Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#2441
Posted 2009. June 07. - 17:09
#2442
Posted 2009. June 07. - 17:02
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2443
Posted 2009. June 07. - 16:51
Hogy ne csak kis manufakturális gyártókat említsek (Morewood, Turner, etc.), mondok néhány tajvani tömegtermeltetõt is, akiknél már van: Canyon, Cube (ha jól emlékszem)
#2444
Posted 2009. June 07. - 16:44
magasan van nalad a lec, mert meg alig latni hatso PM-es vazat. gondolom azert mert csak a kicsi manufakturak tudjak megoldani, akik egy sufniban cnc-znek maguknak havi 3 darabot. a yeti tomegtermel tojvaniaban, lehet hogy amikor elkezdtek a tervrajzokat kesziteni akkor meg nem volt benne a koztudatban hogy hatulrol is szamuzni illik a IS szemeket. szoval megterveztek igy, elfakszoltak a ferdeszemueknek akik meg legyartottak belole 14kontenernyit. majd "facelift"-kor talan atallnak. remeljuk
hatso PM-et akarsz, hogy adapter nelkul fel lehessen tolni a nyerget mert mostansag mar ugyis minden feknyereg PM-es es jon hozza a IS adapter. foleg ugye hatul. erre irtam hogy szerintem nem annyira nagy baj ha ott van a IS/PM atalakitas, mert tul sok vizet nem zavar.
ha egy CC versenyvazon ott van mondjuk egy direkt 160PM felfogatas az biztos faja, mert megsporolod az adapter 28grammos tomeget. de majd 3es fel kilos tomegnel ez kevesbe szempont. eroveszteseg szinten nem, mivel a hatso fek ugyis mindig jol fog. [rendes fekrol beszelek, az a szint amit ilyen bringara felteszel]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2445
Posted 2009. June 07. - 16:36
hatso PM-et meg tul sokat nem latni valljuk be. raadasul ha ott van az adapter annak ket hatranya van: sulytobblet ami ebben a kategoriaban nem annyira szempont, es eroveszteseg, ami hatso feknel minimalis, mivel ugyis blokkol akarmit csinalsz.
Ebbõl egy szót se értek. Most akkor én vagyok a helikopter???
#2446
Posted 2009. June 07. - 16:31
Mán ismerem - majdnem etalon.
Személy szerint három problémát látok még:
1., 12-s hátsó agy, de látható, hogy a 10x135-s méretet már nem nagyon eröltetik (az új RFX is 12x135-s agyat kap majd:D), ezért ezzel megbékéltem
2., E-type típusú elsõ váltó forszírozása - legyen standard bilincses, vagy konzolos (egyre többen haladnak ebbe az irányba)
3., nem PM-s a hátsó tárcsafék rögzítés
Egyébként jó vas nagyon, csak sajnálom, hogy nincs belõle klasszikus "Yeti Race" festésû változat.
a e-type elsovaltot ugy ertettem hogy konzolos. ott vannak a csavarok a monoblokk felett amire kb ugyanugy rogzited mint a speci enduro-ra
hatso PM-et meg tul sokat nem latni valljuk be. raadasul ha ott van az adapter annak ket hatranya van: sulytobblet ami ebben a kategoriaban nem annyira szempont, es eroveszteseg, ami hatso feknel minimalis, mivel ugyis blokkol akarmit csinalsz.
yeti race festes az a feher - turkiz lenne? olyat szerintem csak azokra a bringakra nyomjak amivel konkretan versenyeznek is. ASR, 303, 4X, ARC stb. a turkiz szin valaszthato ennel is.
geó ?
szögek ?
felsõcsõhossz ? (M-es érdekel) köszi
ja, ez se olcso
festett £1700, anodizalt £1750
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2447
Posted 2009. June 07. - 14:22
off
mióta átdizajnolták a yeti honlapját nem vagyok képes túljutni a nyitólap hüjeségein...tudom az én készülékemben van a hiba.
