Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#1641
Írta 2010. március 11. - 00:38
Pont ezért viszont elég kicsi lesz az esélye, hogy találsz egyet, ami nem fáradt még meg az évek alatt.
Bár ez a konkrét típus (RM7 Wade Simmons Edition) 1 évvel késõbbi, mint gondolod, 2003-as.
#1642
Írta 2010. március 11. - 00:20
ez elég régi tipus 2002 es
de nekem ez jön be
mér tudom is h mivel fogom felszerelni:)
#1643
Írta 2010. március 10. - 23:57
ha mindenképpen ilyet akarsz nézz szét ebay-en, hátha
megcsinálni sokkal többe kerülne
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1644
Írta 2010. március 10. - 23:50
Tud valaki olyan embert aki egyedi elképzelésû vázamat megcsinálná?
Vagy van egy váz ami nagyon tetszik tud valaki ilyet eladót? nem kell semmi csak maga a váz.
#1645
Írta 2010. március 10. - 21:24
Esetleg valakinek van még ötlete ?
#1646
Írta 2010. március 10. - 20:23
Sziasztok !
Volna egy kérdésem !
Darabokra szedtem Stumpjumper Fsr Xc vázamat. A forgáspontokban ahol csapágy volt azt kicseréltem, ahol csak persely azokból kitakarítottam a koszt.
Most hogy raknám össze nem tudom eldönteni hogy azokba a forgáspontokba ahol csak persely van oda kell e valamiféle zsír kenõanyag, vagy nem mivel a zsírba csak beleragadna a kosz, por és az csak rontana a forgáson és még bemarná is a perselyt. A szétszedéskor egy gramm zsírt se találtam sehol, és ahogy látom a perselyes forgáspontból kettõ féle van, egyikben mûanyag perselyben forog valami spéci alu tengely, a másikfajtában pedig ez a valamivel bevont alu tengelyen szintén alu persely forog.
Tehát kenjem vagy nem ?
Én azt javaslom, hogy mindenképp tégy kenõanyagot két egymáson súrlódó alkatrész közé.
Mindegy milyen anyagból van, érdemes kicsit megkenni õket.
A zsír valóban szedi a koszt, de a jól illesztett alkatrészek közti vékony zsírrétekbe már nehezen jut be. Persze extrém sarazás vagy nagynyomású mosás esetén oda is bekúszhat.
Azért a többiek véleményét is hallgasd meg, hátha a Stumpjumper Fsr Xc váznál máshogy kell eljárni.
#1647
Írta 2010. március 10. - 19:49
Volna egy kérdésem !
Darabokra szedtem Stumpjumper Fsr Xc vázamat. A forgáspontokban ahol csapágy volt azt kicseréltem, ahol csak persely azokból kitakarítottam a koszt.
Most hogy raknám össze nem tudom eldönteni hogy azokba a forgáspontokba ahol csak persely van oda kell e valamiféle zsír kenõanyag, vagy nem mivel a zsírba csak beleragadna a kosz, por és az csak rontana a forgáson és még bemarná is a perselyt. A szétszedéskor egy gramm zsírt se találtam sehol, és ahogy látom a perselyes forgáspontból kettõ féle van, egyikben mûanyag perselyben forog valami spéci alu tengely, a másikfajtában pedig ez a valamivel bevont alu tengelyen szintén alu persely forog.
Tehát kenjem vagy nem ?
#1648
Írta 2010. március 10. - 15:24
(gugli nem segít, mert sehol nem látok ilyen adatot geometria táblában)
köszi.
#1649
Írta 2010. március 09. - 21:42
#1650
Írta 2010. március 09. - 07:20
#1651
Írta 2010. március 08. - 22:53
Az lenne a kérdésem, hogy az UMF Hardy 1 Team vázba csak 10 milis, vagy 12 milis hátsó agy is belemegy??
Elõre is köszönöm a választ!
#1652
Írta 2010. március 08. - 20:29
Volt egy 2002-es Mongoose Fairlane vázam, ott is iszonyat gizda volt a tag befogásáért felelõs két lemezdarab, de tökéletesen megfelelt a célnak. (Végül kitörtem a váz fejcsövét. )csak nekem tûnik karcsúnak az a 2 vékonka lemezdarab ahova a rugóstag csatlakozik ?
A nemrégiben eladott Santa Cruz Heckler vázamnál pedig majdnem ilyen pozícióban állt a tag és hasonló véknya lemezbõl készültek. AM váz volt 150mm úttal és bírta a két lemez a komolyabb lejtõket és repkedéseket.
