Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#881
Posted 2015. June 11. - 22:31
Köszi
#882
Posted 2015. June 11. - 22:27
Hát,szakmaibbra gondoltam,kb ez volt a rá beszélő duma is
pontosan 52,5 %-al nagyobb fékerőt és 32%-al jobb adagolhatóságot fox tapasztalni.
így jó ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#883
Posted 2015. June 11. - 20:04
#884
Posted 2015. June 11. - 20:03
Jó lesz!
(Most jó? )
----
Az lenne a méglegjobb, ha holnap szépen leírnád, milyen különbséget éreztél, s (első próbák alapján) megérte-e beleugranod a cserébe. Na az rendben lesz, biztos fognak sokan örülni a hozzászólásnak!
Ne aggódj,nem kötekszel,megszoktam...de a kérdésedre...Hát valami megnyugtató válasz kéne ,mert nem néztem utána,és gondolkodás nélkül belementem az üzletbe,és most ha már kifizettem,akkor kipróbálás előtt kíváncsi vagyok...
Edited by mgy, 2015. June 11. - 20:05.
#885
Posted 2015. June 11. - 19:44
#886
Posted 2015. June 11. - 19:35
Nem kötekedni akarok, de erre a kérdésre mi lenne a jó válasz szerinted?
S mit változtatna itt bármilyen válasz azon, mit érzel majd holnap?
Sziasztok,sima alap shimano bl-m485 hidraulikus fékem van 180-as formula R1 tárcsával .
Elvileg holnap felkerül a helyére egy SLX.
A kérdésem, kb mekkora javulásra számítsak,fékhatás,és a fékkar komfort szempontjából? Köszi
( 102 kg vagyok )
- zeezoltano likes this
#887
Posted 2015. June 11. - 19:33
Elvileg holnap felkerül a helyére egy SLX.
A kérdésem, kb mekkora javulásra számítsak,fékhatás,és a fékkar komfort szempontjából? Köszi
( 102 kg vagyok )
#888
Posted 2015. June 09. - 20:31
#889
Posted 2015. June 08. - 21:51
Be lett állítva a féknyereg az új kerékhez?
persze, bár itt kérdéses a beállítás minősége
Első felrakásnál (tavaly csak kipróbálva lett, télen elvittem vágatni a csövet, görgőn volt a bringa) mondjuk ez is mintha egyszerűbben ment volna: laza csavaroknál ráfogtam a fékkarra, meghúztam, kész. most kicsit igazgatni kellett. De a tárcsában is volt egy kis nyolcas, amiatt is lehetett, már nem igazán tudom.
Várom a hátsó féket, addig nem akarok megint kimenni vele, amíg nincs egy tartalék
#890
Posted 2015. June 08. - 21:39
Köszi,de talán 100km sincs a fékben.. Nemrég volt szervizben, csövet rövidíttettem, ennyi extra történt vele. Nem vettem észre más furát, féktisztítót is kapott gazdagon.
Be lett állítva a féknyereg az új kerékhez?
#891
Posted 2015. June 08. - 20:05
Nem, lentebb tárgyaltuk már a témát, más lesz ott a gond, nekem régi XT fékem mikor már haldoklott akkor produkált eszméletlen csikorgást, kikopott, billegtek a dugattyúk.
#892
Posted 2015. June 08. - 12:54
Az létezhet, hogy Ice-tech tárcsát sokkal tovább tart bekoptatni? Shimano SM-RT68-M.
Eddig 6 csavaros Avid tárcsáim voltak, azoknak elég volt egy hosszabb lejtő, hogy elkezdjenek fogni..
Ez ilyen hülye hullámos is (a kivágások pereménél látszik egy kis egyenetlenség, és a kopásnyom is mutatja, hogy nem teljesen sík a felület), és egyrészt még alig kezdett el fogni, másrészt olyan éktelen csikorgást én még nem hallottam bringából, mint amit ez produkál.
Ha ezt tudom, inkább adapterezek...
Minden más ugyanaz, pontosabban a kerék is más, azért lett ugye centerlock...
Nem, lentebb tárgyaltuk már a témát, más lesz ott a gond, nekem régi XT fékem mikor már haldoklott akkor produkált eszméletlen csikorgást, kikopott, billegtek a dugattyúk.
#893
Posted 2015. June 08. - 10:58
Az létezhet, hogy Ice-tech tárcsát sokkal tovább tart bekoptatni? Shimano SM-RT68-M.
Eddig 6 csavaros Avid tárcsáim voltak, azoknak elég volt egy hosszabb lejtő, hogy elkezdjenek fogni..
Ez ilyen hülye hullámos is (a kivágások pereménél látszik egy kis egyenetlenség, és a kopásnyom is mutatja, hogy nem teljesen sík a felület), és egyrészt még alig kezdett el fogni, másrészt olyan éktelen csikorgást én még nem hallottam bringából, mint amit ez produkál.
Ha ezt tudom, inkább adapterezek...
Minden más ugyanaz, pontosabban a kerék is más, azért lett ugye centerlock...
#894
Posted 2015. May 24. - 07:17
A fémes nem "eszi" nagyon a tárcsát? Fékezéskor a hangja valóban erősebb mint a gyantásé?
Nem és igen
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#895
Posted 2015. May 23. - 21:27
A fémes nem "eszi" nagyon a tárcsát? Fékezéskor a hangja valóban erősebb mint a gyantásé?
#896
Posted 2015. May 23. - 20:54
Én igazából csak azért kérdeztem, mert 1000km van biciklimben és az első betétek eléggé megkoptak már (gyantás) igaz folyamatosan kapja a Börzsöny lejtőit, meg 80kg is vagyok.
És most azon variálok hogy milyet rendeljek hozzá, hogy legyen itthon tartalékba.
Én elől fémes/hűtőbordás 180-as tárcsa, hátul gyantás/hűtőbordás 160-as tárcsa.
Edited by gaboca1, 2015. May 23. - 20:56.
#897
Posted 2015. May 23. - 20:06
Én igazából csak azért kérdeztem, mert 1000km van biciklimben és az első betétek eléggé megkoptak már (gyantás) igaz folyamatosan kapja a Börzsöny lejtőit, meg 80kg is vagyok.
És most azon variálok hogy milyet rendeljek hozzá, hogy legyen itthon tartalékba.
én mindenképp a fémes betétet javaslom!
vagy alternatívának a superstar-tól a kevláros megoldást: http://www.superstar...sc-brake-pads/
más: icetech vs standard alubakos xt élettartamáról tud valaki nyilatkozni? a 180-as icetech tárcsáimnak mintha lenne már egy kis válla, pedig alig mentek egy szezont.
#898
Posted 2015. May 23. - 18:39
Én igazából csak azért kérdeztem, mert 1000km van biciklimben és az első betétek eléggé megkoptak már (gyantás) igaz folyamatosan kapja a Börzsöny lejtőit, meg 80kg is vagyok.
És most azon variálok hogy milyet rendeljek hozzá, hogy legyen itthon tartalékba.
#899
Posted 2015. May 23. - 18:09
Igen. Előre bordásat, hátra simát.
Nem tudom (ezért kérdezem is!) mennyivel eszi gyorsabban a tárcsát, mert más hibáját nem nagyon látom.
Fémeset tettél helyettük?
#900
Posted 2015. May 23. - 18:03
XT-t, XTR-t láttam az elmúlt két évben, mindkettőben gyantás volt.
Az XT-é elment Szilvás maratonra, csak elfelejtett visszajönni, az XTR-ből való pedig az apróban kezdte pályafutását.
Fémeset tettél helyettük?