Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
11007 hozzászólás a témában

#2441
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Az adapteren ugyanúgy tologathatod a féket, mintha a szemeken lenne közvetlenül, nem?

#2442
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
hat na. ezert szeretjuk a canyon-t es a cube-ot. mindenki tudja hogy jo vazakat csinalnak. a yeti meg kompenzalja a nem egeszen tokeletes vazat egy nagy adag majerfaktorral, meg a tribe/culture/ride driven maszlaggal :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2443
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Nem az adapteren nyert súlycsökkentés miatt érdekel a váltás, hanem, a könnyebb szerelhetõség és beállítás miatt.

Hogy ne csak kis manufakturális gyártókat említsek (Morewood, Turner, etc.), mondok néhány tajvani tömegtermeltetõt is, akiknél már van: Canyon, Cube (ha jól emlékszem):D


#2444
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
igen :)

magasan van nalad a lec, mert meg alig latni hatso PM-es vazat. gondolom azert mert csak a kicsi manufakturak tudjak megoldani, akik egy sufniban cnc-znek maguknak havi 3 darabot. a yeti tomegtermel tojvaniaban, lehet hogy amikor elkezdtek a tervrajzokat kesziteni akkor meg nem volt benne a koztudatban hogy hatulrol is szamuzni illik a IS szemeket. szoval megterveztek igy, elfakszoltak a ferdeszemueknek akik meg legyartottak belole 14kontenernyit. majd "facelift"-kor talan atallnak. remeljuk :)

hatso PM-et akarsz, hogy adapter nelkul fel lehessen tolni a nyerget mert mostansag mar ugyis minden feknyereg PM-es es jon hozza a IS adapter. foleg ugye hatul. erre irtam hogy szerintem nem annyira nagy baj ha ott van a IS/PM atalakitas, mert tul sok vizet nem zavar.

ha egy CC versenyvazon ott van mondjuk egy direkt 160PM felfogatas az biztos faja, mert megsporolod az adapter 28grammos tomeget. de majd 3es fel kilos tomegnel ez kevesbe szempont. eroveszteseg szinten nem, mivel a hatso fek ugyis mindig jol fog. [rendes fekrol beszelek, az a szint amit ilyen bringara felteszel]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2445
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

hatso PM-et meg tul sokat nem latni valljuk be. raadasul ha ott van az adapter annak ket hatranya van: sulytobblet ami ebben a kategoriaban nem annyira szempont, es eroveszteseg, ami hatso feknel minimalis, mivel ugyis blokkol akarmit csinalsz.


Ebbõl egy szót se értek. Most akkor én vagyok a helikopter???:D


#2446
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Mán ismerem - majdnem etalon.:)

Személy szerint három problémát látok még:
1., 12-s hátsó agy, de látható, hogy a 10x135-s méretet már nem nagyon eröltetik (az új RFX is 12x135-s agyat kap majd:D), ezért ezzel megbékéltem
2., E-type típusú elsõ váltó forszírozása - legyen standard bilincses, vagy konzolos (egyre többen haladnak ebbe az irányba)
3., nem PM-s a hátsó tárcsafék rögzítés

Egyébként jó vas nagyon, csak sajnálom, hogy nincs belõle klasszikus "Yeti Race" festésû változat.


a e-type elsovaltot ugy ertettem hogy konzolos. ott vannak a csavarok a monoblokk felett amire kb ugyanugy rogzited mint a speci enduro-ra

hatso PM-et meg tul sokat nem latni valljuk be. raadasul ha ott van az adapter annak ket hatranya van: sulytobblet ami ebben a kategoriaban nem annyira szempont, es eroveszteseg, ami hatso feknel minimalis, mivel ugyis blokkol akarmit csinalsz.

yeti race festes az a feher - turkiz lenne? olyat szerintem csak azokra a bringakra nyomjak amivel konkretan versenyeznek is. ASR, 303, 4X, ARC stb. a turkiz szin valaszthato ennel is.


geó ?

szögek ?

felsõcsõhossz ? (M-es érdekel) köszi :)


Posted Image

ja, ez se olcso

festett £1700, anodizalt £1750
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2447
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
kösz
off
mióta átdizajnolták a yeti honlapját nem vagyok képes túljutni a nyitólap hüjeségein...tudom az én készülékemben van a hiba.
on
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2448
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

geó ?

