Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
Started by
zOrg
, 2006. January 10. 04:39
#2961
Posted 2009. January 31. - 12:21

a 2004es 1597g 17.5" meretben weightweenies szerint. ujabbak sajnos nincsenek fent.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2962
Posted 2009. January 31. - 10:31

#2963
Posted 2009. January 30. - 23:29

#2964
Posted 2009. January 30. - 22:07

Azt hiszem ez az új trend Legalábbis Meridákon is láttam, igaz egelõre azt hiszem csak a fittness szekcióban. Nekem tetszik, .
meridáknál nem egész így van, csak a láncvillára van téve a fékrögzítés a trekkingc/cross kategóriában , mégpedig az okból hogy gond nélkül lehessen a tfék mellett csomagtartót és pálcás sárvédõt felszerelni. praktikus megoldás bár mintha láttam volna már más márkánál is.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2965
Posted 2009. January 30. - 19:59

#2966
Posted 2009. January 30. - 10:43

Ki gyárt ilyen vázakat?
Van vmi. elõnye/hátránya a fék ilyen rögzítésének, vagy ez inkbb csak parasztvakítás?
Ettõl függetlenül tetszik!
Nekem is kell egy ilyen papucs, neki is fogok rajzolni...
Azt hiszem ez az új trend


Ahogy már leírta más is: védett hely, és merevebb.
Yasec már jópár vázán rejtette ide a féket

Sztem lehet kapni ilyen designes tárcsát - asszem utángyártottban, de most az istennek nem jut eszembe a gyártó neve, pedig kb mindenhez gyártanak tárcsát 2-4000 ft között.
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#2967
Posted 2009. January 30. - 07:20

A z intersportoss Genesiseken is itt van a hátsó fék. Nagyon furmányosan kell esni hogy sérüljön arra pedig esély sincs hogy maratonon hátulról beléd rongyolva valaki leszakitsa a fékcsöved mint ahogy meg eset jó pár emberrel.Ki gyárt ilyen vázakat?
Van vmi. elõnye/hátránya a fék ilyen rögzítésének, vagy ez inkbb csak parasztvakítás?
Ettõl függetlenül tetszik!
Nekem is kell egy ilyen papucs, neki is fogok rajzolni...
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2968
Posted 2009. January 30. - 00:28

mondjuk az a tárcsa is szép.. Én elfogadnám a bringámra.
Megújult >> Fotós weblapom < , Picasa webalbumom
#2969
Posted 2009. January 30. - 00:01

Gabe84:
köszönöm szépen!
H0o2a7ja:
a fék ezzel a megoldással védettebb helyre kerül, ezáltal kevésbé sérülékeny. ez biztos. amit meg sejtek, hogy a láncvilla sokkal erõsebb elem, mint a támvilla, így merevebb is lesz, és nem tépi szét a vázat.
köszönöm szépen!
H0o2a7ja:
a fék ezzel a megoldással védettebb helyre kerül, ezáltal kevésbé sérülékeny. ez biztos. amit meg sejtek, hogy a láncvilla sokkal erõsebb elem, mint a támvilla, így merevebb is lesz, és nem tépi szét a vázat.
#2970
Posted 2009. January 29. - 22:47

#2971
Posted 2009. January 29. - 21:30

http://gb.cannondale...mini/index.html
Kivételesen jó honlapjuk van jópár évre visszamenõleg fenn vannak a régi bringáik. Más évjáratot is találsz, ha esetleg ez nem a megfelelõ.
Kivételesen jó honlapjuk van jópár évre visszamenõleg fenn vannak a régi bringáik. Más évjáratot is találsz, ha esetleg ez nem a megfelelõ.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2972
Posted 2009. January 29. - 20:34

valaki meg tudná mondani, hogy a Cannondale Gemininek milyen hosszú a fejcsöve? sehol nem találok adatot.
#2973
Posted 2009. January 29. - 14:37

Köszi Sala!
Igazad volt, viszont így beleér a kerék a támvillába a tagnál...
Úgyhogy maradt a megszokott blokkmagasság, viszont teccik a mozgása a váznak, jobban mint eddíg, úgyhogy a láncvillát úgyhagyom. Igaz, also 2 fokozatban hozzáér a lánc a láncvillához (bár ha rajta ülök akkor lehet hogy nem), de azokat ugyis ritkán használom (44-11
)
köszi még1szer
üdv
Igazad volt, viszont így beleér a kerék a támvillába a tagnál...