Én nem aggódnék a helyedben.
nem aggódom , csak igy olyan csirkének látszott. amúgy, ami gondom van azt 4el feljebb vázoltam, azt meg végülis úgysem ez az alaktrész okozza
ha meg 120+ specibõl akkor úgyis új enduro, ezt a 140-es stumpit meg kihagyom bringáslétem fejlõdéstörténetébõl
horses for courses ahogy a tanult cimboram mondana
nekem a hetvenpar kilommal a kona 140et mozgo vaza csak folosleges tokesuly volna, vastagabb csontozatu kollegak meg nyiklinyaklinak erezhetik a ket es fel kilo alatti yetimet. ugyanakkora rugout mellett
valamelyik gyar csinalta azt regen hogy az L/XL meretu vazak vastagabb csoszettbol voltak, meg nagyobb tarcsa, hosszabb hajtokar stb. kis odafigyeles, nagy koltseg, de van ertelme. nemtom ki volt ez, es nemtom csinaljak-e meg. gyanitom nem
nagyobb tárcsa, rövidebb-hosszabb stucni, rövidebb hkar azt a speci is, meg idén némely kona többek közt
a nagyobb vázaknál meg értellmesebb gyártók azért gondolom betervezik hogy egy 2 méteres ember különsebb túlsúly nélkül is könnyen üti a 110-120 kilót.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1653
Írta 2010. március 08. - 20:20
csak nekem tûnik karcsúnak az a 2 vékonka lemezdarab ahova a rugóstag csatlakozik ?
Volt egy 2002-es Mongoose Fairlane vázam, ott is iszonyat gizda volt a tag befogásáért felelõs két lemezdarab, de tökéletesen megfelelt a célnak. (Végül kitörtem a váz fejcsövét. )
A nemrégiben eladott Santa Cruz Heckler vázamnál pedig majdnem ilyen pozícióban állt a tag és hasonló véknya lemezbõl készültek. AM váz volt 150mm úttal és bírta a két lemez a komolyabb lejtõket és repkedéseket.
Én nem aggódnék a helyedben.
#1654
Írta 2010. március 08. - 20:18
Volt Cseke katalógus a kiállításon, abban ez volt:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Jó hosszú váz lesz ez is.
3 méretben kapható majdan: 17" 590mm , 18" 605mm és 19" 625mm felsõcsõhosszal, két felszereltség lesz, talán mindekettõ súlya 10kg alatti lesz, de az egyik biztosan!
Egyik sid és full xtr, a másik pedig reba és xt túlnyomórészt, elvétve xtr....
#1655
Írta 2010. március 08. - 20:16
nekem a hetvenpar kilommal a kona 140et mozgo vaza csak folosleges tokesuly volna, vastagabb csontozatu kollegak meg nyiklinyaklinak erezhetik a ket es fel kilo alatti yetimet. ugyanakkora rugout mellett
valamelyik gyar csinalta azt regen hogy az L/XL meretu vazak vastagabb csoszettbol voltak, meg nagyobb tarcsa, hosszabb hajtokar stb. kis odafigyeles, nagy koltseg, de van ertelme. nemtom ki volt ez, es nemtom csinaljak-e meg. gyanitom nem
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1656
Írta 2010. március 08. - 20:13
Volt Cseke katalógus a kiállításon, abban ez volt:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Jó hosszú váz lesz ez is.
Nagyon köszi a képet!
A színét elnézve nem ez lesz a kedvenc vázam.
Kösz még1x!
#1657
Írta 2010. március 08. - 20:03
megnéztem az én 2007-esemet, valóban picivel vaskosabb csak, (viszont nincs könnyítés benne) a linkplatje viszont sokkal ....és még az is érezhetõen kolbászabb mint a konáké volt. (persze Ti nem valószínû hogy éreznétek, jó eséllyel kell hozzá az ólómsúly ) de kezdem érezni a speci korszakom végét.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1658
Írta 2010. március 08. - 19:34
nem mindig a legkonnyebb vaz, a legvekonyabb telo stb az ami torik
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1659
Írta 2010. március 08. - 19:13
Csak neked.csak nekem tûnik karcsúnak az a 2 vékonka lemezdarab ahova a rugóstag csatlakozik ?
Itt lóg a falon a szobámban egy váz amin ugyanilyen vékonyka lemezdarab van.
A sebesség mindent megold.
#1660
Írta 2010. március 08. - 18:57
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Jó hosszú váz lesz ez is.