Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#10341
Írta 2006. február 13. - 00:21
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10342
Írta 2006. február 13. - 00:17
A fejcsõszög állítás mûködése még nem tiszta, ergo nem tudom, ez a képesség megmaradna-e új bélés gyártása esetén (hagyományos csapihoz...a CKhoz) no meg a bélésnek igazán kemény anyag kell h ne nyúljon ki a fejcsõ.
Annyi az egész, hogy az új béléscsõ gyártásakor a belsõ furatot a két fejcsõszög állás közti szögeltérés felével kell megfúrni a bélés külsõ felületének függõleges szögéhez képes. Tehát ha 69 és 71 fokos fejcsövet akarsz akkor a fúrás szögét 1 fokkal kell megdönteni. Volt ilyen váza a Scottnak is.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10343
Írta 2006. február 13. - 00:12
nekem egy olyan cikk él az emlékezetemben, ahol direkt kihangsúlyozták, hogy NEM dirt váz, hanem nehezebb embernek való és azé izé hozé..
Én is úgy emlékszem, hogy világosan kihangsúlyozták, hogy a szögletesített baseballütõ csövektõl még nem lesz dirtgép belõle.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10344
Írta 2006. február 13. - 00:04
jorci meg éppen ertájmol
#10345
Írta 2006. február 13. - 00:01
amúgy a csövek vastagságától nem kéne hajlania, lásd a speckóm ami papírcsõvekbõl van és a sz@rt kirázza az emberbõl olyan merev....(azér is adom el)
vagy ippeg tudnék mondani más márkát aminek a 04-es vázait itt ott most kb magellan árban lehet kapni......csak azt mondanák elfogult vagyok....
A tavalyi Crux a csövek vékonysága miatt hajlik. Láttam már milyen a tavalyi Crux merevsége egy ~98 kilós ember közelében, aki csak megfogta a kormányt meg a nyerget, és vagy öt centit csavart rajta. Utánna én is négyet. Az olcsóbb Kona vázakat nem igazán ajánlom, a matricáján és a garanciajegyén kívül mûszaki színvonalát tekintve ugyanaz mint egy régebbi Schwinn-Csepel váz, aminél drágább és talán nem is erõssebb. (Olvastad az e havi tesztet?) Inkább a Giant Iguana vagy a Neuzer Cougar lehet még jó.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10346
Írta 2006. február 12. - 23:57
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#10347
Írta 2006. február 12. - 23:52
#10348
Írta 2006. február 12. - 23:51
mikor legutóbb voltam bent még fel voltak lógatva....ja nem 2 komplett bringa volt asszem összerakva.....vmi nekem nem tetszett bennük, de már nem emléxem mi....2002 körül
ott annyi bibi van h ha yól emléxem a cikk nem lenne segítség ha meg is találnám a Zújságot mert õ 1.5-ös vázat eszkábált belõle új fejcsõ beépítésével, engem meg a gyári érdekel, no meg esetleg vmi súlyadat/geo, stb
bár az is lehet h már nincs is abból a vázból, a Mali honlap nem a legmegbízhatóbbak közé tartozik
amúgy a legútobbi CM-en vmik bikemagos leányzó (tán Sziporka?) mintha vmi ilyesmivel (fairlane?) lett vón....meg a mostani újságban vhol az elején az elastic világítós mellény képeken is mintha ugyanÕ lenne mintha egy ilyen gépen.....
szal gyakorlati tapasztalat ügyben.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10349
Írta 2006. február 12. - 23:48
Malit ilyenkor ugyibár nem lehet felhívni, de
azért utánakerestem az archívumban a dolgoknak
Szóval a váz nem 1.5 még mindig és sajna integrált csapágyazással rendelkezik gyárilag... :-/
A fejcsõszög állítás mûködése még nem tiszta, ergo nem tudom, ez a képesség megmaradna-e új bélés gyártása esetén (hagyományos csapihoz...a CKhoz) no meg a bélésnek igazán kemény anyag kell h ne nyúljon ki a fejcsõ.