szögek ?

felsõcsõhossz ? (M-es érdekel) köszi :)

Elmész a Yeti oldalára, és minõ csoda, ott a gép:D:D:D

http://www.yeticycle...es/ASR_7/WHITE/


#2449
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
geó ?

szögek ?

felsõcsõhossz ? (M-es érdekel) köszi :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2450
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Mán ismerem - majdnem etalon.:)

Személy szerint három problémát látok még:
1., 12-s hátsó agy, de látható, hogy a 10x135-s méretet már nem nagyon eröltetik (az új RFX is 12x135-s agyat kap majd:D), ezért ezzel megbékéltem
2., E-type típusú elsõ váltó forszírozása - legyen standard bilincses, vagy konzolos (egyre többen haladnak ebbe az irányba)
3., nem PM-s a hátsó tárcsafék rögzítés

Egyébként jó vas nagyon, csak sajnálom, hogy nincs belõle klasszikus "Yeti Race" festésû változat.


#2451
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
VV: igy most mar jo lesz a Yeti 7?

3.4kg, 7" rugout, 1.5-1.1/8 fejcso, e-type elsovalto/ISCG, 12-es atutos. es dobtak azt a csunya nagy feloldalas karbon hatsoreszt.

Posted Image
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2452
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
az asszimetrikusokban sem mindig fér el 160-asnál nagyobb tárcsa

#2453
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

szerintem meg kevésbé csattog igy a lánc...

sztem pont egyformán zörög
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2454
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
szerintem meg kevésbé csattog igy a lánc...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#2455
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Ezt ugye most nem gondolod komolyan?:chin:

Indokok: súlynyereség, laterális és torzionális merevség növekedés


ezeket nyilvan en is tudom, de szerintem a hajtokar helyzetenek is van benne szerepe
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2456
Mtbsrác

Mtbsrác

    vendég

  • fórumtag
  • 263 hozzászólás

Ezt ugye most nem gondolod komolyan?:chin:

Indokok: súlynyereség, laterális és torzionális merevség növekedés


Ez ugye az aszimetrikusra vonatkozik?!

Viszont ami feltünt nekem maradván a vázam tipusánál (Merida T-M)
a szimertikusban csak 160mm-t fogad max tárcsaméretben a váz míg aszimetrikusban akár 203mm-t is. Másvázaknál nemtudom mert anno
mikor nézegettem hogy milyet vegyek ez tunt fel különösképpen.
Azóta nemtanulmányoztam.

Amint néztem a 2 váz ebben meg a festésbe nkülönbözik másban szemmelláthatóan nem. (évjárat az asszem egy év difi)

#2457
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

hogy a jobb oldali lejjebb van mint a bal oldali. ez leginkabb azert van, mert a jobb oldalon ott van a hajtomu a nagy tanyerjaival amiknek el kell ferniuk valahogy. ha ugyanugy allna mint a bal oldalon, akkor beleerne a lanctanyer, szoval ugy modositjak hogy legyen hely. ennyi


Ezt ugye most nem gondolod komolyan?:chin:

Indokok: súlynyereség, laterális és torzionális merevség növekedés


#2458
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
kevesebb hajlitás = erõsebb

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2459
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
meg szoktak valami merevség és erõsség témát emlegetni, nekem ugyan nem jött le soha de majd a helyi fizikusok megmagyarázzák :)
bár ennek meg ellentmond hogy a -hamár kona- a coilereket -tán az egyetlen fulli amit úgy csinálnak- szimmetrikus láncvillával gyártották/ják, pedig az sem éppen könnyû laza trekking felhasználásra szánt váz.

edit : hazuttam, újabb stinkik is, meg az ugrálos fullik, is szimmetrikusak
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2460
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
gondolom az asszimmetrikus lancvillarol beszelsz

mint ez pl

Posted Image

hogy a jobb oldali lejjebb van mint a bal oldali. ez leginkabb azert van, mert a jobb oldalon ott van a hajtomu a nagy tanyerjaival amiknek el kell ferniuk valahogy. ha ugyanugy allna mint a bal oldalon, akkor beleerne a lanctanyer, szoval ugy modositjak hogy legyen hely. ennyi
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F