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2448
Posted 2009. June 07. - 14:18
Elmész a Yeti oldalára, és minõ csoda, ott a gép:D:D:Dgeó ?
szögek ?
felsõcsõhossz ? (M-es érdekel) köszi
http://www.yeticycle...es/ASR_7/WHITE/
#2449
Posted 2009. June 07. - 14:15
szögek ?
felsõcsõhossz ? (M-es érdekel) köszi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2450
Posted 2009. June 07. - 14:12
Személy szerint három problémát látok még:
1., 12-s hátsó agy, de látható, hogy a 10x135-s méretet már nem nagyon eröltetik (az új RFX is 12x135-s agyat kap majd:D), ezért ezzel megbékéltem
2., E-type típusú elsõ váltó forszírozása - legyen standard bilincses, vagy konzolos (egyre többen haladnak ebbe az irányba)
3., nem PM-s a hátsó tárcsafék rögzítés
Egyébként jó vas nagyon, csak sajnálom, hogy nincs belõle klasszikus "Yeti Race" festésû változat.
#2451
Posted 2009. June 07. - 14:02
3.4kg, 7" rugout, 1.5-1.1/8 fejcso, e-type elsovalto/ISCG, 12-es atutos. es dobtak azt a csunya nagy feloldalas karbon hatsoreszt.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2452
Posted 2009. June 05. - 06:25
#2453
Posted 2009. June 04. - 23:54
sztem pont egyformán zörögszerintem meg kevésbé csattog igy a lánc...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2454
Posted 2009. June 04. - 23:35
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2455
Posted 2009. June 04. - 23:15
Ezt ugye most nem gondolod komolyan?:chin:
Indokok: súlynyereség, laterális és torzionális merevség növekedés
ezeket nyilvan en is tudom, de szerintem a hajtokar helyzetenek is van benne szerepe
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2456
Posted 2009. June 04. - 21:53
Ezt ugye most nem gondolod komolyan?:chin:
Indokok: súlynyereség, laterális és torzionális merevség növekedés
Ez ugye az aszimetrikusra vonatkozik?!
Viszont ami feltünt nekem maradván a vázam tipusánál (Merida T-M)
a szimertikusban csak 160mm-t fogad max tárcsaméretben a váz míg aszimetrikusban akár 203mm-t is. Másvázaknál nemtudom mert anno
mikor nézegettem hogy milyet vegyek ez tunt fel különösképpen.
Azóta nemtanulmányoztam.
Amint néztem a 2 váz ebben meg a festésbe nkülönbözik másban szemmelláthatóan nem. (évjárat az asszem egy év difi)
#2457
Posted 2009. June 04. - 21:02
hogy a jobb oldali lejjebb van mint a bal oldali. ez leginkabb azert van, mert a jobb oldalon ott van a hajtomu a nagy tanyerjaival amiknek el kell ferniuk valahogy. ha ugyanugy allna mint a bal oldalon, akkor beleerne a lanctanyer, szoval ugy modositjak hogy legyen hely. ennyi
Ezt ugye most nem gondolod komolyan?:chin:
Indokok: súlynyereség, laterális és torzionális merevség növekedés
#2458
Posted 2009. June 04. - 20:35
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2459
Posted 2009. June 04. - 20:34
bár ennek meg ellentmond hogy a -hamár kona- a coilereket -tán az egyetlen fulli amit úgy csinálnak- szimmetrikus láncvillával gyártották/ják, pedig az sem éppen könnyû laza trekking felhasználásra szánt váz.
edit : hazuttam, újabb stinkik is, meg az ugrálos fullik, is szimmetrikusak
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2460
Posted 2009. June 04. - 19:02
mint ez pl
hogy a jobb oldali lejjebb van mint a bal oldali. ez leginkabb azert van, mert a jobb oldalon ott van a hajtomu a nagy tanyerjaival amiknek el kell ferniuk valahogy. ha ugyanugy allna mint a bal oldalon, akkor beleerne a lanctanyer, szoval ugy modositjak hogy legyen hely. ennyi
RAUH-Welt
B E G R I F F