Úgyhogy maradt a megszokott blokkmagasság, viszont teccik a mozgása a váznak, jobban mint eddíg, úgyhogy a láncvillát úgyhagyom. Igaz, also 2 fokozatban hozzáér a lánc a láncvillához (bár ha rajta ülök akkor lehet hogy nem), de azokat ugyis ritkán használom (44-11

köszi még1szer
üdv
Jani
#2974
Posted 2009. January 28. - 17:51

ezzel azt probalja mondani, hogy a festes tobbet er mint maga a vaz?

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2975
Posted 2009. January 28. - 15:43

#2976
Posted 2009. January 28. - 01:06

ez igaz. RP23 plusz egyforgaspontos vaz = no erzekenyseg.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2977
Posted 2009. January 28. - 01:03

Az egy forgáspont az pogózik, tulajdonképpen bármilyen taggal, mondhat bárki bármit. Saját tapasztalat. Ha meg nem pogózik, akkor nem is nagyon mozog.
Ha a mért adatok meg 100 mm-s villával vannak, akkor én nem nagyon erõltetném a 80 mm-t. Már így is meredek a villaszög. Legalábbis nekem tuti az lenne, bármilyen célra. Persze ki, mit szokott meg.
Ha a mért adatok meg 100 mm-s villával vannak, akkor én nem nagyon erõltetném a 80 mm-t. Már így is meredek a villaszög. Legalábbis nekem tuti az lenne, bármilyen célra. Persze ki, mit szokott meg.
#2978
Posted 2009. January 27. - 21:13

Santa Cruz Superlight
http://www.santacruz...com/superlight/
Mennyire kultiválná egy ilyen váz a maratonokat, értelemszerûen a mászásokat pogózás nélkül, rp23-as taggal? Alapból 100-as teleszkóppal kapható, nekem 80-as Foxom van, az a 2 centi nagyon felborítaná a geot?
Kösz, Gábor
http://www.santacruz...com/superlight/
Mennyire kultiválná egy ilyen váz a maratonokat, értelemszerûen a mászásokat pogózás nélkül, rp23-as taggal? Alapból 100-as teleszkóppal kapható, nekem 80-as Foxom van, az a 2 centi nagyon felborítaná a geot?
Kösz, Gábor
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#2979
Posted 2009. January 27. - 18:07

rosszul csináltad
ezzel csak a mozgás karakterisztikáját változtattad meg.
A támvillát kell hátrébb vinni, ott ahol a kerék tengelye van, a feletti forgáspont (leghátsó állás legalacsonyabb, elegelsõ legmagasabb)
üdv
ezzel csak a mozgás karakterisztikáját változtattad meg.
A támvillát kell hátrébb vinni, ott ahol a kerék tengelye van, a feletti forgáspont (leghátsó állás legalacsonyabb, elegelsõ legmagasabb)
üdv
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2980
Posted 2009. January 27. - 16:15

sziasztok
a kérdésem egy 2004es vega dh váz geo variálásával kapcsolatos.
a monoblokkház magasság csökkentése volt a cél, ezért:
a láncvilla elsõ háromszöghöz kapcsolódó tengelyét, alsó állásból áttettem a felsõbe, abban bízva hogy ezzel a blokkház süllyed 1 kicsit.
mivel nem mértem le elõtte pontosan, és most raktam így össze, azért kérdezem, hogy vajon jol csináltam-e?
remélem valaki tud ebben okosítani kicsit:D
elõre is köszi
Itt látható pontosan: http://www.pinkbike.com/photo/2934598/
ez a régi állás, és a nagyon halványan bekarikázott lyukba tettem át a tengelyt
a kérdésem egy 2004es vega dh váz geo variálásával kapcsolatos.
a monoblokkház magasság csökkentése volt a cél, ezért:
a láncvilla elsõ háromszöghöz kapcsolódó tengelyét, alsó állásból áttettem a felsõbe, abban bízva hogy ezzel a blokkház süllyed 1 kicsit.
mivel nem mértem le elõtte pontosan, és most raktam így össze, azért kérdezem, hogy vajon jol csináltam-e?

remélem valaki tud ebben okosítani kicsit:D
elõre is köszi
Itt látható pontosan: http://www.pinkbike.com/photo/2934598/
ez a régi állás, és a nagyon halványan bekarikázott lyukba tettem át a tengelyt
Jani