Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#9961
Írta 2006. március 10. - 13:16

Egyébként meg a Cannondale a legjobb, mert belemegy a saint:D
#9962
Írta 2006. március 10. - 13:13

#9963
Írta 2006. március 10. - 13:07

dobáljatok + nyugodtan, de kiindulva bizonyos madeinusa feliratú termékek általános minõségébõl (most nem a cdalere gondolok nyalván) én 100 x inkább választanék egy tajvani robotok (áramot és nem rizst zabáló robotra gondoltam) által varrt kiváló anyagból készült speckót mint egy akármiluen hm in usa cuccot....most pusztán a gyártási tecnoligiára értve, és a mûködési elvet és egyéb szubjektív szempontokat figyelmen kívûl hagyva...bár a közeljövõbem men fenyeget a dh gép beszerzésenek veszélye
és ne legyen belõle 8 oldal meddõ vita, ez csak az én véleményem...
Olyan bringát kell nézni ami jó, leszarva hogy hol készül.
Egyébként két tökéletes dh gép van a földön, a demo8 és a sunday!
A többi meg "okés";)
#9964
Írta 2006. március 10. - 12:34


Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9965
Írta 2006. március 10. - 12:21

A High Octane nincs ennyi. Nagyon konnyu vaz.
Valahol fel volt irva hogy mennyi pontosan, de most nem talalom.
I`m as fast as nobody!
#9966
Írta 2006. március 10. - 11:34

#9967
Írta 2006. március 10. - 11:28


és ne legyen belõle 8 oldal meddõ vita, ez csak az én véleményem...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9968
Írta 2006. március 10. - 11:05

a különbség az, hogy a demot ferde szemû gyerekek által irányított gépsorok csinálják a cannondale meg ugye "handmade in usa". szóval a specializadnál valszeg az innovációra megy el a lóvé, míg a kancsinál a handmade feliratra.
#9969
Írta 2006. március 10. - 11:03


még kb. egy hétig.
#9970
Írta 2006. március 10. - 10:57




de azért maradjunk annyiban, hogy olcsóbb elõállítani egy egyforgáspontos valamit és utána lecsiszolgatni a heggesztéseket (az nagyon tetszik, tényleg szép) és végül ugyanannyiért árulni mint mondjuk egy agyonforgáspontozott demot.
#9971
Írta 2006. március 10. - 10:49

helyesbítek: olcsóbb elõállítani
de most megint kis himbakaros megoldás van, szóval újra kezdenek bonyolítani.
olcsóbb lenne tajvanban gyártatni,gépsorokon vagy nem lecsiszolni a hegesztéseket. mégsem teszik.
#9972
Írta 2006. március 10. - 10:36

énis éppen ezen gondolkodtam miért hagytáka hiprszuper felfüggesztéseket, és tértek vissza az egyforgáspontosra.a cannondale sosem volt olcsó. sõt így is drágább, mint az ultrainnovatív egyéb cégek.szóval nem hiszem,hogy az ár számít nekik.
lehet hogya kifinomultabb hiperszuper felfüggesztés által jelentkezõ többlettömeg valamint a rosszabb felfüggesztés és az alacsonyabb súly közötti versenyben az utóbbi a nyerõ?
#9973
Írta 2006. március 10. - 10:35



#9974
Írta 2006. március 10. - 10:26

vagy mert olcsóbb elõállítani?
a cannondale sosem volt olcsó. sõt így is drágább, mint az ultrainnovatív egyéb cégek.szóval nem hiszem,hogy az ár számít nekik.
#9975
Írta 2006. március 10. - 10:24

érdekes a középcsapinál az a lemeznyúlvány hátra. gyári láncfeszítõ?
#9976
Írta 2006. március 10. - 10:13

#9977
Írta 2006. március 10. - 10:06

szóval õk már akkor csináltak virtuális felfüggesztést,amikor mások még talán csak gondolkodtak rajta. azóta meg inkább visszatértek az egyforgáspontra.
biztos azért mert az rosszabb...

#9978
Írta 2006. március 10. - 09:58

újra egy Cannondale ritkaság:
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
nem értemén ezt a vázat konkrétan a hajtás nem tiszta. mi akar ez lenni?
#9979
Írta 2006. március 10. - 09:42

4350g +tag
hát, Vole akkor az elég messze van a 2900 grammos geminitõl meg a 3100 grammos lapierre-tõl. ja, persze tudom; ezek nem dh vázak...

újra egy Cannondale ritkaság:
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
#9980
Írta 2006. március 10. - 09:16
