CL-os agyon hagyományos tárcsát használok, ugyebár átalakítóval (shimano)
a seeger gyûrûnek van valami értelmi lényege, azon kivül hogy rezonál szinte folyamatosan?
jól látod, kb. ennyi az értelme.
(meg elvileg ha lelazulna, akkor... :-) )
CL-os agyon hagyományos tárcsát használok, ugyebár átalakítóval (shimano)
a seeger gyûrûnek van valami értelmi lényege, azon kivül hogy rezonál szinte folyamatosan?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
vagy veszel gyári csavarszettet, bringaboltban
pl Shimano.
(pl régebbi RS villákba nem jók a csavarboltos csavarok)
Izomtéridõninja-geológus!
hengeres fejû imbusz nyílásos 8.8 vagy 12.9 es M5x10 csavar kell neked
Izomtéridõninja-geológus!
Nem tartozik szorosan a témához, de:
Észrevettem, hogy hátul a tárcsacsavarokból hiányzik egy.Úgy döntöttem, lecserélem az összeset.
Csak a kifejezetten tárcsacsavarokat érdemes megvenni, vagy elég a normál hatlapfejû csavar is?
A kiképzésükben/anyagukban különböznek?Normál csavarból is van többféle, milyen adatokra figyeljek oda?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Izomtéridõninja-geológus!
nyilván pénzügyi indokok is vannak (gondolom a sramnál is ingyen van a juicy3 ha kell belõle 200.000 darab), de én találkozom a külföldi nagykerek tapasztalataival is. és azok az adatok nem hazudnak. ahogy figyeltem igyekeznek "troublefree" cuccokat építeni fel a biciklikre.Én nem látom ennyire egyértelmûnek és logikusnak az említett cég választásait, de ezt majd kitárgyaljuk egyszer személyesen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
a specialized leállt a magurák alkalmazásával, mert a szokásosnál több volt a garanciális probléma a mártákkal. mondjuk a 485-ös shimano-val is leálltak, mert az elsõ szériája annak is egy valag bélsár.Most akkor soroljam, milyen fékeket láttam, ami fosta az olajat? Nem kéne általánosítanunk. No és mitõl annyira népszerû a tengerentúlon? Biztos nem attól, hogy szar. Azért érdekes, hogy német cégként erõsebb a nagy víz túloldalán, mint Európában.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Nekem Stroker Trail van, és a hátsó nagyon frankón elvan a XT tarcsával is, de az elsõ nem szerette a nagyon hasonló Grimeca tárcsát. Ezért vettem Hayes V8-at hátha azzal majd... Hát jobb vele, de még kell neki pár hosszabb lejtõ, mert még mindig gyengélkedik. Érdekes módon ha kicsit jobban felmelegszik, akkor utána mintha jobban fogna, de egyenlõre múlandó az ereje. Na de majd ma is adok neki 3-400 méter szintet lefele, és talán akkor már szeretni fogja egymást a tárcsa és a betét...
Igazad van. Tényleg profi vagyok.
az uj magurak eleg jok. a julie-t nem probaltam, de a louise-ok es a marta engem meggyozott. ha nem lennek ekkora shimano manias, akkor nalam alternativa volna.
itthon csak bbb-t lehet kapni az meg konkrétan nagyon szar bele (tudom hogy héjszbe meg avidba jó, sajna a magura betétjük nem sikerült)5 ev garanciat vallalnak ra a gyarban folyas ellen. pont azert hogy az ilyen beidegzodest vegre kiirtsak az emberekbol. senki mas nem csinal ilyesmit. szerintem rajottek a problemara, es orvosoltak.
magura fekpofat pedig szinte minden aftermarket pofagyarto csinal. KoolStop EBC Goodridge BBB Clarks satobbi
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960