Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#941
Posted 2012. July 01. - 20:33
Ez volt a tanuló pénz.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#942
Posted 2012. July 01. - 19:18
#943
Posted 2012. June 27. - 23:22
#944
Posted 2012. June 27. - 22:13
BBB Airshock telópumpát használ valaki? Ma vettem egy ilyet, mivel SKS nem volt a raktáron. Tetszik csak a skálázás a nyomás merõn nem igazán. RS Pilot SL hez használom abba meg nagyon kevés levegõ kell, 20 PSI a minimum a skálán, és 5-10 PSI között kellene fújni.
Manitounak volt/van olyan pumpája ami max 120 PSI-t tudott. Olyat kéne keresned, mert azon tudsz 5 PSI-t is beállítani!
#945
Posted 2012. June 27. - 21:05
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#946
Posted 2012. June 27. - 15:55
#947
Posted 2012. June 25. - 18:22
#948
Posted 2012. June 25. - 13:56
idõtényezõre nem tudok mit írni, de inkább gariztasd amint lesz lehetõséged rá.
#949
Posted 2012. June 25. - 13:53
#950
Posted 2012. June 25. - 13:45
kis tanácsot kérnék. nemrég kapott bringám új elsõ telót, ami kimerevíthetõ. egy tihanyi kapaszkodás alkalmával felfelé menet halk kattanásra lettem figyelmes, s elkezdett "berugózni". azóta nem lehet fixálni, hiába tekergetem a gombot. még van jótállásom jócskán mert egy hónapos, de kérdésem az lenne, hoyg ez javíthatóe otthon sk. mert ha nem muszáj, nem válnék meg a bringától most nyáron egy szervizelés miatt, mert ugye akkor kikell szerelni, szerelõ elvisz fel nagyker, onnan vissza, majd beszerel, stb. további bonyodalom, hoyg gyõrben szerelik/szerelték, jelenleg viszont nyár végéig balcsin vagyok.
a hiba kapcsán arra gondoltam, bár nem látok bele, meg nem szedtem még szét ilyet, hoyg esetleg a tekerõgomboz valami záródugó, vagy valami pöcök kapcsolódhat belül, s ott velemi megellett... de gondolom ha tört bent vagy szakadt valami, akkor meg úgysem tudom sk, de hátha van valakinek ötlete. mert szétszedni elméletileg szétlehet mert látok ott egy nagy kb 22-es villáskulccsal nyitható valamit, de lehet hoyg csak dísz?
ötleteket elõre is köszönöm!
#951
Posted 2012. June 22. - 21:44
A k.csapágy méretet és típust egy bringaboltban mondják meg neked pontosan.
#952
Posted 2012. June 22. - 20:49
Nem találtam ennél közelebbi fórumot ezért kérnék itt segítséget... Az lenne a kérdésem, hogy nemrég vettem egy használt nakita merev villás használt kerót. Ha elsõ féket maxra behúzom akkor érzek egy kis kottyanást a villánál...Igazából minimális, csak kérdezném a hozzáértõket, hogy ad1 mitõl lehet? ad2 hogy lehet orvosolni, ha érdemes-e vele egyáltalán foglalkozni? ad3 ha kormánycsapágyat szeretnék benne cserélni akkor honnan tudom, hogy milyen méretût kell vennem? Köszi elõre is a segítséget!
#953
Posted 2012. June 22. - 00:30
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#954
Posted 2012. June 21. - 23:28
Hát ezt úgy értettem h én egy minimális olajat raknék a lábbakba mindenképpen, h ne csak a zsír végezze a kenést, mert mivel már írtam azt hamar kidolgozza a teló, és utána kenés nélkül fog üzemelni.
A szimeringekhez lágy szilikonzsírt szoktam tenni, ami kifejezetten erre való.
A minimális olaj alatt 10W-és olajat értettem lábanként 20-30 ml. És mielõtt használod fordítsd fejre h az olaj lefolyjon a perselykehez.
Értem, köszi. Ma elvállaltam, hogy megcsinálom a telót, szétszedem, meg olajcsere, pucolás, ilyenek. Remélem azért egy útmutatóval együtt sikerül majd összerakni
Amúgy mióta lejött a gyártósorról, még sosem volt szétszedve
#955
Posted 2012. June 21. - 17:52
És ete a zsír+olajat hogy érted? zsír a szimmeringre+olaj a lábba, vagy hogy?
Hát ezt úgy értettem h én egy minimális olajat raknék a lábbakba mindenképpen, h ne csak a zsír végezze a kenést, mert mivel már írtam azt hamar kidolgozza a teló, és utána kenés nélkül fog üzemelni.
A szimeringekhez lágy szilikonzsírt szoktam tenni, ami kifejezetten erre való.
A minimális olaj alatt 10W-és olajat értettem lábanként 20-30 ml. És mielõtt használod fordítsd fejre h az olaj lefolyjon a perselykehez.
#956
Posted 2012. June 21. - 17:21
#957
Posted 2012. June 20. - 16:08
#958
Posted 2012. June 20. - 15:49
Szóval az ilyen régebbi telóknál mire kell odafigyelni, mikor szétszedjük?
elsonek eresszetek ki a levegot:)
#959
Posted 2012. June 20. - 15:14
Üdv! Azért ide írok, mert igazából márkafüggetlen, de kicsit Manitou is.
Szóval van egy ismerõsömnek egy Manitou Skareb Elite(levegõs) teleszkópja egy régebbi Caprine Team bringában(full xt, fsa, ritchey, stb), és újat szeretne venni. Én javasoltam neki, hogy elõtte szedjük szét a telót, néha az is csodákra képes.
Azt nem tudom, mikor volt legutóbb szétszedve, lehet hogy soksok éve, vagy talán sosem, de a szimering nem ereszt, ha van egyáltalán még benne olaj, csak egy picit kijött a helyérõl. Levegõt szintén nem ereszti lehet több hónapja,éve.
Szóval az ilyen régebbi telóknál mire kell odafigyelni, mikor szétszedjük? vagy mik lehetnek jellezgezes hibái?
Ill. tud valaki hozzá értelmes szerelésit képekkel, vagy videóval mutatni?
Manitou= nincsen kenése a villának.
Mivel ez is meg szinte az összes Manitou zsír kenésû, ami sajnos egy nagyon rövid idõ alatt nem megfelelõ kenést ad a villának. Szétszeditek, szépen kitakarít aztán zsír + olajjal összerakjátok, és ezt nagyon sûrûn megismétlitek.
#960
Posted 2012. June 20. - 14:38
Szóval van egy ismerõsömnek egy Manitou Skareb Elite(levegõs) teleszkópja egy régebbi Caprine Team bringában(full xt, fsa, ritchey, stb), és újat szeretne venni. Én javasoltam neki, hogy elõtte szedjük szét a telót, néha az is csodákra képes.
Azt nem tudom, mikor volt legutóbb szétszedve, lehet hogy soksok éve, vagy talán sosem, de a szimering nem ereszt, ha van egyáltalán még benne olaj, csak egy picit kijött a helyérõl. Levegõt szintén nem ereszti lehet több hónapja,éve.
Szóval az ilyen régebbi telóknál mire kell odafigyelni, mikor szétszedjük? vagy mik lehetnek jellezgezes hibái?
Ill. tud valaki hozzá értelmes szerelésit képekkel, vagy videóval mutatni?