat szettarto rugokra gondolsz akkor a nullahoz konvergal a valosagtartalma.
#1744
Írta 2013. szeptember 13. - 11:59

Aszfalt volt, trekkinggel. :-) Egyébként jórészt a budai oldal.
Akkó' ez nem tipikus...

#1745
Írta 2013. szeptember 13. - 11:46

#1746
Írta 2013. szeptember 13. - 11:40

Nem vagyunk egyformák.
Én sokat fékezek, nehéz is vagyok, nagy is volt a sár Szilváson. Ezzel együtt nekem a 6e soknak tûnik. Persze nem lehetetlen!
Nincs már meg a maradéka? Bár gondolom nem kérdeznéd, ha meglenne.
Bocs, összekevertem két alkatrészcserét.
5000 volt csak, és a boltban mutatták, hogy a hátsó fullra lekopott, és az elsõbõl sem volt már sok.
Ha nehéz vagy, akkor eleve fémes kell. És persze, ha versenyszinten nyomod, akkor az egy hónap is reális. :-)
#1747
Írta 2013. szeptember 12. - 23:19

a hayes fékemet amiben fémes betét volt bõ 9000-el úgy adtam el hogy majdnem a fele volt még a betéteknek. igaz én nem megyek esõben meg sárban.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1748
Írta 2013. szeptember 12. - 21:04

regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1749
Írta 2013. szeptember 12. - 20:59

A dugattyúkat visszanyomó rugón egy kicsit összébb nyomtam,hogy ne feszítsen annyira,olyan mintha jobb lenne.Ha valóban ez a rugó feszít túlságosan az magyarázat lehet arra,hogy az elsõ húzásnál a kar nagyon beesik,majd ha egymás után többször behúzom felkeményedik.Ha egymás után húzgálom,a rugónak nincs "ideje" teljesen szétnyomni a dugattyút.De ez csak az én elgondolásom.
Ennek a feltételezésnek lehet valami köze a valósághoz?
#1750
Írta 2013. szeptember 12. - 20:18

#1751
Írta 2013. szeptember 12. - 19:35


„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#1752
Írta 2013. szeptember 12. - 19:33

hm..., én kb. 6-7000 km-et mentem a gyárival (ezért is kérdeztem, hogy mivel adják), és ebben volt vagy 35000 m menetemelkedõ - vagyis lejtõ
.
Ez milyen terep? Mert számomra kicsit hihetetlen.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1753
Írta 2013. szeptember 12. - 19:10

hm..., én kb. 6-7000 km-et mentem a gyárival (ezért is kérdeztem, hogy mivel adják), és ebben volt vagy 35000 m menetemelkedõ - vagyis lejtõ
.
Nem vagyunk egyformák.

Én sokat fékezek, nehéz is vagyok, nagy is volt a sár Szilváson. Ezzel együtt nekem a 6e soknak tûnik. Persze nem lehetetlen!
Nincs már meg a maradéka? Bár gondolom nem kérdeznéd, ha meglenne.
#1754
Írta 2013. szeptember 12. - 17:24

...., a gyantás egy hónap alatt kukás lett ...
hm..., én kb. 6-7000 km-et mentem a gyárival (ezért is kérdeztem, hogy mivel adják), és ebben volt vagy 35000 m menetemelkedõ - vagyis lejtõ

#1755
Írta 2013. szeptember 12. - 14:32

Ami jelentõs különbség, s valóban érezhetõ
az a tartósság, a gyantás egy hónap alatt kukás lett...
Azt hiszem megvannak az arányok.
#1756
Írta 2013. szeptember 12. - 14:25

Sokat olvasok mostanában. Lehet érezni a kettõ között a különbséget.
Én kevesebbet olvasgatok, viszont próbáltam többfélét, gyantás-kevláros-fémes sorrendben (785 XT fék).
Nincs olyan különbség, amit ne lehetne két perc alatt megszokni. Húzod a féket addig, amíg a kívánt fékhatást eléred. Ebben nagy cimbi az XT, tényleg egyujjas, én nagyon szeretem.
Ami jelentõs különbség, s valóban érezhetõ

#1757
Írta 2013. szeptember 12. - 14:11

btw, érezni a különbséget a gyantás és a fémes között?
Sokat olvasok mostanában. Lehet érezni a kettõ között a különbséget. A fémes jobban harap, viszont a gyantás jobban adagolható, jobban lehet érezni. A fémes tovább tart (és tisztábban tartja a tárcsákat), bár a gyantás olcsóbb (az arányok kérdésesek). Gyantás halkabb, esõben a fémes hangos lehet. Van aki elõl a fémest, hátul a gyantást használja. Van aki fémesrõl váltott gyantásra, de hasonló arányban elõfordul az ellenkezõje is. Szerintem nem jobb egyik a másiknál, legfeljebb számodra.
Elég nagy különbségek vannak árban is.
G01S Resin 7,90 €
F03C Metal Ice-Tec 19,90 €
G03S Metal 13,90 €
F01A Resin Ice-Tec 14,90 €
SHIMANO XT/XTR METAL VS. RESIN PAD COMPOUND TEST
#1758
Írta 2013. szeptember 12. - 13:21

#1759
Írta 2013. szeptember 12. - 13:14


Azt tudja esetleg valaki hogy a 775 gyári betétje milyen?
Ja, és a héten raktam össze egy brigát Avid BB7/SD7 160 fékkel. Nem gondoltam volna hogy így harap bekoptatlanúl
#1760
Írta 2013. szeptember 12. - 11:53

Ezért mondom, hogy rá kell segíteni a hátsóval. Igenis, rá kell szokni a párhuzamos, de finom használatra. Én a 65 kilómhoz vettem xt-t, ami nyilván túlbiztosítás, de ha neked 22-es vázad van, akkor ahhoz a magassághoz nyilván komolyabb testsúly tartozik, és ha nagyokat lejtõzöl, akkor lehet, hogy az slx határeset.Kona XC/BC csak 105mm-es. Tegyük hozzá, 22"-os vázon. Miért nagypapás ez?
Gyárilag gyantás, de már IceTech fémes van benne.
Ez igaz, de szerencsétlen Rebat nem csavarná szét a Saint?
btw, érezni a különbséget a gyantás és a fémes között?