Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#8461
Írta 2007. március 23. - 16:47

#8462
Írta 2007. március 23. - 16:43

Lcs, akkor a tiéden miért nincs elöl nagyobb?
Lehetne 205ös vagy 210es.

#8463
Írta 2007. március 23. - 16:24

nemár....
3-4 év. Az tudod ugye hogy sok idõ:-)
megközelítõleg 1 1.5 év alatt fogod lecserélni.
#8464
Írta 2007. március 23. - 16:04



de mivel félek, hogy ezzel is megtelik 6 oldal inkább csináld azt amit szeretnél

#8465
Írta 2007. március 23. - 16:02

Kérdésem, ha valaki használ Talas RL vagy RLC-t, melyiket érdemes venni? Ha jól tudom az RL-ben nincs az RS-ben Floodgate-nak nevezett - nem tudom Foxék, hogy hívják - funkció. A Rebámon van Floodgate és az eddigi használat alatt sokat másztam lockolt villával, s volt, hogy lefelé jövet sikerült elfelednem. De annyira még nem "vertem" oda a villát, hogy a funkció mûködjön is. Hátha valakinek van tapasztalata bármelyik rendszerrõl. Persze az RL olcsóbb, de most ez mellékes.
Köszönöm:
Grande
#8466
Írta 2007. március 23. - 15:58

az mindegy, hogy én hogy csinálom, mert nekem 203/203
felesleges magyarázni, fizika - minden jármûvön elöl van a nagyobb tárcsa mindig
Tisztban vagyok vele, köszi; hátulra 140est raknék ha BB7bõl lenne 14centis verzió; de nincs.
De elégnek elég erõs mosta a 160asom is, optika és vmivel jobb hõtûrés (bár Clean Sweepbõl valószínû a 160is elég jól hül) miatt gondolkoztam elölre 180ason, de ha jobban stresszeli a telót akkor elég a 160 - legalábbis így gondolkozom. Nedves aszfalton nem egyszer, de szárazon is sikerült már elblokkolni akaratomon kívül az elsõ kereket 1-2 intenzívebb lassítás alkalmával... pedig legalalpabb Avid tárcsa van benne, 160as.
De ha agresszívebb fékezésekkel 3-4 évet kibír a Tora 180asssal és erre (anyagi


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8467
Írta 2007. március 23. - 15:33

#8468
Írta 2007. március 23. - 15:30


A sebesség mindent megold.
#8469
Írta 2007. március 23. - 15:12


felesleges magyarázni, fizika - minden jármûvön elöl van a nagyobb tárcsa mindig
#8470
Írta 2007. március 23. - 15:07


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8471
Írta 2007. március 23. - 15:05

mindenképpen differenciált méretû tárcsával rendelj féket, pl XT 180/160, úgy a legjobb a fékerõ eloszlás.
ha Tora lesz, arra simán mehet
#8472
Írta 2007. március 23. - 14:21

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8473
Írta 2007. március 23. - 14:04

#8474
Írta 2007. március 23. - 13:34

Pm féknyereg
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8475
Írta 2007. március 23. - 10:50

A sebesség mindent megold.
#8476
Írta 2007. március 23. - 10:41

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8477
Írta 2007. március 23. - 10:21

#8478
Írta 2007. március 23. - 10:18

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8479
Írta 2007. március 23. - 10:10

A sebesség mindent megold.
#8480
Írta 2007. március 23. - 09:54

Elvileg a nagyobb tárcsa jobban nyírja a telót; nem?
(Kiindulva abból hogy most 160as tárcsám van és burtál fékhatás, az új gépre is vszínû elég lenne. De jobban nézne ki az új vason ill több tartalék lenne hõtûrésben egy 180asnak. De ha jobban nyúzza a perselyeket, akkor 160as lesz (BB7, Clean Seep tárcsával hogy korrekt hûtése is legyen). Ha nem nyúzza jobban akkor adunk az optikának

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám