Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#4541
Posted 2008. February 17. - 13:07

Több kérdésme is lenne hozzátok.
Elsõ: mi az, hogy a bringának geo-ja van?
Második: mit gondoltok a tályváni tömegtermeléses da bomb vázakról? Én a DH-t venném ( Projectile, cvag yza újabb változat )? Da bomb átütõs agy 25eft-ért nem kevés? Létezik ez?
Harmadik: ismeritek a Banshee márkát? Vélemények?
Negyedik: Azt tudom, hogy francia autók gynegék, de igaz e ez a Vario vázaira, bringáira is?
Válaszaitokat elõre is nagyon szépen köszönöm!
csõváz:
forob
#4542
Posted 2008. February 16. - 13:09

#4543
Posted 2008. February 16. - 10:15

nem látjátok, hogy ez a neves eastpak kerékpárgyár dh csúcsmodelje differenciált féktárcsákkal hátul! nagyobb, mert úgy jobban lehet farolni a játszótéren




#4544
Posted 2008. February 16. - 09:29


#4545
Posted 2008. February 16. - 01:19


#4546
Posted 2008. February 16. - 00:04

a tecsóváz meg az 1 1/8ad miatt fura. De a tescos kinézet a tuti

#4547
Posted 2008. February 15. - 22:51

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4548
Posted 2008. February 15. - 22:26

Na ugye,hogy ugye! Köszöntem, ezekszerint mégsem vagyok vak,és hülye sem teljesen.1 feketere festett Tes*o kajha cso vaz ? talan ...
#4549
Posted 2008. February 15. - 21:36

thx
#4550
Posted 2008. February 15. - 21:33

1 feketere festett Tes*o kajha cso vaz ? talan ...Meg tudná valak mondani nekem , ez milyen váz pontosan? http://apro.bikemag....ge/K_p_0373.jpg

#4551
Posted 2008. February 15. - 20:35

#4552
Posted 2008. February 15. - 00:03

Sziasztok
Szerintetek megérné egy 2007 Mongoose fireball váz helyére egy Specialized P.3 L es méretû vázat venni?
A specialized be max hány mm telót érdemes belerakni?
Magyar DH ra még mehet? van olyan erõben mint a hardy 1?
Elõre is köszi a választ
Nno. Nekem volt/van mindkettõ, és nem vagyok egyik márka marketingese sem, szóval lehet, ez hasznos lesz;
a fõ különbség a külcsínben van, a Speci festése tartósabb, és, bár ez szubjektív dolog, de szebb is. Ezért még önmagában nem érdemes cserélni, fõleg, hogy újra kéne fûznöd a hátsó kerekedet a Speci asszimetrikus hátsó traktusa miatt, ami egy pofon a szarnak, ha SS agyat használsz, amihez a Specit a papucs alapján tervezték.
Szempont lehet még, hogy tudatosan gerjesztett Speci-kultusz van, ami nem jelenti azt, hogy a többi márka rosszabb lenne,csak tény, h a P3-as menõbb

Én spec. a Hardyról hallottam jókat, és a Mongoose-ról rosszakat, de így utólag nem igazolódott be semmi.
Ha DH-ra építenél gépet, akkor meg végképp maradj a Mongoose-nál, amíg nem jön össze a pénz vmi gazdaságos fullyra (használt Kona, Vega, vagy épp egy Freddy). Amúgy vmi 100-120 közötti villával a legjobbak ezek a vázak.
Edit; hoppáré, Thunderballom van, és nem Fireballom, de ha nincs köztük különbség, akkor a fentiek továbbra is állnak

#4553
Posted 2008. February 14. - 23:19

csõhosszak:
felsõcsõ: 545
vízszintes felsõcsõ: 562
fejcsõ:120
nyeregvázcsõ:430
láncvilla:427
szögek (katalógusból):
fejcsõ:69fok
nyeregvázcsõ:74
súly: 3015g + 774g (tag)
A sebesség mindent megold.
#4554
Posted 2008. February 14. - 22:51

Hat igazabol a cso formarol volt szo elobb a scamp colt eseteben, arra kivancsi lennek, de ha mar igy felajanlottad a szogek es csohosszak is johetnek.100/125/150et mozgó, rövid felsõcsövû, magas középcsapágyházú, horst linkes enduro/am váz. Mire vagy kiváncsi pontosan? (csõhosszakat, csõszögeket, csõformákat, súlyt tudok még mondani)
#4555
Posted 2008. February 14. - 22:49

A sebesség mindent megold.
#4556
Posted 2008. February 14. - 22:04

Oooh ez am a boszavu valaszNem.

#4557
Posted 2008. February 14. - 22:03

#4558
Posted 2008. February 14. - 21:57

A scutum nem hydroformingos ?A colt alsó- és felsõcsöve hydroformingos, a rugóstag alsó bekötõeleme nincs kikönnyítve és a tárcsaoldalon a láncvillán van egy felülhegesztés. Minden másban egyformák, azonos geo stb.

#4559
Posted 2008. February 14. - 20:27

A sebesség mindent megold.
#4560
Posted 2008. February 14. - 20:27
