Hát egyik oldal mellett sem erõsített meg. Vlakinek törik, valakinek semmi baja nem volt vele. Segítség!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#10321
Posted 2006. February 13. - 13:44
#10322
Posted 2006. February 13. - 11:59
az mtbr azért szerintem elég mérvadó. ennyi véletlen nem nagyon van.
a kancsim meg akkor törne el, ha lenne:)
a kancsim meg akkor törne el, ha lenne:)
#10323
Posted 2006. February 13. - 11:46
ez az mtbr ekvivalens számomra a testbike.hu-val
persze, a boxxer törik, a kona törik, a tököm törik..
persze, a boxxer törik, a kona törik, a tököm törik..
#10324
Posted 2006. February 13. - 11:46
"Valakinek van súlyadata a tavalyi GT DHI Race vázról DHX 5-tel? Vole?"
Sajnos nem tudok pontos adatot, a neten sincs nagyon, de ha megerkeznek, akkor lemerem neked csak taggal is es lemerem a cuccokkal egyutt is.
Rocsi, itthon csak a Blaho Csabinak tort es a Siskanak, mindkettonek rosszul volt beallitva a tag, es allandoan koppant ki vagy be. Ilyen hasznalattol a Kancsokad is eltorne. Egesz egyszeruen megfelelo kemenysegu rugoval kell hasznalni, es ha szetmegy a tagban a csillapitas, akkor megcsinaltatni, nem pedig tovabb hasznalni ugy.
Sajnos nem tudok pontos adatot, a neten sincs nagyon, de ha megerkeznek, akkor lemerem neked csak taggal is es lemerem a cuccokkal egyutt is.
Rocsi, itthon csak a Blaho Csabinak tort es a Siskanak, mindkettonek rosszul volt beallitva a tag, es allandoan koppant ki vagy be. Ilyen hasznalattol a Kancsokad is eltorne. Egesz egyszeruen megfelelo kemenysegu rugoval kell hasznalni, es ha szetmegy a tagban a csillapitas, akkor megcsinaltatni, nem pedig tovabb hasznalni ugy.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#10325
Posted 2006. February 13. - 11:41
spik inglis?
http://www.mtbr.com/...ct_123059.shtml
itt leírnak mindent. van olyan is,aki lájtos használat mellett törte el.
http://www.mtbr.com/...ct_123059.shtml
itt leírnak mindent. van olyan is,aki lájtos használat mellett törte el.
#10326
Posted 2006. February 13. - 11:31
Igen, ezt hallottam. És a durva mit jelent? Nem csak akkor törik ha nem megfelelõ taggal és rugóval használják?
#10327
Posted 2006. February 13. - 11:22
#10328
Posted 2006. February 13. - 11:20
Miért van az, hogy nekem minden eddigi keresés eredménytelen volt? Beírom a témában keresésnél, hogy gt dhi, és erre azt mondja, hogy eredménytelen a keresés. És ez minden keresésemnél így történt. Én vagyok pancser vagy csak gyûlöl a gép?
#10329
Posted 2006. February 13. - 11:13
Azért a tidénél jóval könnyebb lehet, mikor Gács Petivel beszélgettem õ 18 kiló körüli súlyt említett és neki tényleg nagyon könnyû gépe van, abban a boxxer meg a kerekek a könnyûek, szóval simán lehet belõle könnyû gépet építeni.
Meg szerintem az jó kis váz, ugye az i-Drive nem rossz találmány!
Off: Ki milyen bringával nyomul topic keress vissza picit ott vannak képek.
On
Meg szerintem az jó kis váz, ugye az i-Drive nem rossz találmány!
Off: Ki milyen bringával nyomul topic keress vissza picit ott vannak képek.
On
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10330
Posted 2006. February 13. - 11:05
Egyrészt. Másrészt mindig imádtam a GT-ket (meg sajnos az a szemét is, aki anno ellopott egyet tõlem). Évekig kuporgattam a 90-es évek elején egy Zaskarra. Most pedig hozzájuthatnék egy team festésûhöz jó kis cuccokkal, baráti áron.
Bár, ha kompletten ennyi a súlya, akkor nem lehet (sokkal) könnyebb a Konámnál, mert az is ilyen súlyban van hasonló cuccokkal.
Pár napon belül eldõl az ügy, de eléggé a fekete-kék-sárga dögnek áll a zászló. A fõ kérdés, hogy mit tudok kezdeni a Konával.
Dig: a te gépedrõl nincs vmi fotó? Tegnapelõtt nem nagyon tudtam megnézni.
