Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#1481
Posted 2010. May 28. - 22:11
#1482
Posted 2010. May 28. - 21:33
szerintetek egy országúti vázról kifûrészelni a hátsó támvillák közül a féktartó elemet mennyire jó ötlet?
elméletileg annak az alkatrésznek nincs fontos szerepe, csak a fék tartása, az meg nekem nem kell...
#1483
Posted 2010. May 28. - 12:47
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#1484
Posted 2010. May 28. - 11:45
Ha valaki tudja h merre találok magellan polarx tabletop-ot fekete színben megköszönném ha írna vki
#1485
Posted 2010. May 27. - 14:23
#1487
Posted 2010. May 27. - 09:35
#1488
Posted 2010. May 12. - 10:31
nekem az ára nem begyere, egy jóminõségû alu vagy acél váz jóval olcsóbban legyártható (a kivételek ellenére is), és az a pár 10 deka.... tudom, hogy valakinek számít, de nekem ennyit bõven nem érne meg
n
én sem a súlyáért vennék. hanem mert (ha olyan fajta persze) sokkal komfortosabb még a szkandiumnál is..bár nem nagyon tervezem merevfarú beszerzését, de pl egy karbon merida crossway vázat bármikor. (ha lenne olyan persze:) )
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1489
Posted 2010. May 12. - 09:27
Nem is nagyon volt anno szó róla, hogy a karbon sz*r és elfárad. Én speciel az országútimnál mindig tartok az eséstõl, mert csak könnyebben törik, mint az alu...Montira ezért nem kellene, ott mégiscsak többet esik az ember.
nekem az ára nem begyere, egy jóminõségû alu vagy acél váz jóval olcsóbban legyártható (a kivételek ellenére is), és az a pár 10 deka.... tudom, hogy valakinek számít, de nekem ennyit bõven nem érne meg
a merida tervezõje nyilatkozta, hogy a karbon váz gyártása nehezen gépesíthetõ, ezért drága, és vélhetõen ez így is fog maradni
persze láttam már akciósan elérhetõ(bb) áru karbon kerékpárt, de azért az még mindíg drága, illetve a minõségére még csak következtetni sem lehet szemrevételezés alapján
#1490
Posted 2010. May 11. - 11:16
#1491
Posted 2010. May 11. - 10:39
Ezt tudjuok sokan, hogy így van.... Meg nem is kapcsolódik az elõzõ hozzászólásokhoz
Én vagy elsiklottam fölötte vagy nem is írta senki hogy a karbon elfárad nekem is volt egy karbon vázam....igaz nem sokat használtam
#1492
Posted 2010. May 11. - 08:15
#1493
Posted 2010. May 09. - 22:24
Buruczki naplóját olvastam a rivális webszájton, és ott ejtett el egy ilyen félmondatot, hogy a karbon Magellan rendben volt.
Valamelyik XCO versenyen keszult kepeken latszik. Ha megtalalom, belinkelem.
Edit: van aki gyorsabb nalam.
Szlovakgyarmati XCO versenyen keszult par kep rola.
Forumbejegyzes: http://forum.bikemag...html#post973240
http://picasaweb.goo...587693981309490
Köszi."carbon magellan",már amennyi látszik belõle:
Már láttam többször képen, de eddig nem tûnt fel, hogy karbon lenne. De most hogy jobban megnézem, a középcsapágyházon látszik.
Majd jobban megnézem versenyeken.
A sebesség mindent megold.
#1494
Posted 2010. May 09. - 22:13
Ez olyan, hogy a világkupán is mentek SR Suntour matricás dh-villával....
Lenne annak hírverése szerintem ha karbont fejlesztene a magellan
hát a fejlesztene az tényleg érdekes lenne
de vehet katalogusvázat (mint a kelliz pl, vagy mit a fullis próbálkozásaik) bár presztizsen kivúl sok értelme nem lenne. legalábbis rövid távon garantált anyagi bukás.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1495
Posted 2010. May 09. - 22:09
Lenne annak hírverése szerintem ha karbont fejlesztene a magellan
#1496
Posted 2010. May 09. - 21:43
#1497
Posted 2010. May 09. - 21:41
Képet tudsz róla mutatni?
Valamelyik XCO versenyen keszult kepeken latszik. Ha megtalalom, belinkelem.
Edit: van aki gyorsabb nalam.
Szlovakgyarmati XCO versenyen keszult par kep rola.
Forumbejegyzes: http://forum.bikemag...html#post973240
http://picasaweb.goo...587693981309490
#1498
Posted 2010. May 09. - 21:24
#1499
Posted 2010. May 09. - 15:55
Buruczki mióta nyomul karbon Magellannal?
Képet tudsz róla mutatni?
A sebesség mindent megold.