Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#6721
Posted 2007. April 04. - 21:25

Épp Mali vásárlásra adom a fejem(falcon), valaki okos árulkodna egy keveset,hogy mi a hátulütõje a Maliknak? Eddig semmi pénzért nem vettem volna,de a boltos ismerõs ma volt nagykerben és azt mondta,hogy simán be lehet vállalni, jó a váz, csakhát nem akkora név, minimál ár.
Ha végképp elveti a "vének tanácsa" akkor milyen XC vázat ajánlotok még max 50e-ig ?
Köszi a válaszokat!
#6722
Posted 2007. April 03. - 22:49

nagyon várja már hogy kész legyen a bringád

(csak vicc, én is tanultam pár dolgot
a sok kérdésedre adott válaszokból)
#6723
Posted 2007. April 03. - 22:47

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6724
Posted 2007. April 03. - 22:43

pite ne legyél már ennyire elméleti biker
összerakatod valahogy, kipróbálod, nemtetszik, átcseréled.
a kettõ között akár 2 hét is eltelhet addig valahogy csak kibirod...
amugy a stucnit megforditani kb 2 perces meló, egy imbuszkészlet ugyis mindenkinek kötelezõ otthonra.
vizhûtést össze- meg szétszerelsz, ezt meg nem tudod megcsinálni? nem hiszem el
Gondolom magadtól is rájöttél hogy nem a stucni megfordítása hanem a telóút változtatása amit nem én szeretnék elvégezni

És ezért kérdem hogy melyik az ajánlottabb setup, hogy úgy rakjuk össze...
Thx Olee!
(Akkor elvileg a súlypontom hasonló helyen lesz, csak nagyobb út lesz/mehet picit érzékenyebben a teló, meg gondolom egy picit több sagot is hagyjak akkor... És elvileg a váz sem fog még reklamálni érte

Már csak fék/fék+váltókar/szarv/küllõ/belsõ hiányzik és kész is, szal elvileg jövõ héten már; és értem; tudom hogy olykor már fárasztó vagyok, sorry :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6725
Posted 2007. April 03. - 22:03

A bilincs túlhúzása könnyen okozhat törést is. Lözsébe láttam egy újságírósrác két darabban hozta le kormányát mert túlhúzta a hayes fékkart, és közvetlenül mögötte letört.
Ja es egyebkent is mindenki aki jart mar normalis bicajboltba es megmutattak neki, vagy a maga karan tanulta meg: A a draga fekkarokat ( az olcsot plane) nem huzzuk ra izombol a handlebar-ra mert eseskor serulhet vagy torhet. Hagyjuk szep lazan annyira hogy a mukodest ne befolyasolja,de ugyanakkor meg el tudjon forogni ha jon a fa, ko ,kutya, nagymama stb.
#6726
Posted 2007. April 03. - 22:02

#6727
Posted 2007. April 03. - 21:59


összerakatod valahogy, kipróbálod, nemtetszik, átcseréled.
a kettõ között akár 2 hét is eltelhet addig valahogy csak kibirod...
amugy a stucnit megforditani kb 2 perces meló, egy imbuszkészlet ugyis mindenkinek kötelezõ otthonra.
vizhûtést össze- meg szétszerelsz, ezt meg nem tudod megcsinálni? nem hiszem el
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6728
Posted 2007. April 03. - 21:40

(szerelést most úgy vállalták be hogy kiesett 2 hétre a másik szerelõ és 1 ember viszi, mivel a tervezett áraknál vagy huszassal többre jöttünk ki ezért az összereakás free lesz; szal 'fölöslegesen' nem szereltetnén a gépet, hanem az elvileg legjobb setuppal raknánk elõször össze)

Itt a váz, ebbe jön a Recon (100/130), 90es 6°os stucni, meg majd pár hézagoló gyûrû mondjuk másfél-két centi magasan egyelõre. 115ön a tag, hosszabbra nem fogom tudni rakni.
1. verzió: 100ra állítani a telót, stucni pozitívan áll
2. verzió: 130ra állítani a telót, stucni negatívan áll, esetleg hézagolókat a stucni fölé rakni
Nem tudom hogy a váz mennyire szeretné; elvileg 130as telók még 'belevalók'. Mászni is meg lejtõzni is szeretnék lehetõ legkeveseb kompromisszummal amit ki lehet a cuccból hozni. Próbálkozott vki ilyennel vagy nincs recept, vagy a váz nem fogja szeretni ha hosszabra ki van húzva a teló, vagy vmi egyéb?
:prosze:
szerk: képen t'om hogy 100ra van állítva a ateló, tagot nem tudom mennyin van.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6729
Posted 2007. April 03. - 19:22





#6730
Posted 2007. April 03. - 19:05

Halgass a bölcs MJani szenszejre...

#6731
Posted 2007. April 03. - 18:47


A sebesség mindent megold.
#6732
Posted 2007. April 03. - 18:03


#6733
Posted 2007. April 01. - 21:47

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#6734
Posted 2007. April 01. - 20:48

#6735
Posted 2007. April 01. - 20:42

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6736
Posted 2007. April 01. - 20:26

Más:
Felmerült, hogy a rövidkanalas XT váltót (ami középnek mondható inkább) 1 forgáspontos vázban (Scott FX) esetleg összenyomódáskor nagyon meghúzhatja, és inkább hosszúkanalas kéne.
össztelóshoz szerintem inkább hossu, de ezt már nem mertem mondani
a scott ugyis nyujtja a láncvillát nem is kicsit berugózáskor, aztán egyszer nehogy véletlenül rövid legyen a lánc mert pikkpakk feltekeri a váltót....
Ha keresztbe nem váltok (mert nem váltok) akkor elégnek kéne lennie nem? Olykor gyorsabban megyek mint az õrangyalom és elõferdültek már 'súrlódó hangok' 1-1 neccesen vett kanyarban/itt-ott, magasabb tereptárgyakkor; szal ha nincs keresztváltás [legrosszabb esetnek vegyük a 32/34et] akkor ha ezt e GS is elbírja, akkor inkább azt veszem.
De idáigi utánajárásom nem sokmindenre derített fényt, így nálatok érdeklõdöm...
Egyébként mennyi a különbség kb a GS és SGS között?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6737
Posted 2007. April 01. - 12:13

Amúgy haver Hardy-ja 13.5-es, 18x magas és tökéletes.
#6738
Posted 2007. April 01. - 11:59

#6739
Posted 2007. April 01. - 11:21

07 Polar-X Table Top, 33e, és gyönyörû, és rossz sem lehet..Emellett még UMF-ek, az új Steel nekem nagyon bejött, bár az már 45e, a Hardy 3 kerül 35-be, nekem van az és tetszik.
#6740
Posted 2007. April 01. - 11:03


