Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#5081
Posted 2007. December 08. - 08:53

Van vkinek tapasztalata a Matts TFS 850 Trail-D vázzal? Nekem bejön a meredekebb, durvulósabb geo, de érdekel a véleményetek, mielõtt döntök melyik vázat vegyem... köszi
#5082
Posted 2007. December 07. - 10:04

A sebesség mindent megold.
#5083
Posted 2007. December 07. - 10:03

Köszi, kiváncsi leszek elég lesz-e a 19,5 cm fejcsõ [sajna elb***tuk tavaly a vágást, hogy nem hagytunk még plusszba:-(]. A kormányfejem 3,8 cm, a váz fejcsõve 135mm. Ha ezeket kivonjuk kb 2,2 cm-ig még oké...
Nekem 196 mm hosszú a villanyak, és így a szintén ~3,8mm körüli kormányszár felsõ csavarja épphogy fogja a villanyakat. Necces.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#5084
Posted 2007. December 07. - 09:58

Köszi, kiváncsi leszek elég lesz-e a 19,5 cm fejcsõ [sajna elb***tuk tavaly a vágást, hogy nem hagytunk még plusszba:-(]. A kormányfejem 3,8 cm, a váz fejcsõve 135mm. Ha ezeket kivonjuk kb 2,2 cm-ig még oké...
Elég lesz.Nekem kicsit rövid a 189mm-el de majd korrmánycsapágycsere után tökéletes lesz.

#5085
Posted 2007. December 07. - 09:14

#5086
Posted 2007. December 07. - 08:28

Hellotok!
Valaki megmondaná mennyi a Merida '07 HFS 2000 18" pontos fejcsõhossza a kormánycsapággyal együtt? Köszi elõre is.
Hello
Kormánycsapággyal kpl. 160mm +-2mm.Ez relativ sok,de azért ennyi mert a gyári csapágy felsõ távtartója nagyon magas,kb 20mm.
Tehát ha csapágyat cserélsz akkor kb 145 mm-re le tudod hozni.
#5087
Posted 2007. December 06. - 18:48

használtan vettem, pont ezek az alátétek meg a csavarok nem voltak hozzá, minden más igen..
csak nem volt még iscg-s vázam így naívan azt hittem hogy felcsavarozom és rögtön jó helyen lesz:)
akkor csavarszerzés lesz a megoldás és alátétek
köszi
#5088
Posted 2007. December 06. - 17:36

Amennyiben újként vetted, akkor teljes szettet kellene kapnod a megfelelõ mennyiségû alátéttel és különbözõ hosszúságú csavarokkal. Ha használtan vetted, akkor nem teljes a csomag.na az a másik
mivel 68as így elvileg baloldalt 1, jobboldalt 2 alátét kéne
namost ebben a felállásban a tengelyen nem fekszik fel a kar rendesen, úgyhogy 1-1 alátét lesz a nyerõ
utána akkor meg alátétezem a terelõt, felhajtok valahol olyan süllyesztett fejû csavarokat
ha valaki esetleg tudja hol lehet kapni az szólhat:-)
faboryban megnézem majd, hátha
Az SRS gyári kiszerelésben így néz ki: http://www.e13compon...nstructions.pdf
#5089
Posted 2007. December 06. - 16:37

Valaki megmondaná mennyi a Merida '07 HFS 2000 18" pontos fejcsõhossza a kormánycsapággyal együtt? Köszi elõre is.
#5090
Posted 2007. December 06. - 15:19

ismerem a problémát azért ajánlom

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5091
Posted 2007. December 06. - 15:17

igazából lehet hogy tényleg ez a baj, ez az új xt még elég szorosan jár
majd megnézem, egyelõre úgysincs még fékcsõ sem(kérdezd majd meg légyszi), meg a tag is szerelés alatt áll:)
a terelõt meg akkor alátétezem
#5092
Posted 2007. December 06. - 14:54

na az a másik
mivel 68as így elvileg baloldalt 1, jobboldalt 2 alátét kéne
namost ebben a felállásban a tengelyen nem fekszik fel a kar rendesen, úgyhogy 1-1 alátét lesz a nyerõ
utána akkor meg alátétezem a terelõt, felhajtok valahol olyan süllyesztett fejû csavarokat
ha valaki esetleg tudja hol lehet kapni az szólhat:-)
faboryban megnézem majd, hátha
Conor baszki ne bénázz
ha 68mm es a monoblokkházad akkor biza 3 alátét kell
tudod hol kurtad el?
Gumikalapáccsal ütögetsd be a jobb oldali kart koppig.
és voilá
ha csak 2 alátétet fogsz használni a fekete müanyag hengert össze fogja roppantani
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5093
Posted 2007. December 06. - 14:29

#5094
Posted 2007. December 06. - 14:25

mivel 68as így elvileg baloldalt 1, jobboldalt 2 alátét kéne
namost ebben a felállásban a tengelyen nem fekszik fel a kar rendesen, úgyhogy 1-1 alátét lesz a nyerõ
utána akkor meg alátétezem a terelõt, felhajtok valahol olyan süllyesztett fejû csavarokat
ha valaki esetleg tudja hol lehet kapni az szólhat:-)
faboryban megnézem majd, hátha
#5095
Posted 2007. December 06. - 13:43

valamint a hajtókarnál a monoblokk alátétezése is sokat számít!
#5096
Posted 2007. December 06. - 13:30

szembesült már valaki olyannal, hogy iscg-s vázra (cdale gemini dh) felrakom a terelõt(e.13-at), majd integrált tengelyes hajtókart is felrakom(XT), és befér az ujjam a lánctányér és a terelõ közé
magyarul ez így sz.rt sem ér mert leesik a lánc
megoldásként ötlet?
arra gondoltam hogy kijjebb hozom a terelõt, azaz alátéteket rakok az iscg szemekre, csak akkor meg azok a süllyesztett fejû iscg csavarok lesznek rövidek
olyanokat lehet kapni valahol?
vagy egyéb ötlet?
köszike
#5097
Posted 2007. December 05. - 23:09

Pontosan! Viszont Def jam-et reg lattam hozzaszolni a dolgokhoz.A scutumnak 68mm, def jam-nek ha jól emlékszem denebje van
#5098
Posted 2007. December 05. - 23:06

#5099
Posted 2007. December 05. - 21:13

Nos ... megeggyezik a scutummal az kozepcsapagy szellesseg, majd megmerem neked. Az x-fusion tag ...hat sokminden allithato rajta, viszont tartossag szempontbol ez mar rajtad mulik. Kb mire hasznalnad ? beginner dh, freeride , baromkodasra elmegy. Kemenyebb dh igenybevetel, kulfoldi bike parkok mar lehet nem huzna tovabb 2 szezonnal. Ride stilustol is fuggDeneb kérdésre senki?

#5100
Posted 2007. December 05. - 19:35
