énis kerestem, már találtam is, aztán kiderlt hogy nem telejsen úgy müködik ahogy, azaz a zoggie adaptert le kell szedni elöbb utána mehet a 6 csavaros.
de ha valaki megtud valamit, szóljon légyszi nekem is!

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
rob said
van benne valami. meg kellene nézni azt a rugót, ami a fékbetétet fesziti a helyére.
QQC said
van benne valami. meg kellene nézni azt a rugót, ami a fékbetétet fesziti a helyére.Állítólag a betét mozgása okozza ahogy a tárcsa résein áthalad.... Én eddig ezt egy tárcsás kerékpárról sem hallottam.
van valami ötlet mi okozhatja a hibát, vagy merre induljak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
rocsipeti said
hát "logisztikailag" a hfx lenne a legjobb, mivel a dawg-on mag van, ugye 1 féle betét tárcsa stb, hasonló fékhatás.....avidra viszont kiváncsi lennék.....saint dh fék, én juicy hívõ vagyok, de a hfx karbonnak a legnagyobb a májerfaktora. szal az.
Paul Vitti said
Meg asszem vagy 40g-al könnyebb is az avidnál, ami cc-nél nem mellékes
Valeria Victrix said
A probléma nem az összegyógyításon van, hanem a fékfolyadékon. Míg a Shimano ásványit használ, addig a Hayes DOT-ot, amit a tömítések, tekintettel arra, hogy más anyaghoz vannak választva, nem nagyon tolerálnának. Elméletileg; ha tévednék, majd kijavítanak a guruk.
A sebesség mindent megold.
keszthelz2 said
A bbb puha(gyantás) betéteket gyárt.sziasztok
két kérdésem lenne:
vettem egy (pár) kék bbb fékbetétet...ez puha vagy kemény fajta inkább?
á másik kérdés hogy szerintetek érdemes-e ,lesz-e érdemi különbség ha 160-as helyett 180-as tárcsát vennék?(hátsó avid bb7)
A sebesség mindent megold.
rocsipeti said
Meg asszem vagy 40g-al könnyebb is az avidnál, ami cc-nél nem mellékes...a hfx karbonnak a legnagyobb a májerfaktora. szal az.
Bikertigger said
szerintetek a merev cc-gépre : juicy five, saint, vagy hfx karbon ?
160 as tárcsával....
MJani01 said
Még egy kérdés: hfx-9 tartálytömítést csak az x-factornál vagy máshol(speciális tömítésekkel foglalkozó boltban) is lehet kapni, mert 3400 ft egy új fedélért elég sok.
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!