Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#15682
Írta 2006. november 29. - 19:32

Nekem 525öm van, de a gyári kistárcsával hát...
Most cserélem le elöl 203asra.
#15684
Írta 2006. november 29. - 12:48

élettartamra nemhiszem.A monobody az élettartamra is kihatással van? Pl. kevésbé valószínû hogy szivárog az olaj? Vagy csak a fékerõre van hatással?
edit:A center lockos tárcsák mind kompatibilisek?
2-féle centerlock van, a saint és a többi. a saint nagyobb belsõ átmérõvel van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15685
Írta 2006. november 29. - 08:17

#15686
Írta 2006. november 29. - 02:53

lx-deore két részbõl van összecsavarozva, felette meg monobody. emiatt szerintem egy deore fék deore fékkarral meg egy jobb 6csavaos tárcsával _nagyon_ büntetõ kombó, még jobban, mint az eddigi deore fékek!! ha csak 90%-a is a teljesítménye az én xt-mnek, akkor azt mondom, annyi pénzért, sõt, még kicsivel drágábban sem lehet jobb féket venni. és biztos hogy nincs 10% különbség amiatt, mert az egyik monobody a másik meg nem...
A monobody az élettartamra is kihatással van? Pl. kevésbé valószínû hogy szivárog az olaj? Vagy csak a fékerõre van hatással?
edit:A center lockos tárcsák mind kompatibilisek?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#15687
Írta 2006. november 27. - 14:57

nade akkor még valahogy ki kell szednie a bent maradt csavart. meg ha jól értem, akkor a feje eleve le van törve a csavarnak, vagy nem?
tényleg, zetor voltam....
#15688
Írta 2006. november 27. - 08:52

de , a feje elment , meg a csavar fele is és csak annyi maradt bent , hogy az anyban
szóval ez a nagy bajom , és nem akarok agyat venni , ezt is most vettem nemrég
köszi a segítséget
Csavarkihajtó. Csak óvatosan kell fúrni bele egy lyukat, és belehajtani ezt, ami egy kúpos, fordított menetes cucc, beleszorul, és ki tudod tekerni vele. Nagyon-nagyon óvatosan, és 3-asnál nagyobb furatot ne készíts.
#15689
Írta 2006. november 26. - 21:01

szóval ez a nagy bajom , és nem akarok agyat venni , ezt is most vettem nemrég
köszi a segítséget
#15690
Írta 2006. november 26. - 20:38

amúgy létezik csavarkihajtó.
bele kell vágni egy fordított menetet, majd belecsavarni egy fordított menetes csavart - mikor az megszorul, elkezdi kihajtani a beragadt csavarmaradékot.
#15691
Írta 2006. november 26. - 20:37

ésszel kell megfúrni, esetleg csak feléig megfúrod, és beleraksz valamit, amivel ki tudod tekerni a csavart.
#15692
Írta 2006. november 26. - 20:35

sziasztok
szeretném a segítségeteket kérni , abban , hogy beletört a tárcsarögzítõ csavar az agyba kérném a segítségeteket , hogy hogyan tudnám valamien módon kiszedni
mondtak olyat , h fúrjam ki , és valamivel szedjen ki a bentmaradt darabokat , de ezt nem tartom jó ötletnek , mert a menet elszállhat , és túl lehet fúrni , ami nem túl jó dolog
segítségeteket elõre is köszi
Csak a csavarnak a fejét fúrd le, akkor már elengedi a tárcsát.
#15693
Írta 2006. november 26. - 19:17

szeretném a segítségeteket kérni , abban , hogy beletört a tárcsarögzítõ csavar az agyba kérném a segítségeteket , hogy hogyan tudnám valamien módon kiszedni
mondtak olyat , h fúrjam ki , és valamivel szedjen ki a bentmaradt darabokat , de ezt nem tartom jó ötletnek , mert a menet elszállhat , és túl lehet fúrni , ami nem túl jó dolog
segítségeteket elõre is köszi
#15694
Írta 2006. november 26. - 16:38

#15695
Írta 2006. november 26. - 14:11

Szevasztok! Nem tudja valaki véletlenül, h ha a (bb5) mozgó fékpofáját amikor visszaengedem a féket akkor még lehet rajta 1 kicsit visszapöckölni. Az baj vagy nem?
Madzagosak már csak ilyenek.
Sziasztok!
Ma kicsit megtakarítgatam a fékemet (jucy 7) gondoltam akkro már rendesen megcsinálom és kicsit a féktesten belül is megtisztitom és bezsirozom a fogaskerekeket! Aki Látott már ijet tudja mirõl beszélek! Na szóval kiszedtem a fékkart a testbõl, a nyomorudat, a kis gumiharangot! Mögötte van egy fémhenger felbordázva (igy lehet állítania nyomáspontot) na szóval ezt a kis hengert is kiszedtem! Mögötte egy fehér müanyag volt.. (ezt már nemszdtem ki...) itt kifolyt 2-3 csepp olaj. Eza fékolaj volt vagy mi??? Lehet, hogy gyárilag raktak oda pár csepet, hogy fékkarban a kis rugo meg a müanyagok és szimeringek kenve legyenek?? Akit tud errõl valamit írjon! Köszi!
Nem köllött vón cseszegetni.

#15696
Írta 2006. november 26. - 13:43

akkor légtelenítsd.
szerintem
#15697
Írta 2006. november 26. - 13:25

#15698
Írta 2006. november 26. - 09:05

#15699
Írta 2006. november 26. - 08:36

#15700
Írta 2006. november 25. - 16:52

Ma kicsit megtakarítgatam a fékemet (jucy 7) gondoltam akkro már rendesen megcsinálom és kicsit a féktesten belül is megtisztitom és bezsirozom a fogaskerekeket! Aki Látott már ijet tudja mirõl beszélek! Na szóval kiszedtem a fékkart a testbõl, a nyomorudat, a kis gumiharangot! Mögötte van egy fémhenger felbordázva (igy lehet állítania nyomáspontot) na szóval ezt a kis hengert is kiszedtem! Mögötte egy fehér müanyag volt.. (ezt már nemszdtem ki...) itt kifolyt 2-3 csepp olaj. Eza fékolaj volt vagy mi??? Lehet, hogy gyárilag raktak oda pár csepet, hogy fékkarban a kis rugo meg a müanyagok és szimeringek kenve legyenek?? Akit tud errõl valamit írjon! Köszi!