Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#10081
Posted 2008. October 17. - 19:43

#10082
Posted 2008. October 16. - 21:45

#10083
Posted 2008. October 16. - 19:05

A sebesség mindent megold.
#10084
Posted 2008. October 16. - 14:19

Kivánok,
utolsó mozzanatként eljutottam oda,hogy légteleníteni kellene egy SLX szettet.
A kérdés az,hogy mûködik a dolog felszerelt állapotban tárcsával fékpofával,vagy
csak azzal a sárga betéttel amit adtak a csomagba.
simán lelégtelenítheted a féket felszerelt állapotában is.
persze az olaj töltéskor a pofát ki kell venni, de ez minimális idö ill munka.
én személy szerint úgy csinálnám, h fékkar vízszintesbe állít.
dugattyúkat kinyomnám és letakarítanám még a légtelenítés elött. pofát kivenni. fékkar tartály fedél levéve. olajat leszívni. uj olajat átnyomni.
aztán a pumpálgatást már csinálhatod rendes pofával a tárcsán vagy sárga vacakkal....
#10085
Posted 2008. October 16. - 13:33

A Break Therapy-nak (meg másoknak is) volt régen olyanja, ami a v-fék konzolra terhelt rá. De valaki valahol linkelt egy másik házi megoldást is a kérdésre. Szóval nem olyan nagy dolog az egész

#10086
Posted 2008. October 16. - 13:30

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10087
Posted 2008. October 16. - 01:42

Nem teljesen ebben az állapotban, mint mondtam. A vastag kötegelõk lekerültek, és kapott egy szép lapos alut rudat az láncvillához csavarozva egy meghajlított acél U darabbal. Ez így simán jól mûködött.nem akarom elhinni h ez 1 évig müködött :chin:
nyugtass meg: oda lett hegesztve utána rendesen ugye?
Aztán 1 év múlva megrepedt a fejcsöve a bringámnak (nem emiatt

#10088
Posted 2008. October 15. - 22:42

utolsó mozzanatként eljutottam oda,hogy légteleníteni kellene egy SLX szettet.
A kérdés az,hogy mûködik a dolog felszerelt állapotban tárcsával fékpofával,vagy
csak azzal a sárga betéttel amit adtak a csomagba.
#10089
Posted 2008. October 15. - 21:39

nyugtass meg: oda lett hegesztve utána rendesen ugye?
#10090
Posted 2008. October 15. - 21:28

#10091
Posted 2008. October 15. - 21:27

Meg lehet oldani okosba is, ha annyira kell a dolog:
6 éve csináltunk ilyet a CrMo Crux vázamra
Késõbb még barkácsolt hozzá a mester egy cuccot, ami átadott kicsit a támvilla terhelésébõl a láncvillára is. Aztán használtam majdnem egy évig...
gyász.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#10092
Posted 2008. October 15. - 19:27

6 éve csináltunk ilyet a CrMo Crux vázamra
Késõbb még barkácsolt hozzá a mester egy cuccot, ami átadott kicsit a támvilla terhelésébõl a láncvillára is. Aztán használtam majdnem egy évig...
#10093
Posted 2008. October 15. - 18:05

nade az is ~20ezret karistol asszem. szóval. Ahogy felettem írták.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10094
Posted 2008. October 15. - 17:59

#10095
Posted 2008. October 15. - 17:21

caprine cherokee
Ez az az árkategória, amire nem érdemes költened. A tárcsásítás többe kerülne, mint a bicód ára (új kerékszett tárcsás agyakkal, fékek megvétele, új teleszkóp stb.). Használd így egészséggel, s gyûjts egyes jövôbeni jobb bringára.
#10096
Posted 2008. October 15. - 15:08

#10097
Posted 2008. October 15. - 14:59

milyen biciklirol van szo?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10098
Posted 2008. October 15. - 14:52

#10099
Posted 2008. October 15. - 06:30

MX-4 -tõl nem várnék el sokmindent. Ebike-on úgy volt feltüntetve, hogy a világ legolcsóbb tárcsaféke.
Nézd, az elözõ bicomon Hayes Stroker volt, ezen gyárilag ez. Nekem erõs meglepetés volt, hogy milyen jo. Csendes, erõs, az egyetlen hiba amit észrevettem rajta, hogy egy hosszabb lejtmenetnél hamarabb melegedett be mint a Stroker (az egyáltalán nem melegedett). Ez a 100kg-os sulyomhoz nekem bõven jó. Igy nézve már nem biztos hogy megvenném a Strokert annyival többért, ha ez ennyit tud.
#10100
Posted 2008. October 15. - 06:27

ha a fix fékpofát tekerted közelebb akkor csak javulhatott, ha a féktesetet álítgattad akkor lehet hogy a pofák most nem párhuzamosak a tárcsával és ezért ujra kell kopnia(de jobb ha párhuzamosra állitod)
ööö, az egyik fékpofa fix. A kerék felõlit állitgattam. Amugy már jobb, tegnap este tekertem kicsit...