Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#6721
Posted 2010. May 26. - 09:21
#6722
Posted 2010. May 26. - 00:09
ritka, de láttam már ilyet. (az elsõ gen. centerlockos xt tárcsákon, anno vagy 2-3 éve)Sziasztok!
Tapasztalt már valaki olyat, hogy a centerlockos tárcsa szegecsei megadták magukat és a tárcsa lötyög a bakon? Ilyen esetben a benne lévõ szegecsek hidraulikus présen való újrapréselése megoldást jelenthet, vagy rövid idõn belül újra kilazul? Esetleg újraszegecselés? Vagy kuka? Erre gondolni sem merek, alig 500 km van benne.
Egyébként SLX SM-RT64-es tárcsáról van szó.
Elõre is köszönöm a válaszokat!
vigyed vissza a boltba ahol vetted, és szerintem cseréljük.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6723
Posted 2010. May 25. - 20:37
szal bukta.....nem baj hamarost ugyis visszatérek majd 6 csavarra
#6724
Posted 2010. May 25. - 20:34
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6725
Posted 2010. May 25. - 20:26
#6726
Posted 2010. May 25. - 20:12
Nem mondod:-)nem a fogak lötyögnek a tárcsán, hanem a szegecsek az alubakon
És az alubak ugye a centerlokkal rögzítve van,ami minden egyes fékezésnél üt egyet mert elmozdul.
#6727
Posted 2010. May 25. - 19:58
#6728
Posted 2010. May 25. - 18:30
#6729
Posted 2010. May 25. - 17:55
A mûködést valóban nem befolyásolja,de lényegében kuka a tárcsa.Rosszabbik esetben pedig a lötyögés kinyírhatja az agyat is.Sziasztok!
Tapasztalt már valaki olyat, hogy a centerlockos tárcsa szegecsei megadták magukat és a tárcsa lötyög a bakon? Ilyen esetben a benne lévõ szegecsek hidraulikus présen való újrapréselése megoldást jelenthet, vagy rövid idõn belül újra kilazul? Esetleg újraszegecselés? Vagy kuka? Erre gondolni sem merek, alig 500 km van benne.
Egyébként SLX SM-RT64-es tárcsáról van szó.
Elõre is köszönöm a válaszokat!
#6730
Posted 2010. May 25. - 15:51
#6731
Posted 2010. May 25. - 12:45
#6732
Posted 2010. May 25. - 10:25
Tapasztalt már valaki olyat, hogy a centerlockos tárcsa szegecsei megadták magukat és a tárcsa lötyög a bakon? Ilyen esetben a benne lévõ szegecsek hidraulikus présen való újrapréselése megoldást jelenthet, vagy rövid idõn belül újra kilazul? Esetleg újraszegecselés? Vagy kuka? Erre gondolni sem merek, alig 500 km van benne.
Egyébként SLX SM-RT64-es tárcsáról van szó.
Elõre is köszönöm a válaszokat!
#6733
Posted 2010. May 24. - 21:52
ez a videjo tok mas mint ami a leirasban van. .O
felulre ures fecskendot rak, es mar legelejen behuzza a fekkart. pdf szerint negyed fecskendo, es alulrol toltes utan huzza be.
akkor huzzam mar be a legelejen a fekkart?
elso fek volt ez epp.
Úgy csináld, ahogy a gyári videóban, hacsak nem akarod leszedni a kiegyenlítõ tartály tetejét, hogy alapos, de igen babra munkát végezz!
YouTube - AVID Bleed Procedure
YouTube - Avid_Juicy7_Bleed
#6734
Posted 2010. May 24. - 21:44
a problémáid beállítástól, bekopástól, valamint környezõ alkatrészektõl is függnek.
rugalmas kerék mellett ugyan úgy rezonálhat.
#6735
Posted 2010. May 24. - 21:31
#6736
Posted 2010. May 24. - 11:40
felulre ures fecskendot rak, es mar legelejen behuzza a fekkart. pdf szerint negyed fecskendo, es alulrol toltes utan huzza be.
akkor huzzam mar be a legelejen a fekkart?
elso fek volt ez epp.
#6737
Posted 2010. May 24. - 11:22
#6738
Posted 2010. May 24. - 10:59
#6739
Posted 2010. May 24. - 10:56
alurol felnyomom az olajat, fent elzarom a piros bigyot, aztan behuzom tokig a fekkart. alul a fektestnel elvileg huzigalni kell a fecskendot, hogy kijojjenek a bubik. de kb ezerevig huzigalom, folyamat jonnek a bubik es nem fogynak el.
hol rontom el? termeszetesen kipocogtettem a levegot a legelejen a fecskendobol, es ugy rakom ra hogy nincs levego a csoben.
kosziiii!