De valószínûleg az egész mind1 mert a 05-ös Mali katalógusban pl. nyoma sincs a váznak szóval nagy eséllyel már nincs belõle, az apróban lévõ 130-as használt változat meg csak giga alku mellett érdekelne,tag nélkül
Amúgy az integrált-hagyományos dologban azért nem voltam biztos mert a hirdetésben a srátz mellékelt FSA kormánycsapágyat ír... :x
Vagy lehet a 02-es modell tér el a késöbbitõl?
#10350
Írta 2006. február 12. - 23:42
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10351
Írta 2006. február 12. - 23:40
#10352
Írta 2006. február 12. - 23:40
nem eszkábált, az 1.5ös volt, és az "új" sherman breakout+t tesztelte vele, azé kellett sok rugóút:D
#10353
Írta 2006. február 12. - 23:39
ott annyi bibi van h ha yól emléxem a cikk nem lenne segítség ha meg is találnám a Zújságot mert õ 1.5-ös vázat eszkábált belõle új fejcsõ beépítésével, engem meg a gyári érdekel, no meg esetleg vmi súlyadat/geo, stb
bár az is lehet h már nincs is abból a vázból, a Mali honlap nem a legmegbízhatóbbak közé tartozik
#10354
Írta 2006. február 12. - 23:35
szintén 2003 körül
#10355
Írta 2006. február 12. - 23:34
hoss az a dagik alá tervezett valami, amit a bikemagban dirt bicónak teszteltek régebben, ezúton is gratulálnék a tisztelt szerkesztõségnek
nekem egy olyan cikk él az emlékezetemben, ahol direkt kihangsúlyozták, hogy NEM dirt váz, hanem nehezebb embernek való és azé izé hozé..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10356
Írta 2006. február 12. - 23:34
alapjáraton hagyományos fejcsapágyat fogad?
Maliék integráltat írnak de nem feltétlen hiszek nekik és sajna a kép alapján se lehet egykönnyen eldönteni.
ilyen vázról amúgy szubjektív info,vélemény?
lassan kezd összegyûlni a cash és még nem tudom mi legyen...
nem is olyan drága,kisker ár ~160 taggal
#10357
Írta 2006. február 12. - 23:32
a tesztre nem emléxem,,,,de aki full cc-geóval szeret dörtölni hát egészségére....az hogy kb ugyanaból a csõszettbõl van mint a coiler, az meg azért van mert tényleg 120+ra van szánva.....ja, al nem üti a mázsát, de nincs is pálcika súlyban
vele lehetne modellezni egy felnõtt embert meg a terheléseket:)
ha le van olcsózva a kona akkor persze
hoss az a dagik alá tervezett valami, amit a bikemagban dirt bicónak teszteltek régebben, ezúton is gratulálnék a tisztelt szerkesztõségnek
mellesleg 640 es (asszem) postomra senkinek semmi tipp ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10358
Írta 2006. február 12. - 23:25
vele lehetne modellezni egy felnõtt embert meg a terheléseket:)
ha le van olcsózva a kona akkor persze
hoss az a dagik alá tervezett valami, amit a bikemagban dirt bicónak teszteltek régebben, ezúton is gratulálnék a tisztelt szerkesztõségnek
#10359
Írta 2006. február 12. - 23:25
olcsós megoldás 1 Mali vagy egy Neuzer váz, ha még lehet kapni õket
a Mali a nehezebb,erõsebb változat, a Neuzer inkább maratonozós/CC-zõs
vagy egy használt Merida,Giant,Speckó... így az aprót böngészve
#10360
Írta 2006. február 12. - 23:20
idézem magam :nem lenne baj, vehetnék egy... konát
valóban, magellannál jobb, de nem annyival sztem mint amennyivel többe kerül, és mindenkinek az van, nem elég presztizs
"más márkát aminek a 04-es vázait itt ott most kb magellan árban lehet kapni"
eredeti árral nem említettem vón.....
ja és nem hajlik 100 kiló alatt sem......sõt van 140 kilós ember alá tervezett cucc is
bár igazából pl al sem panaszkodott hogy hajlongana a crux...igaz Õ nem üti a mázsát....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való