Bár, ha kompletten ennyi a súlya, akkor nem lehet (sokkal) könnyebb a Konámnál, mert az is ilyen súlyban van hasonló cuccokkal.
Pár napon belül eldõl az ügy, de eléggé a fekete-kék-sárga dögnek áll a zászló. A fõ kérdés, hogy mit tudok kezdeni a Konával.
Dig: a te gépedrõl nincs vmi fotó? Tegnapelõtt nem nagyon tudtam megnézni.
#10331
Posted 2006. February 13. - 09:32
Huti vagy Gács Peti biztos tudja.
De a gyári setup 888/xtr/hayes/wtb kerékszett/mrp 19.73 kiló.
És ugye vanilla rc taggal, a dhx meg szinte semmit sem változat rajta.
Nehéz a kona?
De a gyári setup 888/xtr/hayes/wtb kerékszett/mrp 19.73 kiló.
És ugye vanilla rc taggal, a dhx meg szinte semmit sem változat rajta.
Nehéz a kona?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#10332
Posted 2006. February 13. - 09:16
#10333
Posted 2006. February 13. - 09:06
#10334
Posted 2006. February 13. - 09:03
igen, errõl beszélgettünk
lényeg; ma v holnap szépen rászánom magam és bemegyek meglesni ezeket
lényeg; ma v holnap szépen rászánom magam és bemegyek meglesni ezeket
#10335
Posted 2006. February 13. - 08:58
de a mongoosok pont így vannak megcsinálva hogy 180 fokos elforgatással 2 fokot változtathatsz a fejcsõszögön - gyárilag is
#10336
Posted 2006. February 13. - 08:50
?
alapból nem mert ha a bélést csak úgy simán forgatnád egy ilyen vázban még nem lenne semmi, de ha a bélés tengelye meg a fejcsõ tényleges tengelye eltér és egymással szöget zár be, akkor van az amit Cruxos vázolt
alapból nem mert ha a bélést csak úgy simán forgatnád egy ilyen vázban még nem lenne semmi, de ha a bélés tengelye meg a fejcsõ tényleges tengelye eltér és egymással szöget zár be, akkor van az amit Cruxos vázolt
#10337
Posted 2006. February 13. - 08:20
Whoaaa
köszönöm
ez az elsõ értelmes és tömör leírása a dolognak, sikerült is felfogni
tehát ha a bélés külsõ része alapján lenne mondjuk 70' és 1.5' a a belsõ és külsõ rész által bezárt szög akkor meg 68.5' lesz meg 71.5'
kala, sztem nem, de lehet hogy csak másképp írod
szal a mongik fejcsöve azért olyan amilyen mert meg tudod fordítani magadnak
szóval már alapból lehet vele variálni, fúrás elõtt is! erre oda köll figyelni
#10338
Posted 2006. February 13. - 00:56
polarissal az a bajom, h rövid a felsõcsöve. A mostanival is ez a fõgond, ha hosszabb lenne pár centivel, valszeg maradna. Összemértük egy 2003as serpensel, ami szintén 18", ott +3 centi van minimum, az kényelmes volt.
kona pedig van 29ért:) de azért itt ütnek
köszönöm a válaszokat, még gondolkozom ugyis, valszeg serpens lesz végül.
kona pedig van 29ért:) de azért itt ütnek
köszönöm a válaszokat, még gondolkozom ugyis, valszeg serpens lesz végül.
The Sensual Woman
#10339
Posted 2006. February 13. - 00:24
mindössze azért mert se sc se intense se brooklyn se cannondale márkajelzés nincs rajta...
ferlén nekem is tetszik.
Kala: ferdén fúrt lyuk a fejcsõbélésben, amit egyik irányba berkava meredek lesz, másik irányba fordítva meg lapos.
logikus és ésszerû
ferlén nekem is tetszik.
Kala: ferdén fúrt lyuk a fejcsõbélésben, amit egyik irányba berkava meredek lesz, másik irányba fordítva meg lapos.
logikus és ésszerû
#10340
Posted 2006. February 13. - 00:23
Whoaaa
köszönöm
ez az elsõ értelmes és tömör leírása a dolognak, sikerült is felfogni
tehát ha a bélés külsõ része alapján lenne mondjuk 70' és 1.5' a a belsõ és külsõ rész által bezárt szög akkor meg 68.5' lesz meg 71.5'
köszönöm
ez az elsõ értelmes és tömör leírása a dolognak, sikerült is felfogni
tehát ha a bélés külsõ része alapján lenne mondjuk 70' és 1.5' a a belsõ és külsõ rész által bezárt szög akkor meg 68.5' lesz meg 71.5'